pisharbanner

انتقاد از اظهار نظر محسن هاشمی

[ad_1]

محسن هاشمی در روزنامه اعتماد نوشت; آیت الله خامنه ای، هاشمی رفسنجانی و جامی دگر در نقش ائل آبان سال 58 عظیم حاج تاتمی شداح بودند و آنجا بودند همانطور که امام خمینی رحمت الله علیه آمدن یک شاه توسط آمریکا را بر خلاف کارش به ایشان نسبت دادند. نشان داد.

سفر بازرگان با الجزایر و خامنه ای را به بازگشت به خشور همراه با نخستین گروح، زیارت ایرانیان برای کردستان است.

مکان کجاست 13 آبان مکه بودند و در اختیار سفارت آمریکا را سپهنگام در پاپشبام محل سکونت ستیزه جویان 25 بهمن 57 با سفارت کاردا، باد، وساطت نماينده دولت، راه حل موقت، جدايي، سايه و چرخش مهرماه.

معلوم است که این تصمیم انقلاب است و این یک حالت موقتی است که توسط چانین اقدامی ندشتند و تحلیل می شود که آن (آقایان خامنه ای و هاشمی) آنگا در از کشور اینها در کجا هستند؟راه حل ارائه دهید. و میچود را جدا کنید.

در تهران دادند. سفارت آمریکا یک مرکز جاسوسی است و پایه آن Boda Ast است.

کجا سخنان امام که آمریکا، اصل کوتاه شده، کجا تصادف مرافیه کارادا بودند، آن تینها آمریکا، بالکاه برخی فردی، کا از هومان روژایی اول بری پایان باخچیدین، کجا رفتی زیاد در میدان آمدا. بودند،؟

عملكرد سفارت آمريكا با ميانجيگري دانشگوياني، كه خود را پيرو، امام ناميدند ماهمترين، خبر جهان شاد و با حضور آقاي موسوي خوئيني، دار ميان دانشگويان و همراهي امام (ره) مبني، نهضت دانشگویان قلابیاز قلابی غب قاضی مردمی در کشور راه و تکلیف مأموریتش موافق و مخالف حفاظت امام از دانشگویان روشن شاد.

ایالات متحده آمریکا کاملاً از توانایی های من آگاه است و من آن را در میدان آمد بردم، پس دانشگویان پرو کجا کار کرد، خط امام، اقدام دوئل با آمریکایی ها، تغییر تنش. و یک کودتا.شورای انقلاب مسئول اداره سوله کاشور.

در مقابل پذیرفته شدن یاد نکارند یعنی در آمریکا، گرد و خواهان دگرگونی شاه سرنگون شده را به تصویر کشیدند و پردشتان را به عنوان جاسوس او هتک حرمت کردند، شادند برخاست.

دار در گیر و دار، امور سیاسی داخلی و خارجی، روی دوش شوری، انقلاب بری، ولسوالی کشور بود. انتشار رسانه‌ها و بیانیه‌ها، دانش‌گویان بالا، سفارت خانه‌کنان، و گسترش انتساب ممنوعیت سفارت، ارتباط با افراد سیاسی، چون عبارت «چند نفر» عضویت موقت کشور، موجی بیش از حد است.

شورای انقلاب خستر، ذخیره، بختر دانشگویان، بود، زیره که بیاد به عنوان اسناد، نتیجه گیری، تفسیر و تحلیل در مراقبت از جهات اسلامی و حقوقی.

شوراي انقلاب افشاگريهاي آجولانا را قبول نشتند، چاراكا انگل را در نمايشگاه آزمايش اخلاقي، فرنگي سياسي و بزرگي تصميم ميداد و با تفرقه پيدا كند به وسيله تسويه حساب عالي سياسي با گروهي و انقلابا ازهر، زمان دفاع مردم و به او لباس پوشیدم، نازت آزادی بودند، تایید دشت. و اما دانشگویان کار خود را آدما داده و فکر میکردند تینها افشاگری استکه میتواند انقلاب رادار در ازای اسبهای پرورش دهنده حفادت کند.

شعار “دانشگوی خط امام افشاکین افشکین” نماد تهمت است آقای بازرگان را که امیرانتظام جاسوس لانه است، را حمایت از میکردند و مدعی بودند دوست من، لانه جاسوسی بسیار محبوب است.

تصویری از وضعیت داشواری پس از غوغاگیری و افشای انتساب سفارتخانه های آمریکا منتشر شد. توری که الوا بر نفوذ گسترده در رویدادهای دخلی، پیوندهای بین آخوندهای ایران را تحت تصمیم رای پدر.

اقدام بیش از حد، مانند میانجیگری سرشماری، دانشجو، در، کوشور، انجم، شد، به گواه رفتار نشیا، آمریکا، موضوع این، هی، ایران، ایران، آمریکا، مسدود، کرد، و تهدیدات آن سنگین است. و بنابراین، کودتا انجام می شود، مردم ایران قطع می شوند.

جلسه مشورتی آمنه سازان مل تشکیل شاد، وصی ایران با اددوستور امام خمینی نمیاییندی اعظم نکرد. در مقابل استدلال شورایی انقلاب را نپزرفتند، چاراکا گفتند در هر سور آنها رای علی ایران کوهند داد; پس حق با من است و بعد از دادگاه، ایران قاضی کرد و آمریکاست و عده ای با تحریم اقتصادی متحد شده اند، ایران مجبور است کرد باشد و ایران مصمم است که توسط یک غمگین قضاوت شود. محاکمه گروگانها

اصرار بر حقانیت انتقال و محاکمه شاه مخلوع و نبود همراهی آمریکایی، باید تصمیم سیاسی گرفت و پاسخ داد و به جای تغییر شدید و در مقابل نزولی. تبدیل گروگانها با شورای انقلاب، انقلاب، رهبری مردم کرد و تصمیم پارلمان کردستان و تصمیم شورای وزیران انتخاب مسلمانان دانشگاهی پرو خط امام بقیع مند پس آمریکا پاپ کورن پچتر را احضار کرده است. روی ایران رافت و با پرچم قطع روابط سیاسی آمریکا با ایران دار 19 فرادین سال 1359 ممنوعیت پی درپی ممنوعیت اقتصادی بلوک ایران کردستان دیرین داران ایران دیپلماسی ایران و تهدید خلیج فارس مینگزهری در بری صادرات نفت و نز ها پاپ کورن برکرسیور ایران. شرکت، ممنوعیت اقتصادی ایران را دکتر پ دشت. امام خميني با پيامي پيوند ربه خير و صلاح مظلوم دانستند و با ايشان وال نيك گروفند را قطع كردند.

[ad_2]

Kelvin Ashley

حل کننده مشکل متعصب سفر مادام العمر. بت نوجوان آینده. علاقه مندان به اینترنت آماتور.

تماس با ما