pisharbanner

آخرین اخبار «شهردار جدید شهرکرد

باشگاه خبرنگاران جوان – در این بسته خبری به آخرین آمار کرونا در ایران و حضوری شدن ترم بهمن برای تمام مقاطع تحصیلی دانشگاه تهران پرداخته ایم. باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان – حمید بهشتی گفت: پیرو ابلاغیه شماره ۲۷۶۹۸۴/۲ مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۲۶ معاونت محترم آموزشی وزارت عتف در خصوص حضوری شدن آموزش در مقاطع مختلف تحصیلی در دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی، ضمن تشکر از همکاری اعضای محترم هیأت علمی، دانشجویان و مسئولان در برگزاری کلاسهای حضوری تاکنون، با تکیه بر تجربیات نیمسال جاری و در پاسخ به درخواست آموزش حضوری در نیمسال دوم ۱۴۰۱-۱۴۰۰، مصوبه هیأت رئیسه مورخ ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ در مورد شیوه برگزاری کلاسها به اطلاع میرسد.۱- کلیه کلاسهای مقطع تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد و دکتری) از شروع نیمسال دوم ۱۴۰۰ بهصورت حضوری برگزار خواهد شد.۲- کلاسهای مقطع کارشناسی به محض فراهم شدن شرایط و تصویب در هیأت رئیسه دانشگاه بهصورت حضوری برگزار خواهد شد. به گزارش ایران آنلاین به نقل از ایرنا، ابوالفضل باقری فرد در ابلاغی به دانشگاه های علوم پزشکی، نوشت: به پیوست نامه شماره ۱۷۹۰۴۳ تاریخ ۲۶ دی ماه ۱۴۰۰ وزیر کشور در خصوص مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا و ابلاغ ریاست جمهوری، کلیه کلاس ها، امتحانات و جلسات دفاع از پایان نامه های آموزشی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در تمامی دانشگاه های علوم پزشکی به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

اخبار جدید ریپل

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، ابوالفضل باقری فرد در ابلاغی به دانشگاه های علوم پزشکی، نوشت: به پیوست نامه شماره ۱۷۹۰۴۳ تاریخ ۲۶ دی ماه ۱۴۰۰ وزیر کشور در خصوص مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا و ابلاغ ریاست جمهوری، کلیه کلاس ها، امتحانات و جلسات دفاع از پایان نامه های آموزشی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در تمامی دانشگاه های علوم پزشکی به صورت حضوری برگزار خواهد شد. به گزارش خبرنگار استانهای خبرگزاری دانشجو، معاونت آموزشی دانشگاه صنعتی اصفهان در اطلاعیهای نحوه برگزاری کلاسها و امتحانات در نیمسال دوم ۱۴۰۱-۱۴۰۰ را اعلام کرد. به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه اصفهان با صدور اطلاعیهای شیوه برگزاری کلاسهای این دانشگاه برای نیمسال دوم را اعلام کرد. همچنین کلاسهای دانشگاه کنکوردیا این کشور از سوم فوریه آغاز خواهد شد. موکاش آمبانی بار دیگر ثروتمندترین فرد آسیا شد. بازنشستگان در این شرایط اقتصادی، نگرانیهای بسیار دارند؛ از یکسو هزینههای زندگی و اجاره خانههای سر به فلک کشیده، از سوی دیگر فقدان امکانات رفاهی و درمانی و البته از همه مهمتر، در آمد ماهانهای که تناسبی با خط فقر ندارد.

اخبار جدید یاسوج

معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز شنبه اعلام کرد: برگزاری حضوری کلیه کلاس ها، امتحانات و دفاع از پایان نامه با رعایت شیوه نامههای بهداشتی به تمامی دانشگاههای علوم پزشکی ابلاغ شده است. دانشجویان مقطع دکتری دانشگاه پیام نور در ترم آتی باید به صورت حضوری در امتحانات و کلاسها شرکت کنند. بهادر عبدالغنی امروز در گفتوگو با خبرنگار فارس در شهرکرد در خصوص توجه مدیریت جدید شهرداری به اصل شفافیت، گفت: یکی از معضلات در مجموعههای مختلف عدم شفافیت است که در جای خود ممکن است موجب آسیب زدن به اعتماد عمومی یا کمک به نشر شایعات میشود. هرچند آموزشهای مجازی تنها راه چاره برای برون رفت از شرایط کرونایی بود، اما به اذعان برخی کارشناسان آموزش کیفیت ضعیف آموزش، قطعی سیستم و اینترنت، عدم دسترسی مستقیم به اساتید و همچنین منابع محدود، خود باعث کاهش چشمگیر سطح آموزش در کشور شده است. وی با بیان اینکه ثبت نام در این سامانه تا ۲۰ بهمن ادامه دارد، گفت: با توجه به اعلام ثبت نام مجردان بین ۲۳ تا ۴۴ سال از روز ۲۰ دی ماه تا کنون قریب به ۱۲۰ هزار نفر ثبت نام کرده اند که مراحل پالایش آنها در حال انجام است که به زودی به استانها و سازمانهای متولی و ذی ربط برای طی کردن ادامه روند مشارکت در ساخت معرفی خواهند شد.

مدیر امور آموزشی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه ترم دوم از ۱۴ اسفندماه آغاز خواهد شد، گفت: در ترم گذشته کلاسهای همه ورودیها به جز ورودی ۱۴۰۰ حضوری بود، اما در نیمسال دوم، کلاسهای همه ورودیها حضوری خواهد بود. رییس دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان در ادامه افزود: در سالجاری حدود ۱۰۰ رشته به رشتههای دانشگاهی ما افزوده شد و این مهم برخی از نیازهای استان را تامین کرده البته تلاش شده که رشتههای تحصیلات تکمیلی (ارشد و دکتری) در سطح استان افزایش دهیم. کمی بعدتر، نامه محرمانهای با امضای معاونت اقتصادی رییس جمهور (محسن رضایی) منتشر شد که از طرح تغییر سهمیهبندی بنزین خبر میداد. امیرحسین بانکیپور، رئیس کمیسیون مشترک طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده و نماینده مجلس هم امروز خبر داده است که به خانوادههای دارای سه فرزند وام ۱۵۰ میلیون تومانی مسکن پرداخت میشود. به عقیده کارشناسان طرح مسکن ملی در تعادل قیمت مسکن تاثیر پررنگی اخبار جدید فرهنگیان دارد. تامب ریدر Tomb Raider : پدر لارا در یک جزیره مرموز ناپدید شده است به همین دلیل به این جزیره می رود تا رد او را پیدا کند. در این شرایط است که حسن ایزدان (بازرس کانون بازنشستگان تهران) میگوید: «جامعه بازنشستگانِ درگیر مشکلات بسیار را بیش از این گرفتار نکنید، اصلاً عادلانه نیست.

اخبار جدید شرکت ذوب آهن اصفهان

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد اخبار جدید طرح ملی مسکن بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

Kelvin Ashley

حل کننده مشکل متعصب سفر مادام العمر. بت نوجوان آینده. علاقه مندان به اینترنت آماتور.

تماس با ما