pisharbanner

تهیه کولر گازی Evoli نباید سخت باشد. این 9 نکته را بخوانید. برو شروع کن.

جدا از رتبه بندی EER و تناژ بالاتر، تهویه مطبوع در این قیمت دارای ویژگی های اضافی مانند تصفیه هوا، رطوبت زدایی، تشخیص فعالیت، کنترل های هوشمند، تایمر خودکار و مصرف انرژی به میزان قابل توجهی است. با 3 سرعت فن، کنترل های دیجیتال آسان، حالت خواب، تایمر 24 ساعته صرفه جویی در انرژی و کنترل از راه دور به همراه نمایشگر دیجیتال راحتی را به ارمغان می آورد. دما از 61 درجه فارنهایت تا 88 درجه فارنهایت متغیر است. بسته به تمایل، سرعت فن بالا/متوسط/پایین را انتخاب کنید.

General Air Conditioner Representative

gas یک تنظیم استثنایی حالت خواب به کنترل دما برای راحتی در تمام طول شب کمک می کند. شما می توانید دما و قبض آب و برق را در تمام تابستان تحت کنترل داشته باشید. با hOmeLabs می‌توانید روشن/خاموش کنید، دما را تنظیم کنید، تایمر را برای خاموش کردن مکانیکی تنظیم کنید یا حالت‌های انتخابی را با استفاده از کنترل پنل دیجیتال تنظیم کنید. 5.9 فوت دارد. سیم برق ال سی دی در میان دوشاخه زمینی 3 شاخه که از پریز برق 115 ولت استفاده می کند.

برای مدیریت جهت افقی از چرخ افقی و برای مدیریت جهت عمودی از منحرف کننده های هوا استفاده کنید. این برای پنجره‌های استاندارد دوتایی با عرض 26 تا 36 اینچ مناسب است و باید فاصله عمودی 16 اینچ را داشته باشد. حرکت باد عمودی خودکار هوای خنک قدرتمند را به طور مداوم برای خنک‌سازی سریع و پایدار توزیع می‌کند.

General Gold 12000 Air Conditioner

gass cooler مجهز به فیلتر هوای کشویی قابل استفاده مجدد است که بدون زحمت با آب ولرم و صابون ملایم شسته می شود. حذف ذرات به دام افتاده و افزایش گرد و غبار در فیلتر قابل جابجایی، دوام و کارایی AC را افزایش می دهد. لطفاً قبل از نصب مجدد، اطمینان حاصل کنید که فیلتر کاملاً خشک است. پس از پایان فصل سرمایش، واحد آب انباشته شده را تخلیه کرده و AC را به روش «فقط فن» با سرعت بالا، به مدت 3 تا 4 ساعت اجرا کنید تا فضای داخلی دستگاه کاملاً خشک شود.

Preparation Of Evoli Air Conditioner

هیچ مدلی از واحد بیرونی بدون تطابق را نمی توان با AEDM رتبه بندی کرد، به جز برای تعیین مقادیر ارائه شده برای مدل هایی که از مبردهای تایید شده استفاده می کنند به غیر از نمونه مورد استفاده در آزمایش. 2) PW، OFF. اگر مدل‌های جداگانه سیستم‌های تک بسته یا ترکیب‌های جداگانه (یا «ترکیبات آزمایش‌شده») از سیستم‌های تقسیم‌بندی که در غیر این صورت یکسان هستند، با گزینه‌های متعدد برای اجزای مرتبط با حالت خاموش ارائه می‌شوند، مقدار نشان‌داده‌شده را برای مدل/ترکیب جداگانه با میل لنگ تعیین کنید. بخاری و کنترل هایی که بیشترین مصرف را دارند.

عملکرد نرم و آرام است، بنابراین مانند چندین مدل، بحث ها یا تماشای ویدیو/تلویزیون را قطع نمی کند. دارای عملکردهای 24 ساعته مانند Sleep/Eco است که به شما امکان می دهد پس از تنظیم حالت، به آرامی جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص کولر گازی ایوولی در این ناحیه کلیک کنید بخوابید. AC دارای گواهی ستاره انرژی 115 ولت/60 هرتز با 992 وات دارای جنبه های صرفه جویی در انرژی مانند تایمر 24 ساعته، حالت خواب و حالت ECO است.

دارای 6 عملکرد خنک کننده: خنک کننده، فن، خشک کردن، خودکار، ECO و حالت خواب. OmeLabs AC حالت خواب دارد که دما را به صورت مکانیکی تنظیم می کند، بنابراین لازم نیست برای تنظیم دما از خواب بیدار شوید و به دنبال ریموت باشید یا راه بروید. می توانید با کنترل آسان دستگاه، این AC را با کنترل از راه دور کاملاً کاربردی کار کنید. Honeywell AC همه چیز مورد نیاز برای نصب را دارد، از جمله شلنگ اگزوز کشسان با کیت تهویه پنجره با نصب ساده که در صورت عدم استفاده از دستگاه قابل برداشتن است.

آنچه کارشناسان درباره General Air Conditioner Representative نمی گویند و چگونه بر شما تأثیر می گذارد

نصب حرفه ای باید دغدغه اصلی باشد، حتی بدون گارانتی. ثالثاً، فرش زیرزمین که تحت عملیات شیمیایی شدید قرار گرفته است، باید به طور حرفه ای تمیز شود، یا جایگزین شود، یا با موادی که برای زیرزمین مناسب تر است جایگزین شود. با گرمای آزاردهنده تابستان با کولر گازی پنجره ای 12000 BTU Energy-Star hOmeLabs مبارزه کنید!

72.8 پوند hOmeLabs AC دارای ظرفیت خنک کننده غالب با جریان هوای قوی است. شیک، غالب و قابل اعتماد؛ اتاق های 450-550 فوت مربعی را با کنترل دقیق آب و هوای اتاق خنک می کند. کنترل از راه دور تمام عملکرد کمک می کند تا تمام ویژگی ها را در سراسر اتاق اجرا کنید. OmeLabs یک خنک کننده اتاق کم مصرف است.

AC پنجره OmeLabs تنظیم شده است که به طور خودکار در 0.5-24 ساعت خاموش/روشن شود و ماندگاری محصول را افزایش دهد. OmeLabs دارای جریان هوای 4 طرفه است. جریان هوا را با استفاده از لوورهای جهت دار مستقیم کنید! این واحد کاربردی خنک کننده هوای سریع و کارآمد را برای اتاق های 450-550 فوت مربع ارائه می دهد. حفاظت از اضافه بار حرارتی ایمنی و امنیت بیشتری می دهد. هایسنس در انواع اینورتر عرضه می شود و سینگر ویژگی های "باله طلایی" و "اینورتر سبز" را اضافه می کند که طول عمر AC را افزایش می دهد و همچنین انتشار کربن را کاهش می دهد.

Braylon Mccoy

محقق حرفه ای وب. پیشگام الکل متعصب تلویزیون دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما