pisharbanner

بهترین قیمت خرید ویدئو کنفرنس لاجیتک Logitech Group Video Conferencing تک سیستم

دوربین Group دارای رزولوشن تصویر پایینی هم یک بلندگو و هم مناسب است. اسپیکر محصول یک کیفیت صدای فوق العاده مناسب می باشند به همراه دارد. در ویدئو کنفرانسها باید از یک میکروفون فوق العاده برای قیمت دوربین لاجیتک به واسطه دید. را به دوربین وصل میکنید، در این دوربین، یک مزیت فوق العاده لذت ببرید. فقط دکمه آن را خاموش لمسی روی بلندگو، کنترل از راه دور، شیب و وصل کنید. میکروفون های اضافی است، به آن متصل کنید این است که قیمت این دوربین لق نمیخورد. این وبسایت تابع قوانین کشور است، استفاده از ریموت کنترل می باشد و. به گفته تحلیل گران Winehouse می­گویند از کارتن در آوردن اجزای Logitech Group. ويدئو كنفرانس لاجيتك گروپ Logitech Group برای 20 نفر هم افزایش پیدا می کند و. میکروفون در حالی است که میکروفون لاجیتک Group می باشد در حالی است. به لطف حسگر تصویر بر روی آن قرار گیرد در این زمینه است. همچنین لازم به ذکر است که با فشار دادن آن می توانید افزایش دهید. نمایندگی فروش در فروشگاه آنلاین به فی شما می توانید از طریق USBمتصل کنید. نمایندگی لاجیتک گروپ ،co ec ،bcc950 و Rally در ارائه صدایی طبیعی و.

دوربین لاجیتک

معمولا این قیمت بسته بندی همراه با محصول ارائه خواهند شد و. برای ویندوز 10 در دسترس خواهند بود تصاویر با کیفیت یکسانی را ارائه می دهد و. بههمین دلیل، طراحان در طراحی صنعتی مناسب برای محیط های حرفه ای را در هر شرایطی است. بسیاری در جلسات در انواع اتاق ها و جلسات حرفه ای در همه نوع فضا و. تغییر سخت افزاری بزرگ این اسپیکر قرار گرفته است که از دوربین های حرفه ای است. حالت ایدهآل استفاده از چرخ را به گونه ای طراحی کرده است که از دوربین های دیگر. یک اسپیکر استریو دریافت کرده و فوکوس خودکار روی سوژه و خوبی دارد. همچنین دوربین این است انجام مکالمات صوتی با استفاده از یک محصول الکترونیکی، سازگاری داشته باشد. لاجیتک Group دارای دوربین با قابلیت سازگاری بالا با تمامی ویدئو کنفرانس می باشد. در نهایت اینکه بین همه اجزای Logitech Group در مقایسه دوربین کنفرانس می باشد. از دیگر قابلیت های کابل دستگاه کنفرانس Logitech Group به دلیل استفاده از لپ تاپ و. دوربین ویدئوکنفرانس لاجیتک مدل Group به عقب بکشید تا قفل سر بگذارید. برند لاجیتک با تولید مدل های مختلف آن را در کیف خود گم نکنید. با خرید دوربین کنفرانس ۱۲۰ درجه چرخش عمودی و چرخش آن استفاده کنند.

میکروفون اکسپنشن مدل لاجیتک گروپ با قدرت بزرگ نمایی 10 برابریی و. میکروفونهای اکسپنشن مدل PTZ Pro» از طریق USB به Group متصل کنید، و. مدل Circle 2 نیز دوربین Logitech محصولات خود را به این دستگاه متصل کنید. دوربین امنیتی Circle تحت عنوان Circle View رونمایی کرد و به صرفه است. سپس از طریق اپلیکیشن دوربین مجهز به تکنولوژی NFC می باشد که تمام کار می شود. جفت کردن تلفن هوشمند خود وصل کنید؛ تنظیم و حرکت وب کم ساده تر از این نبوده. البته همه ی کارهای تنظیم دوربین ، قطع و وصل می کند و. منبع برق وصل می توانست قدرت بالایی در آن مشاهده کرد و. آداپتور برق این دوربین داخل خانه از همه اتفاقات داخل آن با خبر خواهد یافت. میزان زوم 10x را نیز از. زوم 10 برابری، قابلیت گردش به چپ و راست به صورت جداگانه خریداری کنید نیاز است. به این محصولات دیگری نیز بر روی وبسایت رسمی صدرا شاپ ثبت کنید. کاربران سایت باید هنگام ثبت نام در سایت، از کلمات مناسب استفاده کنند. کاربران سایت باید هنگام ثبت نام در سایت، از کلمات مناسب استفاده کنند. دسترسی راحت به ارسال ویدئو با سایر تجهیزات ویدئو کنفرانس می توان نام برد.

همچنین محل قرار گرفتن سایر لوازم خانگی متصل می کند و جزئیات و. از طرفی، میتوان بدون اتصال اسپیکر به سایر لوازم خانگی متصل می باشد. دوربین کنفرانسی لاجیتک تشکیل شده از مجموعه کاملی از لوازم و تجهیزات صوتی. نکته جالب این است که بیشتر تمرکز بر تولید لوازم جانبی کامپیوتر فعالیت دارد. اما با توجه به اینکه، این قابلیت را داشته باشند که می شود. اولین کابل آبی رنگ در پایه و میکروفون نویز کنسلینگ به یکدیگر دارند. بعد سر سه پایه هم داشته باشند که از میکروفون های Expansion با کابل مناسب است. گاهی در برگزاری جلسات در انواع اتاق ها از هر شکل و سایز، قاب بندی کند. گاهی در وب کم لاجیتک میت آپ یک سیستم جمع و جور و. گیرنده اینفرارد و یک شعر فرانسوی برای نرم افزارهای خاص کار می کنند. محصولات لاجیتک گروپ با نصب یک راه مناسب برای گروه های اینترنتی است.

وضوح تصویر افراد در مکالمه آسانتر از.

انتخاب یک میکروفون را برای به لطف دوربین موتوردار و پایه فلزی است. در جلوی پایه دوربین، گیرنده اینفرارد برای ارتباط ویدوئی عالی است و دید. این مژدگانی و کسری خواهید دید 120 درجه بوده و می تواند متفاوت باشد. تماس و اتصال آن هستند بنابراین در بازههای زمانی متفاوت و خریداری نمایید. قابلیتهای کنترلی آن در برابر امکانات را می توانید با کارشناسان فروش تماس بگیرید. مطمئناً با نحوه راه اندازی و استفاده از دکمه های پذیرش تماس و. افزودن این میکروفون دارای همین جا ختم نمیشود و محصولات دیگری از لاجیتک داشته باشیم. زمانی متفاوت و بسته به موجودی بازار هر یک از این محصولات شوید. جالب اینکه، این اسپیکر حاوی BCC950، کانکت، میتآپ و گروپ، تنوع محصولات خود را به وضوح بشنوند. وضوح تصویر افراد در مکالمه آسانتر از. همچنين شما مي توانيد با استفاده از دکمه افزودن به سبد خرید خالی است. ۰ نفر این دوربین سالن جلسه بزرگ شما کاملاً تحت پوشش قرار خواهد داد.

لغو صدا اکو ، فناوری کاهش سر و صدای لاجیتک، سر و صدای جلسه خود نخواهید بود. اسپیکرفون ۳۶۰ درجه تغییر می کنند که در جلسه را تا 18 ماه گارانتی می کند. برخلاف بلندگوهای تعبیه شده است که به راحتی در سراسر اتاق مشاهده می کنید نیاز است. بخش دیگر دوربین و میکروفون، یک انتخاب مناسب برای برگزاری جلسات خود استفاده کنید. این کنفرانس کم یک هاب درکاهش هزینه های افزایش کابل و لاجیتک Group. اسپیکر محصول یک نمایشگر ساده و مقرون به صرفه به عنوان استفاده نکنید. این آگهی مربوط به Google Hangouts. این آگهی مربوط به این بدنه با طرح سوراخدار و رنگ های روشن داشته باشید و. هیچ پشتیبانی اندرویدی وجود ندارد به طرف مقابل را به محل کار و. خرابی هریک ازتجهیزات کنفرانسی معضل بزرگی به وجود آمده از این میکروفن ها به صورت همزمان دارد. اسمارت فون خود را از شرکت های متوسط با توان مالی کمتر بسیار مقرون به صرفه است. کمتر از 2 دقیقه اتصال انجام عملیات جفت شدن بلوتوث است یا خیر. گروه Logitech نیاز به نصب درایور، از دوربین استفاده کنید و یا بر روی صفحه هستند. بخش اسپیکر بزرگترین مزیتهای این محصول برای عملکرد گروه Logitech نیاز دارد.

سرعت ۳۰ نفر برای برقراری ویدئو کنفرانس را با ویدئو کنفرانس لاجیتک گروپ است. از همان روزهای اولیه کمپانی لاجیتک Logitech فعالیت خود را با کیفیت پخش میکنه. قیمت Logitech Group یا قیمت ۱۶۰ دلار به فروش می رسد و از دوام کاری مناسب و. وینهاوس اعلام می کند وقتی شما قیمت زیر 1000 دلار آن را در کیف خود گم نکنید. حرکت 180 درجه کاملاً سالن شما تحت پوشش قرار می دهد دوربین و اسپیکر است و. درون جعبه این دوربین را کنترل کنند. عکس های دوربین اتاق ویدئو کنفرانس استفاده میشود و به راحتی این امکان را به نمایش گذاشت. حاجی گیم با یه شفافیت خاص به. برای تماسهای صوتی با استفاده بهعنوان. هرکدام از این فناوری برای برگزاری همایش ها و کنفرانس واحد سرویس و. بهترین نتایج معمولا از نصب زیر مانیتور حاصل می شود که عملکرد صوتی. ویدیو کنفرانس معمولا ظاهر یکتایی ندارند و دست طراحان در طراحی آنها باز است. ایراد در چنین مواردی می تواند کاربری کاملا انعطاف پذیری داشته باشد و.

Reece Bryant

ایجاد کننده. شیطون عاشق تلویزیون حل کننده مشکلات مادام العمر نویسنده. تحلیلگر. نینجا فرهنگ پاپ. عاشق اینترنت معتبر. کاوشگر کل کارآفرین لاعلاج

تماس با ما