pisharbanner

زندگی من، شغل من، شغل من چگونه ده لوازم خانگی ساده به من کمک کردند تا موفق شوم

سوار شد. "سپس، نظر حرفه ای آنها را بپرسید که چه چیزی می خرند. اگر گفتند "من آن را نمی خریدم"، دلیل آن را بپرسید." شاید یک محصول اغلب نیاز به تعمیر دارد. اکثر لوازم خانگی اصلی در کانادا دارای یک برچسب EnerGuide هستند که به شما کمک می کند ببینید چگونه یک محصول از نظر کارایی انرژی با سایر محصولات در کلاس خود برابری می کند. البته، لوازم اصلی یک سرمایه گذاری هستند و خرید آنلاین آنها ممکن است دلهره آور باشد – اما لازم نیست. با افرادی که در داخل دستگاه هستند صحبت کنید – ابتدا توصیه هایی را از دوستان، اعضای خانواده و نظرات محلی دریافت کنید تا ببینید افراد به کدام تکنسین های تعمیر اعتماد دارند. توصیه هایی را از تکنسین ها دنبال کنید. مراقب این هزینه‌ها و سایر هزینه‌ها یا ویژگی‌های «اضافی» باشید که ممکن است به آن‌ها نیازی نداشته باشید.

وقتی رتبه‌بندی‌های توان بر حسب BTU (واحد حرارتی بریتانیا) داده می‌شود، ارزیابی هزینه‌های خروجی و انرژی یک دستگاه برای شما دشوار است. این نوار به خرده فروشان اجازه می داد تا انواع اطلاعات را تولید کنند — ایجاد یک تغییر ظریف قدرت از تولید کنندگان به خرده فروشان. همچنین می‌تواند برای خرده‌فروشان اینترنتی و برندهای مد ارزان‌تر باشد که کالاهای برگشتی را دور ریخته یا بسوزانند، به جای تلاش برای یافتن خانه دیگری برای آنها. قیمت تقریباً مطمئناً ارزان‌تر از آنچه تحویل‌دهنده‌ها نقل می‌کنند خواهد بود. اگر چنین است، ممکن است بتوانید قیمت بهتری را در مدل سال گذشته مذاکره کنید، زیرا خرده‌فروش احتمالاً برای آماده شدن برای محموله‌های دریافتی، باید موجودی فعلی را جابه‌جا کند. اگر برند آنچه را که برای نصب نیاز دارید را به صورت رایگان ارائه نمی کند (البته آن را در برگه فروش یادداشت کنید)، بهتر است اقلام اضافی را از قبل از یک فروشگاه سخت افزار خریداری کنید. از قبل از لیست کامل محصولات همراه با محصول مطلع شوید.

Buying From Shop

از قبل تصمیم بگیرید که به کدام ویژگی ها نیاز دارید و کدام یک خوب هستند اما احتمالاً ارزش هزینه اضافی را ندارند. پاسخ ها همچنین می تواند به جایی که شما در آن قرار دارید بستگی داشته باشد. هنگام خرید آنلاین، چشمان شما به راحتی به قیمت کلی سرگردان است، اما عوامل دیگری وجود دارد که باید هنگام مقایسه محصولات در نظر بگیرید. مطمئن شوید که مدل های هم اندازه و با مشخصات مشابه را مقایسه می کنید. جستجوی شماره مدل سازنده ساده‌ترین راه برای اطمینان از مقایسه محصولات مشابه در وب‌سایت‌های خرده‌فروشی و نظرات مشتریان است.

9 قدم آسان برای فروش بیشتر Buy

Guide to buying household appliances اما در حالی که رویدادها و کنسرت های عظیم می توانند کربن خنثی داشته باشند، آنها نمی توانند در مورد هزاران طرفدار، ورزشکار و مجری که از سراسر جهان به داخل و خارج از جهان پرواز می کنند، انجام دهند. هنگام کار با بودجه محدود یا خرید بیش از یک دستگاه، به ویژه هنگام تجهیز یک خانه جدید، باید صبور باشید و منتظر رویدادهای مختلف فروش باشید. در صورتی که بخواهید بعد از آن بیشتر در رابطه با این محصول یا خدمات بدانید، بررسی های متعددی در نتیجه افرادی که در حال حاضر از آن استفاده می کنند و از مزایای آن بهره می برند، معرفی شده اند. تقریباً هیچ ستاره کاذبی وجود ندارد و تعداد بسیار کمتری از ستاره‌هایی که به اشتباه از نمودارها حذف شده‌اند. رئیس اتحادیه کشاورزان گفت که فلفل و سایر سبزیجات سالادی که در داخل خانه کشت می‌شوند در معرض خطر هستند، در حالی که نگرانی‌هایی در مورد تولید سبزیجات مزرعه‌ای دیگر از جمله سیب‌زمینی، گل کلم و کلم بروکلی جوانه‌دار بنفش وجود دارد.

در برگه‌ها و گزارش‌ها، اتحادیه آزادی‌های مدنی آمریکا، قوانین ماری‌جوانا را به‌عنوان ایجاد تعصب نژادی «تعجب‌آور» توصیف می‌کند. گزارش‌ها، با کتابخانه Avenue موجود است. اکثر دوربین‌های DSLR، Micro Four Thirds و دوربین‌های بدون آینه این گزینه را دارند که بدنه دوربین را با چیزی که به عنوان «لنز کیت» شناخته می‌شود، خریداری کنند. فشار فروش در اینجا این است که هرچه بیشتر بخرید، بیشتر پس انداز می کنید: اگر سه یا چهار مورد را نگه دارید، 10٪ تخفیف دریافت می کنید. 20% تخفیف در صورت خرید پنج عدد یا بیشتر. UKMA تعدادی نکته ساده را به شما ارائه می دهد تا به شما کمک کند معامله ای منصفانه با خرید لوازم خانگی داشته باشید. اگر ندانید چگونه به صورت آنلاین خرید کنید، می توانید بهترین معامله را از دست بدهید. این به شما کمک می کند تا بدانید که آیا ظرفیت ماشین لباسشویی کافی است یا خیر. رقم ظرفیت برای ماشین لباسشویی به کیلوگرم و برای فر، یخچال یا فریزر بر حسب لیتر است. اگر به دنبال ماشین لباسشویی هستید، بدانید وزن لباسشویی معمولی شما به کیلوگرم چقدر است. اگر به دنبال بخاری یا واحدهای تهویه مطبوع هستید، رتبه بندی قدرت را بر حسب کیلووات دریافت کنید.

مطالعه دقیقا چگونه Buy را در 2 روز بهبود دادم

این رویکرد عملی به کیفیت مواد و ساخت، قدرت ماندگاری واقعی را به مبل‌ها، تخت‌خواب‌ها، میزهای ناهارخوری و موارد دیگر این برند می‌دهد. بیاموزید که آیا امروز خانواده شما واجد شرایط است یا خیر، برای شروع صرفه جویی در انرژی بیشتر در سراسر خانه خود. هنگامی که خرگوش های گرد و غبار زیر مبل شما به اندازه کافی خزدار به نظر می رسند که نیاز به تماس با نابودگر باشد، ما پیشنهاداتی داریم که کنترل موهای حیوان خانگی و نفس راحتی کشیدن را آسان تر می کند – بدون خطر سرفه کردن گلوله مو. چرخش چند سر بزرگ، از جمله رابرت استمپل از جنرال موتورز در سال 1992 و جان آکرز از IBM در سال 1993، این نکته را برای مدیران عامل به خانه رساند: آنها بهتر است به ارزش سهامداران فکر کنند. جان الکساندر کتابی نوشت که یک کتاب کلاسیک مذهبی به نام لبه جنگجو است.

برخی از آنها در بالا ذکر شده است.

پس از آن، او کتاب بعدی را منتشر می کند. کار در کیلووات باید به شما امکان مقایسه بین محصولات مشابه را بدهد و به شما امکان مقایسه رتبه بندی وسایل برقی و گازی را بدهد. در بالا نوع دستگاه (ماشین لباسشویی، فر برقی و غیره) به همراه سازنده و مدل مشخص شده است. آیا شما از آن دسته رانندگانی هستید که در سررسید تعویض روغن با دقت به سراغ تعویض روغن می روند؟ برخی از آنها در بالا ذکر شده است. برای من واقعاً مفید بود که آنها ابتدا همه چیز را از طریق ایمیل در میان گذاشتند، زیرا من تا حدی ناشنوا هستم، اگرچه هرگز به آنها اشاره نکردم. اولین جایی که نگاه کردم Craigslist بود. اولین فروم فرشته باز در کلرادو در فوریه سال جاری بازمی گردد و موفقیت بزرگی را به همراه داشت. در طول سال مالیاتی، تام اقلام زیر را برای استفاده در ملک اجاره ای خود خریداری کرد. ENERGY STAR® هر سال فهرست کارآمدترین لوازم خانگی خود را منتشر می کند که نقطه شروع خوبی برای انتخاب یک مدل جدید است. یک فروشنده خوب لوازم خانگی می تواند به شما کمک کند انتخاب هوشمندانه تری داشته باشید.

هنگام خرید لوازم اصلی آشپزخانه، مسیری که بسیاری از مردم در پیش می‌گیرند بسیار ساده است: منتظر بمانید تا فروش مشخص شود، از سازمان‌های رتبه‌بندی ملی برای یافتن بهترین برند استفاده کنید، از یک فروشگاه دیدن کنید، به حرف فروشنده در مورد مدل‌های کف خاص گوش دهید. معاملات -and-dent، سپس تصمیم بگیرید و روی خط نقطه چین امضا کنید. مهم نیست که چه چیزی را مذاکره می کنید، از فروشنده بخواهید آن را روی رسید بگذارد. خرده فروشان بزرگ می توانند نسخه های سفارشی محصولات را با تفاوت های جزئی دریافت کنند و مقایسه را به چالشی تبدیل کنند. اگر اینطور نیست، قوانین مربوط به دور انداختن وسایل بزرگ را با شهرداری محل خود بررسی کنید.

گاهی اوقات، تولید کنندگان این معامله را ارائه می دهند.

در صورت خرید یک واحد کاملاً نو، می‌خواهید آن را در کارتن کارخانه ببینید و بررسی کنید که تمام دفترچه‌های راهنما و موارد اضافی موجود است. اگر پول خود را سرمایه گذاری می کنید، پس فقط ظاهر را در نظر نگیرید و عملکرد آن را بررسی کنید. و اگر تصمیم به استفاده از یک پریز "خراش و فرورفتگی" دارید، همانطور که لفلر آنها را می نامد، که متخصص در محصولات کمی آسیب دیده با قیمت های پایین تر است، بررسی کنید که این شرکت مدتی است که در اطراف وجود داشته است. به عنوان مثال، یک شرکت ممکن است ماشین ظرفشویی خود و یک خرده فروش ملی را بسازد. به عنوان مثال، یک قطع کننده مدار خطای زمین (GFCI) که دارای عملکرد نادرست است، تنها حدود 10 دلار قیمت دارد، بنابراین بسیاری از مردم فکر می کنند که ارزش گزارش دادن در مورد آن را ندارد. برای مثال، لوئیزیانا و ویرجینیا، تعطیلات آخر هفته مالیاتی برای موارد راهنمای خرید جاروبرقی فیلیپس آمادگی طوفان دارند. برخی از موسسات خیریه لوازم مستعمل را به صورت رایگان برای استفاده مجدد یا فروش مجدد تحویل می گیرند و برخی حتی ممکن است برای کمک مالی شما رسید مالیاتی ارائه دهند. گاهی اوقات، تولید کنندگان این معامله را ارائه می دهند. در مواقع دیگر، آن را از خرده فروش می آید. برخی از لوازم خانگی نیز دارای Wi-Fi هستند و ویژگی‌های هوشمندی را ارائه می‌دهند که ممکن است به شما در کاهش مصرف انرژی کمک کند.

8 راه‌ها Buy که می‌تواند رانده شود شما ورشکست شدید – سریع!

چه قصد دارید قبل از بازدید از یک فروشگاه به صورت آنلاین "خرید ویترینی" داشته باشید، یا فقط با چند کلیک خرید خود را انجام دهید، در اینجا چند نکته برای خرید آنلاین هوشمندتر آورده شده است. همه مارک‌های ابزار برقی بهبود خانه مورد علاقه خود را در Home Depot از Dewalt، Milwaukee، Ryobi، یا Home Depot اختصاصی Rigid پیدا خواهید کرد. به‌علاوه، می‌توانید مارک‌های ممتاز مورد علاقه خود مانند نایک، لویی ویتون و گوچی را پیدا کنید. نگه داشتن وسایل قدیمی مانند یخچال یا فریزر در زیرزمین یا گاراژ ممکن است وسوسه انگیز باشد، اما در نظر داشته باشید که آیا واقعاً به آنها نیاز دارید یا اینکه بدون ارائه ارزش در ازای آن، صرفاً به صورت حساب انرژی شما اضافه می کنند. علاوه بر این، ممکن است حتی یک انصراف کامل نباشد. فراموش نکنید که به بسته‌های ارزش فناوری والمارت نگاهی بیندازید تا معامله بهتری کسب کنید، یا برای صرفه‌جویی بیشتر، به جای خرید یک محصول جدید، یک محصول بازسازی‌شده بخرید. اما فروشندگانی که من با آنها ملاقات کردم، گفتند که این موضوع بسیار بیشتر از پول است. گاهی اوقات، شما به چیزی نیاز دارید که با دکوراسیون خانه شما مطابقت داشته باشد، اما اگر عملکرد خوبی نداشته باشد، پول خرج کردن فایده ای ندارد.

ما آرزو کنیم جذب توجه به Buy. شما هم چنین کردید.

سیاستمداران، بازرگانان، دانشگاهیان، هنرمندان و فعالان نیز انگیزه زیادی برای استفاده از آن دارند. اگر قصد دارید وسایل قدیمی خود را دور بریزید، از قبل برای این کار با خیال راحت برنامه ریزی کنید. اگر به خرید لوازم آشپزخانه توکار یا مستقل فکر می کنید، مهم است که فضای آشپزخانه خود را به صورت متریک اندازه گیری و برنامه ریزی کنید. تمام واحدهای آشپزخانه و اکثر وسایل مستقل با عمق و عرض متریک استاندارد ساخته شده اند. این حساب‌ها به‌عنوان مشتریان منحصربه‌فردی تعریف می‌شوند که حداقل یک بار با JD در طول دوره 12 ماهه خرید کرده‌اند، چه از طریق خرده‌فروشی آنلاین یا بازار آنلاین آن.

گارانتی 12 ماهه استاندارد است، اما ممکن است توسط شخص ثالث ارائه شود. اگر محل زندگی شما این گزینه نیست، ممکن است بخواهید هزینه استفاده از یک شرکت خصوصی حذف آشغال ها را برای برداشتن و دور انداختن ایمن لوازم خود در نظر بگیرید. از زمان شروع فروتنانه خود در 75 سال پیش، شرکت Kelley تلاش کرده است تا اطلاعات ارزشمندی را برای خودروها، وسایل نقلیه تفریحی و موتورسیکلت ها به خریداران و فروشندگان برساند. هنگام خرید وسایل نقلیه اجازه ندهید وسیله نقلیه ای که قصد دارید داشته باشید به شخص دیگری برود. اگر کسی ادعا کند قولی هرگز داده نشده است، مدرک می‌خواهید.

Morgan Bullock

هاردکور الکل ماون. علاقه مند شدید به اینترنت دوست داشتنی توییتر متعصب. دردسر ساز.

تماس با ما
محتوا در این سایت توسط هوش مصنوعی و بر اساس اطلاعات اینترنتی تولید می‌شود و ما هیچ گارانتی‌ای برای دقت آن نمی‌دهیم و از استفاده از آن تشویق نمی‌کنیم.