pisharbanner

درگاه ملی خدمات مالیات my tax.gov.ir ورود به سایت

اما در حالت تخصصی تر ، این مجامع علمی هستند که در نشریات انتهای سال خود به برترین های آن رشته در آن سال اشاره می کنند. به طور مثال در زمینه حسابداری مجله اکانتینگ تودی Accounting Today Magazine یکی از معتبر ترین نشریات این حوزه قلمداد می شود. اما  در ایران بر خلاف کشور های پیشرفته در زمینه حسابداری، لیست بهترین شرکت های حسابداری به مفهوم درست آن وجود ندارد. بلکه این عملکرد و تجربه سالیان متوالی یک شرکت حسابداری است که نام او را پر آوازه می کند و باعث شکل گیری باشگاه مشتریان برای آن شرکت می شود. این شرکت یکی از خوش نام ترین و پر آوازه ترین و حرفه ای ترین شرکت های حسابداری است که باشگاه مشتریان آن گواه این امر است.

خدمات مالیاتی

همگی این موارد دست در دست هم موجب گسترش دامنه مشمولان قوانین مالیاتی و حساس شدن بحث مالیات و موجب تخصصی تر شدن این حوزه شده است. در نتیجه تقریبا تمامی افراد جامعه به نوعی به مشاوره مالیاتی از سوی افراد متخصص و شرکت های خدمات حسابداری و خدمات مالیاتی نیازمند شده اند. و تصمیم گیری کار به این دو گروه بر عهده کارفرما است و ما نمی توانیم به طور قطع بگوییم برای خدمات مالیاتی اشخاص حقیقی بهتر است یا خدمات مالیاتی اشخاص حقوقی.

رایان محاسبان با داشتن تیمی متخصص و مجرب می‌تواند بهترین خدمات مشاوره مالی و مالیاتی را به شما ارائه دهد؛ بنابراین پیشنهاد می‌کنیم جهت دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه انواع خدمات مالیاتی با رایان محاسبان تماس بگیرید. در ادامه، به توضیح در خصوص ثبت نام در درگاه ملی خدمات مالیات my.tax.gov.ir و امکانات آن که با ورود به سایت، قابل دسترسی هستند، می پردازیم. اشخاص حقوقی نیز مانند سایر مردم که درآمد کسب می کنند و دارای فعالیت اقتصادی هستند مشمول پرداخت مالیات هستند. مبحث مالیات، محاسبات آن و تکالیف مالیاتی که بر دوش اشخاص حقوقی است معمولا بیشتر از اشخاص حقیقی به آن توجه می شود. شرکت ها به طور قطع بیش از اشخاص حقیقی خواهان دریافت خدمات مالیاتی هستند.قوانین مالیاتی و تکالیف مالیاتی اشخاص حقوقی نسبت به اشخاص حقیقی مخصوصا گروه اول و گروه دوم مشاغل گسترده تر و پیچیده تر است و جزئیات مخصوص به خود را نیز دارد.

ماده ۹- اعتبار مجوز فعالیت شرکت‌های معتمد برای سه سال از تاریخ صدور مجوز می‌باشد. ماده ۸- کارگروه موظف است حداکثر ظرف ۱۵ روز از ارائه گزارش توسط مرکز نسبت به لغو یا عدم لغو مجوز شرکت معتمد در اجرای مفاد ماده ۳۵ این آیین نامه اتخاذ تصمیم نماید. شایان ذکر است صدور موافقت اصولی، به منظور شروع اقدامات اولیه جهت احراز شرایط صدور مجوز بوده و هیچ حقی به منظور دریافت مجوز فعالیت و انجام خدمات برای متقاضی ایجاد نمی‌نماید. اقدامات قانونی دیگر ی هم وجود دارد که دوره ای نیستند و در صورت بروز مشکلات مالیاتی انجام می شوند مانند بررسی پرونده های مالیاتی ، ثبت اعتراض و دفاع از پروندهای مالیاتی در این دسته از اقدامات قرار می گیرند. هر مودی باید در این مرحله دفاتر قانونی خود را مانند دفتر روزنامه، دفتر کل، دفتر دارایی و سایر دفاتر تهیه کرده و بدون هیچ گونه نقصی به سازمان امور مالیاتی تحویل دهند.

خدمات مشاوره مالیات

طبق تعریف، مالیات مستقیم مالیاتی است که پرداخت کننده نمی تواند آن را به دیگری منتقل کند و شامل مالیات بر درآمد شخصی، مالیات بر دارایی، مالیات بر ارث و غیره می شود. مالیات های غیرمستقیم از طریق واسطه ها از شهروندان اخذ می شود و شامل مالیات بر واردات و معاملات و کالا می شود. در این نوع قرارداد با توجه به اینکه موسسه حسابداری در پایان سال مالی اسناد و مدارک را ارائه می‌کنند،مسئولیتی در قبال صورت معاملات فصلی و اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده نخواهند داشت. اصلی‌ترین دلیلی که می‌تواند نیاز حیاتی کسب و کارها را به خدمات مالیاتی اثبات کند، آگاهی از قوانین و مقررات است. با وجود اینکه قوانین مالیاتی در اختیار همه قرار می‌گیرد اما این قوانین بسیار گسترده هستند و هر کسی از آن‌ها آگاهی ندارد. کسانی می‌توانند کاملا مطابق قوانین مالیاتی ایران عمل کنند که قادر به شناخت معنی و مفهوم آن از تمامی جهات باشند.

پیگیری این فرایند در بخش خدمات مالیاتی پرشین حساب توسط کارشناسان با تجربه اجرا می شود که می توانید در صورت تمایل این فرایند را به آنها بسپارید. قریب به اتفاق همه کسانی را در کنار خود دارند که دارای کسب و کار هستند و از خدمات مالی و مالیاتی استفاده می کنند و از وضعیت مالیاتی خود کم یا بیش راضی هستند. قبل از همکاری با ایشان می توانیم یک مصاحبه عمومی برای آشنایی بیشتر داشته باشید و از رزومه ها و تجربیات کاری ایشان اطلاعات کسب کنید و بر سر حقوق و دستمزد و نحوه همکاری به توافق اولیه برسید. یکی از مهمترین مواد قانون مالیات های مستقیم مربوط به ماده 95 است که در فرآیند مالیات مشاغل بسیار حائز اهمیت است.

عمده خدمات مالیاتی راشا مشاوران راستین:

شما از این خدمات می‌توانید به جهت دفاع از خود در برابر اعتراضات مالیاتی بهره‌مند شوید. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم با استفاده از این خدمات برای خودتان یک وکیل مالیاتی استخدام کنید و از آن در کارهای مالیاتی خود مشاوره بگیرید. با توجه به حساس بودن خدمات مالیاتی، همکاری با شرکتی مجرب باعث می شود خیالتان راحت باشد. قوانین مربوط به محاسبه مالیات حقوق هر ساله تفاوت هایی دارد و باید با دقت کافی انجام گردد.

  • شما به عنوان یک مدیر کسب و کار به درستی از حساسیت مسائل مالیاتی آگاهی دارید و می دانید که در هر کسب و کاری که هستید موظف به پرداخت مالیات می باشید.
  • تجربه کار با انواع کسب و کارها و حوزه های کاری چه تولیدی، خدماتی، بازرگانی و غیره باعث شده ما امکان همکاری با اکثر مشاغل را داشته باشیم و این را مدیون اعتماد مشتریان عزیز در این سالها هستیم.
  • با انعقاد این قرارداد مشاوران مالیاتی در حین انجام امور شما را راهنمایی می کنند.
  • از جمله اهداف تاسیس این سازمان، افزایش نظم و کارایی در حوزه امور مالیاتی می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی شرکت حسابداری در این ناحیه کلیک کنید مشاغل هم مانند سایر مودیان مالیاتی و اشخاص مشمول مالیات دارای یکسری قانون و مقررات است که باید به آنها توجه شود. تمام کسب و کارها اعم از تولیدی، خدماتی و بازرگانی یا خرد، متوسط و بزرگ، به خدمات مالیاتی احتیاج دارند. به عبارتی می‌بایست از عوامل انسانی به عنوان حسابدار و یا شرکت خدمات مالی و مالیاتی کمک بگیرند تا قادر باشند به صورت بلند مدت در صنایع مربوطه به مشکل نخورند و طول عمر محصول و مجموعه خود را افزایش دهند. ملیات بر ارزش افزوده، مالیاتیست که شرکتها موظفند از مصرف کننده دریافت و به سازمان امور مالیاتی پرداخت کنند. سالانه درصدی ثابت از طرف سازمان امور مالیاتی اعلام میشود که شامل دو قسمت به نام مالیات و عوارض میباشد و به دو حساب مجزا واریز میشوند. این اظهارنامه ها شامل دو بخش مالیات های دریافتی و پرداختی میباشد و حاصل تفریق این دو نوع مالیات، باید به سازمان امور مالیاتی پرداخت شود.

در شرکت‌های خدمات مالیاتی، افرادی وجود دارند که از تمام این قوانین آگاه هستند و می‌دانند چه حرکتی باعث می‌شود کسب و کار از محکوم شدن به جنایت، دور بماند. قطعا مالیات پرداختی هیچ‌کدام از کسب و کارها مشابه نخواهد بود؛ زیرا کسب و کارها در زمینه‌های یکسانی فعالیت نمی‌کنند و سود مشابهی ندارند و هر کدام در طول یک سال، درآمد متفاوتی کسب می‌کنند. به همین دلیل، دولت قوانینی دقیق را در مورد کسب و کارهای واجد شرایط مالیات و میزان مالیات هر کدام تعیین می‌کند. عموما در پرداخت مالیات، کسب و کارها موظف هستند که درصد مشخصی از سود سالیانه خود را به دولت بپردازند. برای اینکه بتوان مالیات را به شیوه صحیح و سر وقت پرداخت کرد، باید تمام قوانین مربوطه را دانست و در این حوزه تجربه داشت. همه کسب و کارها به خدمات مالیاتی «Tax services» نیاز دارند تا بتوانند مالیات خود را با کمترین مبلغ و به بهترین نحو پرداخت کنند.

Ainsley Murphy

بشارت دهنده آبجو Wannabe. نویسنده فداکار جنرال الکل نینجا. دانشجو. متخصص زامبی خالق مستقل متعصب سفر

تماس با ما