pisharbanner

افرادی که از فروش این اسکناس 2 روپیه ای هزاران روپیه به دست می آورند، آیا آنها یکی را گرفتند؟

[ad_1]

دهلی نو: واحد پول قدیمی هند دو روپیه در جعبه مجموعه یا کیف شما می تواند راه را برای شما هموار کند تا از راحتی خانه خود میلیون ها روپیه به دست آورید.

بنابراین، فقط باید مطمئن شوید که اسکناس ارز مذکور با معیارهای خاصی مطابقت دارد. به گزارش رسانه ها، این اسکناس به مبلغ 5 میلیون روپیه به حراج گذاشته شده است. برای فروش اسکناس و سکه های کلکسیونی می توانید به وب سایت هایی که با آنها سروکار دارند با قیمت بسیار بالایی مراجعه کنید.

به گزارش رسانه ها، ویژگی این اسکناس 2 روپیه ای این است که روی آن «786» نوشته شده است. جدا از این، رنگ این نت باید صورتی باشد. علاوه بر این، این اسکناس باید دارای امضای مانموهان سینگ، رئیس سابق بانک مرکزی هند باشد.

نحوه فروش اسکناس های قدیمی هند در پلتفرم هایی مانند Quickr، Olx یا eBay

از یادداشتی که می خواهید بفروشید عکس واضحی بگیرید.

در eBay، Quickr یا Olx بارگیری کنید

شرکت آگهی شما را نمایش می دهد.

علاقه مندانی که قصد خرید اسکناس و سکه های قدیمی را دارند در زمان اعلام این خبر با شما تماس خواهند گرفت.

شما می توانید مذاکره کنید و معامله خود را اصلاح کنید.

این در حالی است که در آگوست سال گذشته، بانک مرکزی هند در خصوص خرید و فروش اینترنتی اسکناس و سکه های قدیمی هشداری صادر کرد.

“بانک رزرو هند مشاهده کرده است که برخی از عناصر به طور متقلبانه از نام / آرم بانک مرکزی هند استفاده می کنند و از مردم در معاملات مربوط به خرید و فروش اسکناس و سکه های قدیمی از مردم درخواست می کنند. در بیانیه ای که توسط بانک مرکزی هند منتشر شد، آمده است.

بانک مرکزی هند همچنین تصریح کرد که با چنین موضوعاتی معامله نمی کند و هرگز به دنبال کارمزد/کمیسیون از هر نوع نیست. بانک مرکزی همچنین اعلام کرد که بانک مرکزی هند به هیچ موسسه/شرکت/شخصی و غیره اجازه دریافت کارمزد/کمیسیون از طرف خود در این گونه تراکنش ها را نداده است.

تلویزیون زنده

#بی صدا



[ad_2]

Izaiah Harrison

سازمان دهنده کل مبشر موسیقی شیطانی. گیک قهوه. خالق برنده جایزه متعصب الکل مزاحم عمومی

تماس با ما