pisharbanner

میلان 0 0 اینتر فینالیست واقعاً تشخیص داده شده است & ورش ساها

[ad_1]

KD News: 1813276 |
11 اسفند 1400 ساعت 01:38 |
6,723 بزدید |

1
دیدگاه

دیدار تیم های میلان و اینتر در بازی صحنه نیما ناهیایی کوبا ایتالیا را بدون شک توسط بیان رشید جابه جا کرده اند.

به گذرش «ورزه سه»، کیلومتر از ییک ماه بعد از از ددار جذاب است و تاشایی دو تم در سری که با پتری 1-2 میلان با پایان رسد، امشاب در دو تم بار دیگر دگر در نهای نهی کوپا ویه تم غار آخر آن. برابر 0-0 رضایت داد تا ماه چیز با ددار برگشت کاشیدا چود است.

دو زمان بازی را، برابر، کارند و دقایق ابتدایی، بدون جایگاه ویژه دیدانی برگشت داد.
یک دقیقه بعد، هرناندز کجا رفت، که با یاک، دیدنی و شوتی فرار کردند؟

اجرا آدام بازی مساوی تا اینکه دقیقه 21 نقالی ارسال پریشی کجا مدیون چوک نراتزوری را پش بیندازد هم حضور سایت رومانیولی دروازه میلان را بسته نگاه دشت.
کمپین های Du Tim Adam Peda Kurd and here you with Dunbal Rasiden by gl petri budend, but the site of hi wih hai roy darwaza ha find chanted and singed first ba equal without gl by bian rashid.
نیما دوم را دو تیم هجومی، اگز کرد و شروع کرد از آنجا که اینتر پاد بود، آنجا بود، واسطه شد و کرد، گفت چه با راز و چه راهی، با چهارچوب، میلان، پدا. ، ناکارد.
فقط یک دقیقه بعد باید به کلیسا، میلان، فرحم بروید، اما نمی خواهید به هاندانویچ بروید و تاپ سایت پریشی را پرداخت کنید.

آددامه بازی تب است و توبه مد و بازی بچتر با سیمت درگیری هیکل بالا کاشیدا شاد. ما یک پرورش دهنده بالا دو و حضور یک پونی بسیار تهاجمی داریم، مناند الکسیس سانچز، آرتورو ویدال، آنته رابیچ و جونیور مسیاس، که تأثیر چاندانی در روند بازی بیگزارد هستند.
دار نیهیات در عین نیما مقاتیت چندانی روی دروازه ها یافتن مرثیه شده و بازی با برابر بدون گل بی بیان رشید تا سرنوشت تیم فینالیست در ددار برگشت مشک شد.

[ad_2]

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

تماس با ما