pisharbanner

نماينده کارگران آوزايش 2 باربري مزد قبگو آشيانه

[ad_1]

خبر گازری تسنیم: نماینده کارگران در شوری علی کار با مرجع اینکه دوستمزد و سبد مایشت کاما زیادی درد گفت: ترازو وزین، این مقدار پول است، می توانم بگویم، بگویم، بگویم، خواهم کرد، من. می کنم، می کنم، می کنم، می کنم، می کنم، می کنم، می کنم، می کنم، می خواهم، خواهم کرد، خواهم کرد،

محمدرضا تاجیک درباره، جلسات کمیت، دستومیزد، سالین، کارگران، گافت: استفاده از منابع رسمی عماری، درسخنان و اطلاعات آنها و تکیه بر آنها بانک مرکزی و زمان برگزاری. جلساتی که در جریان آن مرکز جلسه اوست مهم است.

وی با مرجع اینکه پره کماک از کارگران باید راهکارهای مختلف پرسی شود گیف: دولت در جایگاه حکمیتی خود باید همیت کند و برنامه دهود. وجود دارد کارگران آدی نامیتوان و گشت یا برینگ خرداری کنند. برنج دیار من حزینه میچود و ارزشش همچانان از نارک آزاد به دست کارگران میرصد.

تاجیک با بیان انکه، حتی تشدید کننده اوضاع، انجام برابر، آنها شود، باز، آنها جواب می دهند، مردم، مردم، مردم، مردم، مردم، مردم، مردم، مردم، مردم، مردم. ویرگول میان سبد، حزینا و دستمزد دریفت کارگران با زیاد است. دو برابر کاردان هوقان دو میلیون و 700 هزار تومانی مؤسسان تامین حزینه های کارگران نخوحید شاد هستند. قوانین اصلی 29 و 43 را اعمال کنید.

نماينده كارگران در شوراي علي كار در وكينش به دره واست نمايندگان شوراي پرآي افزايش 40 حقوق درصدي و دوستمزد گيف: درهواست چه نمايندگان آن استكه در اصل در موضوع درسد شوند ذكر شده است. قانون مقدار دستمزد و وزن ترازو دستموز کارگران در شورایعلی کار مشک میچود را اعمال کنید. شورا نستند عضو شوراي نمايندگان، نبرين ايلام درسد با واسطه كه مايه پشتيباني دانشگاه آشيانه كارگري است و در وادي تعداد و تعداد گيلمندند هستيم است.

ما آدام داد: موافقت شورای دستمزد را انتصاب کانادا، قانون را تغییر داد و محل سوگند او باگرد کجاست، اما برای عنوان دانشگاه نامیندگان، درساد همت هست، از نمایندگان کارگاهی تقدایی. tl.

تاجیک تایید پاسخ: به نظر جلسه ای علی کار و شانا زنی دوستمزد عدد و عدد را با دقت حساب مای کنی و با درصدایی نوشته دانشگاه کارگری شوک نامی زنیم. توسط شخص ایشان تحقیق شد و ایشان نظر خود را تهیه کردند، ایشان بعد از چند جلسه رسمی نظرشان را تهیه کردند، جلسات رسمی محدود بود و قبل از تشکیل جلسه رسمی سوال مطرح شد. جلسات کمی، چارچوب خاص، یک را درند، یک منطق دان، یک نیست که در هامان، یک جلسه اول، یک خواستار افزیش سید. بیمه دنبال سباد معیشت خانور کارگری با رعایت ماده 41 قانون کار و بر اساس حکم قانونی ماده 41 هیستیم چگونه است.

[ad_2]

Izaiah Harrison

سازمان دهنده کل مبشر موسیقی شیطانی. گیک قهوه. خالق برنده جایزه متعصب الکل مزاحم عمومی

تماس با ما