معدن طلای استفاده نشده پارکت لمینت آرتا که درباره آن تقریبا هیچ‌کس آگاه است

آیا قصد خرید پارکت لمینت دارید؟ پارکت لمینت بهتر است ابتدا با روشهای خشک، مانند جارو یا تی خشک تمیز شود. ما در کنار همه این موارد از ابتدا تا انتهای پروژه در کنار شما هستیم بزرگواران هستم. فروشگاه اینترنتی ساختمانی پاتوپا به شما کمک میکند تا محصولات متنوع برای بازسازی های کلی و جزئی و تغییرات دکوراتیو را در کنار هم ببینید و با مقایسه کیفیت و قیمت های متفاوت محصولات از جمله : پارکت لمینیت ، قرنیز ، کفپوش پی وی سی ، موکت ، ترموود ، پرده، کاغذ دیواری ، سنگ دکوراتیو ، دیوار پوش ، کاشی و سرامیک ، آجرنسوز ، آجرنما ، درب های ضد سرقت ، شیرآلات و تجهیزات بهداشتی بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید. این پوشش کمک می کند تا کف پوش از بین نرود و آسیب نبیند. پارکت میتواند صدای ایجاد شده از طبقات پایین را کاهش داده و مانند یک عایق عمل کند. این ویژگی میتواند منجر به کاهش مصرف انرژی برای سیستمهای گرمایش و سرمایش شود. بااینحال، این مزیت داشتن لمینتها را کاهش نمیدهد. در نتیجه کل محصول به صورت یکپارچه منبسط شده و تاب نداردو در طولانی مدت هم، پارکت لمینت آرتا تغییر شکل نمیدهد.

  • نصب سهلتر و سریعتر از کاشی و سرامیک
  • گارانتی این محصول به مدت 10 سال می باشد
  • عرض هر تایل 19 سانتی متر
  • متراژ هر کارتن: 1.9711 مترمربع
  • قابلیت شستشو و ضد باکتری
  • ایجاد فضایی شیک و لاکچری
  • از خیس کردن یا استفاده از پاک کننده قوی خودداری کنید
  • عرض و طول فضای مدنظر را پیش از نصب پارکت کف بررسی کنید

در حالی که تمیز نگه داشتن هر دو کفپوش پارکت لمینت و کفپوش پی وی سی آسان است، تنها کفپوش پی وی سی را میتوان با تمام روشهای تمیز کردن، از جارو کردن با جارو خشک گرفته تا تی کشیدن مرطوب و بخارشور تمیز کرد. در حالی که پارکت لمینت و کفپوش پی وی سی معمولاً از نظر ظاهری قابل مقایسه هستند، کفپوش لمینت معمولاً بیشتر شبیه چوب تراشیده شده ، سنگ، بتون و سایر مواد است. اگر قسمتی از لمینت آسیب ببیند قابل تعویض و قابلیت جمع آوری و نصب مجدد دارد. اگر کف سرامیکی منزل شما صاف و تراز باشد نصب آن به سرعت و سادگی انجام شده و بدون نیاز به کندن کف میتوانید کفپوش منزلتان را به پارکت چوبی یا لمینتی تغییر بدهید. برای همین استفاده از آن در مکانهای مرطوب مثل سرویس بهداشتی یا مناطقی که آب و هوای شرجی و مرطوب دارند توصیه نمیشود. پارکت لمینت با چند لایه تحت فشار لمینت شده است که رویه آن یک لایه اکسید آلومینیوم شفاف است که از نظر مقاومت در برابر لکه بسیار عالی است و فوق العاده عمل میکند. پارکت لمینت نسبتا با دوام است و مراقبت کمی برای نگهداری نیاز دارد.

پارکت لمینت آرتا

اگر تنها یا فقط با فرد مهم دیگری زندگی می کنید، پارکت لمینت شما می تواند تا 25 سال دوام داشته باشد. ساخت پارکت لمینت در کارخانه ها صورت می گیرد و معمولا از قوی ترین و مقاوم ترین چوب های درختان استفاده می شود. لغزندگی از دیگر پارامترهایی است که برای خرید کفپوش مورد توجه قرار می گیرد. کفپوش لمینت از روش نصب کلیک و قفل استفاده میکند، زبانه یک تخته در شیار یک تخته مجاور با زاویه قرار میگیرد و سپس با تخته دیگر همسطح میشود. توجه به اینکه فرضا لمینت در فضای اداری، مسکونی یا صرفا در جزئی از فضا نصب می شود. در لینوم فلکس، انواع لمینت در طرحهای متنوع برای فضاهای اداری و مسکونی با بهترین کیفیت به فروش میرسد. این برند با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته و مواد با کیفیت، محصولاتی با طرحها، رنگها و ضخامتهای متنوع ارائه می دهد. همچنین بیشتر ایرادهایی که به پارکت لمینیت وارد میشود بر اثر رطوبت است و با مهار رطوبت و جلوگیری از آسیب های حاصله آن، میتوان مدتی طولانی از آن بهره برد. اگر آرتا کلیک را انتخاب کنید، سالیان متمادی از این انتخاب هوشمندانه بهره خواهید برد.

شایعه، دروغ و پارکت آرتا

به همین منظور پارکت لمینتها در کلاسهای سایشی مختلفی تولید میشوند که در زمان خرید میبایست به آن توجه شود و پارکت لمینتی متناسب با میزان تردد محیط انتخاب شود. این نوع منحصر به فرد کف از لایه های مختلفی از مواد از جمله عوامل اتصال دهنده برای تقویت آن تشکیل شده است. اتاق خواب ها نسبت به اتاق های شلوغ مانند یک اتاق نشیمن یا آشپزخانه کمتر پوشیده هستند. نسبت به سرامیک و سنگ نرم تر است و عوارش کمتری را ایجاد می کند . همچنین اگر پارکت ضد آب باشد ماندگاری آن نیز بیشتر خواهد شد زیرا هیچگونه رطوبت و آبی نمیتواند به آن آسیبی وارد کند. در نتیجه برای تمیز کردن آن باید سطح را بلافاصله خشک کنید و از سرریز کردن آب فراوان روی لمینیت خودداری کنید. هنگام جاروبرقی کف های پارکت لمینیت،استفاده از برس جارو که ممکن است باعث ایجاد خراش و آسیب دیگری شود، خودداری کنید. از استفاده از مواردی مانند آمونیاک و سرکه در کف لمینت خودداری کنید. در این مقاله به بررسی تفاوتهای موجود بین اصلیترین مشخصههای پارکت لمینت و کفپوش پی وی سی پرداخته شده است. کفپوش پی وی سی با توجه به خاصیت ضد آب ، به حساسیت کمتری احتیاج دارد و شما میتوانید آن را بدون نگرانی با حجم زیادی آب و کف تمیز کنید.

شما می توانید با اطمینان پارکت لمینت خود را از تچرا پلاس خریداری کنید. پارکت لمینت می تواند به عنوان عایق حرارتی یا صدا مورد استفاده قرار بگیرد اما متاسفانه این قابلیت در پارکت چوبی وجود ندارد. به دلیل این که سرکه ماده ای اسیدی است قبل از رقیق شدن نباید به طور مستقیم بر روی کفپوش های چوبی مورد استفاده قرار بگیرد. دلیل این مقاومت زیاد پوششی(از جنس پلاستیک) است که روی سطح این پارکت قرارگرفته می شود و از آن ها در مقابل خط و خش تا حد زیادی نیز نگهداری می شود.. این عمل تختهها را به هم نزدیک میکند و درز را تا حد زیادی میبندد. این کفپوش ها تنوع بسیار زیادی داشته و باعث زیباتر شدن محیط می شوند و قابل نصب در بیشتر مکان ها هستند. این نوع پارکت که نسبت به انواع دیگر پارکت، مدت نصب طولانیتر و مراقبت پردردسرتری دارد، دارای ضخامت تقریباً یکسانی با پارکت لمینت است.

از طرفی برای مناطق خشک، پارکت لمینت به خوبی کار میکند. با این حال، اکثر پارکت ها می توانند بیش از یک دهه دوام بیاورند، به خصوص اگر از آن به خوبی مراقبت کرده و از آن محافظت کنید. پارکت لمینت احساسی مانند چوب دارد و همچنین حس گرمی چوب را دارد، به خصوص زمانی که با لایه زیرین با کیفیت بالا همراه باشد. لایه نهایی پارکت لمینت بیشتر امکان برجسته سازی سطح برای خلق اثری شبیه جنس واقعی طرح آن (چوب، سنگ یا بتون) را دارد. کفپوش PVC هم از جنس پی وی سی (موادی با پایهی نفتی و پلاستیکی) ساخته شده و طرحهای مختلفی داره. اشکال قدیمی کفپوش پی وی سی نیز ممکن است دارای پشتی پارچه ای یا نمدی باشد که ضد آب نباشد. اما انواع کفپوشهای پی وی سی ممکن است در کف پا احساس سردی یا سفت بودن داشته باشند، به خصوص زمانی که روی کفهای بتنی یا کاشی و سرامیک موجود نصب میشوند. نصب آن آسان است و بیشتر ورقه ورقه ها در حدود یک روز قابل نصب هستند.

قبل از اینکه خیلی دیر شوید، Scoop را در پارکت ارتا دریافت کنید

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد پارکت لمینت آرتا – tarhazin.com – بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

Makayla Massey

کاشف برنده جایزه کل معتاد زامبی. متعصب فرهنگ پاپ بی عذرخواهی. تواهولیک.

تماس با ما