pisharbanner

راهنمای خرید آنتی ویروس راهکارهای موث

امروزه با توجه به رشد روزافزون تکنولوژی و استفاده گسترده از اینترنت، مسئله امنیت ویروس‌ها و بدافزارها برای کاربران رایانه و دستگاه‌های هوشمند اهمیت فراوانی پیدا کرده است. در این مقاله، به بررسی راهنمای خرید آنتی ویروس و راهکارهای موثر در انتخاب آنتی ویروس مناسب می پردازیم.

پشتیبانی های شرکت فروشنده آنتی ویروس، هر روزه بخش شناسایی و امنیتی را به روز رسانی کرده و آن را برای مقابله با خرابکاری ها و ویروس های جدید آماده می سازند. حتی اگر آنتی ویروس شما یک درصد از به روز رسانی عقب بماند، پشتیبان ها پاسخگو خواهند بود. در واقع یکی از مهم ترین مزایای خرید لایسنس اورجینال نود 32 ( اصلی )، به روز بودن نرم افزار آنتی ویروس میباشد .شما نرم افزار را از سرور اصلی eset.com دانلود و نصب مکنید و لایسنس را در نرم افزار وارد میکنید . بسته بندی آیا خرید آنتی ویروس با جعبه و سی دی و کاتالوگ الزامیست؟ خیر، بطور کلی هیچ نرم افزاری برای نصب و راه اندازی نیازی به جعبه ندارد. جعبه آنتی ویروس ها فقط برای فروش در فروشگاه و مخفی بودن کدهای فعالسازی میباشد و بطور کلی فروش شکیل تر نرم افزار میباشد.

محصولات خانگی

١. تحقیق و مطالعه

قبل از خرید هر نرم افزار آنتی ویروسی، بهتر است که تحقیق و مطالعه کافی دربارهٔ آن انجام دهید. از منابع قابل اعتماد و معتبر برای اطلاعات در مورد عملکرد و قابلیت های نرم افزار آنتی ویروس استفاده کنید. نظرات و بازخوردهای کاربران نیز می تواند در انتخاب شما موثر باشد.

خرید آنتی ویروس

٢. قابلیت های اصلی

قبل از خرید، مهم است که قابلیت های اصلی آنتی ویروس را بررسی کنید. برخی از این قابلیت ها عبارتند از:

لایسنس آنتی ویروس نود 32

    همچنین، پردیس خدمات متنوعی را در زمینه آموزش و پشتیبانی ارائه می‌دهد. پس از خرید لایسنس نود32 و ثبت سفارش فورا و بلافاصله پس از پرداخت ، کد فعالسازی لایسنس ها در حساب کاربری و از طریق ایمیل ارسال میشوند. به جرات می توان گفت آی نود یکی از موفق ترین سایت ها در زمینه فروش لایسنس های endpoint security با کمترین قیمت در بین سایت ها می باشد. ما با خرید لایسنس 30 کاربره تحت شبکه تمامی کلایت ها وسرور ها را به راحتی فعال کردیم. این نوع لایسنس ها ویژه ادارات، شرکت های کوچک و بزرگ و همچنین سازمان هایی نظیر دانشگاه ها و… می باشد.در این نوع سرویس حداقل یک ویندوز سرور وجود خواهد داشت که شما می توانید از بخش تماس با ما با کارشناس فروش ما در اتباط باشید تا بهترین نوع سرویس با هزینه بهینه برای شما پیشنهاد شود.

  • حذف ویروس‌ها، تروجان‌ها و بدافزارها
  • بسیاری از کاربران میتوانند از پلان اول آنتی ویروس استفاده کنند و هزینه بالاتری را پرداخت ننمایند، ولی در صورتیکه کاربری افراد از کامپیوترها حرفه ای تر شود به همان نسبت نیز پکیج آنتی ویروسی که تهیه میکنند نیز باید حرفه ای تر باشد. پس از انتخاب آنتی ویروس، درخواست خرید لایسنس اورجینال آن را در پنل ایرانیکارت ثبت کنید. در نادمارکت تمامی محصولات اورجینال و با مناسبترین قیمت به مشتری ارائه می شوند. تمام سعی ما ارائه ی قیمت منصفانه است تا کاربران بتوانند با بهترین قیمت از محصولات اورجینال بهره مند شوند. روی آنتی ویروس پسورد گذاشتم، اما فراموش کردم چه کاری باید انجام بدهم ؟در صورتی که آنتی ویروس اورجینال تهیه کرده باشید می‌توانید از گزینه Recover Password استفاده کنید.

  • امکان اسکن فایل‌ها و پوشه‌ها به صورت منظم
  • پشتیبانی از نسخه‌های جدید ویروس‌ها و بدافزارها
  • یکی از جدید‌ترین معضلات کاربران اینترنت آلوده شدن سیستم‌های آن‌ها به باج افزار ها (Ransomware) است. زمانی که سیستم شما آلوده به باج افزار می‌شود، تمامی فایل‌ها رمزنگاری و دسترسی به آن‌ها منوط به پرداخت وجه به باج گیر می‌باشد. با داشتن آنتی ویروس ایست شما در برابر حملات و اجرایی شدن باج افزار ایمن می‌شوید. BullGuard آنتی ویروس قدرتمند و سبک که تنها ایرادش نیاز به نصب مکمل هایی مثل اینترنت سکوریتی و فایروال در کنار آنتی ویروس است، این نرم افزار وظیفه شناسایی و از بین بردن ویروس ها را به خوبی انجام می دهد.

  • قابلیت حفاظت در زمان واقعی
  • گزارشگیری دقیق و کارآمد
  • ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.
  • در مقایسات انجام شده در سال های مختلف همواره نام کسپر اسکای به عنوان یکی از بهترین ها مطرح بوده است.
  • همچنین در صورتی که شما کد لایسنس به صورت نام کاربری و پسورد eset دریافت کرده اید نیاز است تا User Pass دریافتی را به یک لایسنس ارجینال 20 رقمی تبدیل کنید.
  • البته این پارامتر، یک پارامتر تعیین کننده برای انتخاب یک آنتی ویروس نیست و نسخه های امروزی، تقریباً امکان و گزینه‌های مشابهی دارند.
  • به علاوه مرورگرهای شما نیز تنظیمات امنیتی دارند که می توانید آنها را مرور کنید.

٣. سبک عملکرد

از فرزندان خود به صورت آنلاین محافظت کنید و بر فعالیت های آنها نظارت داشته باشید.

آنتی ویروس ها می توانند به دو صورت “بافت” (Signature-based) و “بازیابی‌پایگاه‌داده” (Heuristic-based) فعالیت کنند. حالت بازیابی پایگاه داده بهتر در تشخیص ویروس‌های جدیدتر و ناشناخته است، در حالی که حالت بافت دقیق تر در تشخیص ویروس های شناخته شده عمل می کند. بررسی سبک عملکرد آنتی ویروس قبل از خرید الزامی است.

٤. به روزرسانی های منظم

آرانکو خود را ملزم به حمایت و پشتیبانی از کلیه مشتریان، کاربران و نمایندگان خود می‌داند. راه حل های آنتی ویروس بیشتر از لپ تاپ ها، رایانه های اداری، تلفن های هوشمند و تبلت ها محافظت می کنند. آنها از خاطرات گرانبها، پلی لیست های موسیقی و عکس و اسناد مهم در برابر تخریب توسط بدافزار محافظت می کنند. اطمینان حاصل کنید که آنتی ویروسشما محافظت در برابر چالش ها و آخرین تهدیدات کارایی دارد. آنتی ویروس هایی که عدد نمودار آن‌ها بیشتر است، این قابلیت را دارند و در اطلاع رسانی به کاربر، پنجره Pop-Up باز می شود. برتری ما در قیمت مناسب، تحویل سریع لایسنس و پشتیبانی مطلوب محصولات است.

برنامه آنتی ویروسی که انتخاب می کنید باید به روزرسانی های منظم و بروز باشد. چون ویروس‌ها و بدافزارهای جدید روز به روز بیشتر و پیچیده تر می شوند، بروزرسانی های دوره ای و منظم برای حفظ امنیت شما بسیار ضروری است. همچنین، می توانید بررسی کنید که آیا برنامه انتخابی شما قابلیت بروزرسانی خودکار دارد یا نیاز به بروزرسانی دستی دارد.

با قابلیت آنتی‌فیشینگ دیگر لازم نیست نگران سایت‌های تقلبی که قصد دزدیدن اطلاعات شما را دارند باشید. با قابلیت گیمر-مود هم دیگر پاپ‌ آپها و پیغام‌ها وسط بازی کردن مزاحم‌تان نخواهند شد. فایل‌های پی‌دی‌اف خرید لایسنس eset smart security و جاوا خطر آفرین با این محصول دیگر مشکلی ایجاد نخواهند کرد. با خرید لایسنس اینترنت سکیوریتی میتوانید هر کدام از محصولات نود 32 آنتی ویروس ، اینترنت سکیوریتی ، موبایل سکیوریتی را فعال کنید.

سالهاست که مشتری اوریجینال کی هستم و برای خودم و اطرافیان از این سایت خرید میکنم. با سلام خدمت اورجینال کی
فکر کنم از زمان راه انداری این سایت من عضو شدم
لایسنس ها عالی
نود 32 و کسپراسکای اسنفاد.. لطفاً پیش از خرید محصول ، از سازگار بودن آن با کامپیوتر یا تلفن همراه خود مطمئن شوید سپس اقدام به خرید نمائید. ▪️ بعد از خرید اکانت مکافی یک اکانت اشتراکی به شما تحویل داده خواهد شد که تا آخرین روز اشتراک پشتیبانی و گارانتی خواهد شد.

٥. مصرف منابع سیستم

سلام
من چندین ساله که مشتریتون هستم و از سایت قدیمیتون که original-key.com بود خرید میکردم. گروه IranSetup در دوم مهرماه 1385 با هدف برقراری پایگاهی که بتواند ایمنی رایانه های کاربران را تأمین کند راه اندازی شد. ▪️ شما در این پلن حق تغییر اطلاعات اکانت را نخواهید داشت (به دلیل استفاده همزمان چند نفر از اکانت) و تا آخرین روز اشتراک در صورت بروز هرگونه مشکل برای اکانت فعلی اکانتی جدید به شما داده خواهد شد.

همانطور که می دانید، نرم افزار های آنتی ویروس تأثیر خود را بر روی عملکرد سیستم دارند. در حین خرید، به مصرف منابع سیستمی که توسط آنتی ویروس استفاده می شود توجه کنید. اگر آنتی ویروسی با مصرف منابع بالا راه اندازی شود، ممکن است باعث کاهش سرعت و عملکرد سیستم شود.

به این ترتیب، با توجه به راهنمایی های فوق می توانید آنتی ویروس مناسبی را برای سیستم خود انتخاب کنید. امنیت شخصی و اطلاعات حساس خود را با استفاده از یک آنتی ویروس قوی و موثر تضمین کنید و آرامش خاطر داشته باشید.

Emerson Brooks

گورو تلویزیون. حل کننده مشکل علاقه مندان به وب. ماون مسافرتی بی عذرخواهی تنظیم کننده.

تماس با ما