pisharbanner

بهترین بازیهای کامپیوتر

همچنین میتواند برای مقابله با هجوم حملات دشمنان یا موجودات افسانهای، ارتش، قایق، قهرمانان و سلاحهای قدرتمند خود را بسازید. حضور اسطورههایی مانند شوماخر و Hakkinen در میدان رقابت برای تصاحب مقام اول جهان، و رقابتهای جذاب قهرمانان سابق جهان یعنی Damon Hill و Jacques Villeneuve این سالها را به دورهای به یادماندنی از تاریخ مسابقات اتومبیلرانی جهان تبدیل کرد. Grand Prix 3 انقلابی در حوزهی شبیهسازی مسابقات اتومبیلرانی به پا کرد. اگر قسمت اول بازی تورمنت را بازی کرده باشید و به شما بگوییم که تیم سازندهی همان بازی، پس از این همه سال دوباره گرد هم جمع شدهاند تا یک تورمنت جدید بسازند، مطمئنا دست از پا نمیشناسید و صبر کردن تا زمان عرضهی Torment: Tides of Numenera برایتان بسیار سخت میشود. میانپردههای این بازی را همان تیم سازندهی میانپردههای Halo: The Master Chief Collection میسازند و انیمیشنهایی بسیار باکیفیت هستند. برای تجربهی این بازی باید از فرمانهای شبیهساز اتومبیل استفاده کنید. یکی از مواردی که سبب شده بازی اندروید و آیفون Real Racing 3 را در فهرست قرار بدهیم، بخش آنلاین بازی است که حالت رقابتی همزمان ندارد بلکه، همانند بازیهای اتومبیل رانی معروف، در طول مسابقه دادن شما بازیکنان سراسر دنیای بازی را مشاهده میکنید که رکورد خاصی را در مرحلهای که هستید، به نام خود ثبت کردهاند و حال شما میتوانید رکورد آنها را بشکنید و نام خود را ثبت کنید.

ویست لند ۳ جزء آن دسته بازیهاییست که میتوانید در هر بار تجربه، رخدادهای متفاوتی را مشاهده کنید. سری بازی اساسینز کرید جزو موفق ترین بازی های کمپانی یوبیسافت به حساب میآید، داستان این قسمت از بازی در مورد تمدن وایکینگ ها میباشد، این بازی برای اکثر پلتفرم ها منتشر خواهد شد و در تاریخ 10 نوامبر مننشر خواهد شد، همچنین به شما پیشنهاد میکنیم که گیم پلی بازی را نیز سرچ کنید و مشاهده کنید. این بازی یکی از نقاط عطف دنیای بازیهای اتومبیلرانی به حساب میآید. شما در این بازی باید در یک مدت زمان مشخص ( مثلا 60 ثانیه ) مسیر بازی که از بین خیابان ها می گذرد را طی کنید، یا آیتم هایی مثل سکه و پول را که توسط بازی برای شما مشخص شده جمع آوری کنید.شما برای این بازی ها نیازی به اتصال به اینترنت یا یک گوشی اندرویدی قوی ندارید. در این بازی شما با شرکت های مختلف قرار داد می بندید و کنترل کامیون های مختلف آمریکایی را بر عهده دارید. بازی Mount Your Friends در نگاه اول ممکن است عجیب و غریب به نظر برسد، که درست است، اینکه در یک بازی بازیکنان وظیفه داشته باشند بالای یک بز انسان ها را بر روی یکدیگر قرار دهند عجیب است، اما همین مکانیک باعث شده است این بازی بسیار خنده دار و مفرح بازی کامپیوتری کم حجم شود.

دانلود بازی های جدید

دانلود بازی کم حجم برای کامپیوتر ضعیف اما بازیها برای همین خلق میشوند که تجربههای دست نیافتنی را برای ما ممکن سازند. پیدا کردن جواب کامل آمیرزا ممکن است کار چندان آسانی نباشد؛ بنابراین چالش جذابی را پیش روی خود خواهید داشت. پیشی بگیرید، مبارزه کنید و نیروهای خود را به پیروزی کامل هدایت نمایید. این بازی به شما یاد میدهد که انواع مختلف اگزوزها به چه شکل هستند. یا اینکه اگر در حین رانندگی در جادهی یک طرفهی حاشیهی دریاچه با سرعت ۷۰mph موتور شما شروع به تلق تلق کردن کرد، باید چه کاری انجام دهید. اطلاعاتی که از بازی بتلفیلد ۶ داریم به قدری محدود است که حتی نمیدانیم این بازی در چه دورهای جریان خواهد داشت.

دانلود بازی برای کامپیوتر کم حجم هر سال بازیهای خیلی زیادی ساخته میشوند که برخی از آنها هم به آثار واقعا موفقی تبدیل میشود؛ اما در این بین یک تعداد محدودی از بازیها را میتوان پیدا کرد که جدا از موفق بودن، به معنی واقعی کلمه تاثیرگذار هم باشند و در گذر زمان هم ارزششان حفظ شود. اما دانلود بازیها میتواند چالش برانگیز باشد، به ویژه اگر هیچ وب سایتی برای دانلود بازیها نمیشناسید. شما هم اکنون می توانید نسخه XBOX360 بازی fifa 12 مخصوص کنسول های NTSC (منطقه آمریکا) را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید. همین حالا میتوانید از لینک زیر به سایت این بازی زیبا بروید و آن را دانلود کنید و به سیستم مورد نیاز این بازی توجه کنید که دچار مشکل نشوید. این بازی که همراه با جذابیتی که دارد به تمرکز زیادی نیز نیاز دارد، و شما با ده ها برج، در کنار مجموعه ای از نقشه ها و پلن ها هستید که برای آزمایش دفاع شما در کنار هم آمده اند. استودیوی بازیسازی Omega Force را فقط با مجموعه بازیهای Dynasty Warriors میشناسیم؛ بازیهایی که شما را در مقابل لشگری هزار نفری قرار میدهند و شما هم با یکی دو ضربه، تمام این چند هزار نفر را به آسمان میفرستید.

دانلود بازی برای کامپیوتر ویندوز 7

بازی کامپیوتری کم حجم با اینکه چند سالی از انتشار این اثر میگذرد، ولی همچنان از آن بهعنوان یکی از بهترین بازیهای اندروید یاد میشود. همچنین بخش مدیریت تیم بازی در سری Grid هنوز هم از محبوبیت و رضایت بالایی در عموم کاربران برخوردار است. ریپک اِلامیگوس هنگام نصب کمتر به ارور میخورد و همچنین به هیچ وجه موقع نصب به سیستم کامپیوتری شما فشاری وارد نمیکند. در قسمت اول مطلب بهترین بازیهای ماشینی برای کامپیوتر، به این نکته اشاره کردیم که یک بازی مسابقهای خوب مولفههای مشخصی دارد؛ از جمله توانایی القای حس هیجان سرعت، گرافیک مناسب و گیمپلی روان و همچنین افکتهای صوتی و موسیقی مهیج، که همه دست به دست هم میدهند تا دنیای منحصر به فرد هریک از این بازیهای مسابقه ای خوب را خلق کنند.

دانلود بازی های کامپیوتری

چیزی که ماینکرفت را تا این حد به تجربه موفق و ارزشمندی تبدیل کرده، در پس همین بلوکهای بهظاهر ساده مخفی شده است؛ بله، منظورم دقیقا آن حس لذتبخش آزادیعمل و استفاده از خلاقیت است که به بازیکنان اجازه میدهد تا بدون محدودیت و مرزبندیهای عجیب و غریب، آنچه را که در ذهن دارد در بازی خلق کند و در جهانی که خلق کرده، مشغول ماجراجویی شود. بازی یک اکشن سوم شخص ماجراجویی است که در آن، ماموریتهای مختلفی را به پایان میرسانید و در همین حین با جمع کردن منابع مختلف، اقدام به ساخت آیتمهای متنوعی میکنید. با منتشر کردن این بازی و با گذشت زمان و در سال 2011 تغییرات زیادی در روی گیم گذاشته شد با تغییرات زیادی ، از جمله ماشین های جدید و سلاح های جدید و محیط کاملا متفاوت بازنگاری شد برای اجرا و نصب این بازی نیازی به یک سیستم خیلی قدرتمند نمیباشد، کافیه یک رم 2 گیگ و یک گرافیک بالای یک گیگ داشته باشید تا به راحتی بتوانید با سرعت خوب در کامپیوتر خود اجرا کنید.

Elyse Blake

کاوشگر هیپستر پسند. گورو بیکن دوستانه. زامبی متعصب حرفه ای. نویسنده.

تماس با ما