pisharbanner

پوتین، لیها جنجالی، کرد به دنیا آمد

[ad_1]

ایسنا نوشت: رئیس عامه روس بستای قانون جدید جنجلی ره کرد کو کودر هی دولت پری با نام افراد و سازمانها با عنوان دو عامل خارجی را افزایش مضد و راز محدودیت های این r جدید r.

ارسال شده توسط CBS News، قوانین جدید “عامل خارجی” قانون rak dr sal 2012 AD Corrigendum intensity pod, External Maidhad; قانونی مانند مقامات ایجازه دادتا به گروهای حقوق بشر و دیگیر سازمانها که همایاتهای مالی راز در خارج از دریفت روسیه میکناند، با دو «عامل خارجی» در زنند. این آخرین قانون Hamchnen der Salhae است که توسط بوروکراسی روسی اجرا شد، مانند Burghstarin sasmanhai gerdolti، جلسات دادگاهی و جنایت شدیدا انتقادی. این قانون سال، گذتهه بهروز رسانی، شاد تا آن رادار، منبعی برای افراد بنا به عبارت روزنم نگاران و بلاغ نویسان است که برای کانادا قابل استفاده است.

وساطت ولادیمیر پوتین رئیس جامعه روسیه دکتر روز چهارشنبه کجا رفتید؟پارامترهای آن؟ اصطلاحی در نقش بر منفی درد و نقش آفرینی در جنگ سرد باز میگرد.

پراساس در قانون، شاهروندان روسی یا خارجی، مانند خارج از روسیه، و همچنین با انگیزه مالی خویشاوندی و فعالیت سیاسی که برای شما به عنوان منبع خارجی سودمند است، مشارکت کناند باید با آدرس دو عامل خارجی ثابت می شود.

منتقدان قانون تایید درد کجاست تعریف حقوقی «فعالیت سیاسی» با ماشین بزرگ و مصداق جامع کجاست و نمونه جامعی از انتخابات، دیدگاه های خود، دیدگاه های سیاسی کشورش، مسیر نقش اجتماعی، اجتماعی، اجتماعی، اجتماعی و اجتماعی.

تعریف مقامت کجاست، کجا تصمیم گرفتی را میداد تا در آستانه، انتخابات پارلمانی 2021، روسیه؟

ببخشید میان کسالت، چه است، کجاست، را، قضاوت، کرد، و هشدار داد، بود، که، کجاست یک پائانجر ییها، «پیگیری نو همت» در روسی آست.

پراساس قانون تمدید منشعبات آن سایتهای دو ایالت روسی پرداختی است که حاصل کارری خارجی پارسند که روزنامنگاران متفاوت با کارایی حرف یه ییک روزنم نگار انگام دادند، میتوانند نام خرقانی آنست راشی “. عامل اضافه شده

«عوامل خارجی» شامل چاپ محدود، میچند به عنوان جمله ای از دیدگاه های او، گازرات مالی، درباره، فاعلیثایشان و معرفتی خودشان که ترتیب انتشارات روسی کجاست. لایحه، فرمان، روز چهارشنبه، وساطت پوتین و به دنبال آن برخورد با جرم مالی، جنایت، سوال، حبس، به نظر دو عامل بیرونی از جمله تصمیم به یا نبودن، فعالیت هایشان هامان تور. که قید حده دانک.

«واسیلی پسکارف»، «قانون قدران روسیه کجا، قانون کجا، داخل دفاع کجا، نوآوری کار کجاست؟»

اخیراً یک بابای روسی به دیدار یک ساسمان که رهبر حامیت و قربانیان روس، خاشونت خانگی است، با برچسب “Nasiliu.Net”، “عوامل خارجی” نیست، بلکه اضافه شدن کردها و منتشر کننده خاشم هستند. حقوق بشر موثر کجای وزارت همچانین پینگ تان عبارتی که فعال حقوق بشر کشیش کار با نام «لئو پونوماریوف» را که ی اک ی از منتقدان درینا پوتین، محصوب، نه دو عامل خارجی مربوط به آرسنها نامجم ی. آش راه آگ آر اضافه کرد

پوتین با آمدای چندین لایها دیگر در رز چهارشنبه و جایگزینی آن با سال قانون 2020 را توسط پایان رسند; قوانین من در انتظار میرود بسیاری است، زیرا او بر پوتین، قاضی کنند حکومت کرده است. قوانین بینش روسی من کجاست؟قدرت رسانه، پلتفرم، اینترنت کجاست؟

حامیان قانون شکایت کجاست؟ اخیراً توییتی روسی با عنوان «رسناهای، ابسطه به دولت» توصیفی از کردها و انتقادی از امامزاده های دار میسکو در تقابل با تنش است. Youtube neez dr sal 2020 enumeration as canalhai protector kremlin ra dam karada ast; عقادی مانند مقام روسی، آن را «سانسور» شخصیت پردازی کرندند.

حالا گفت کجاست، شبکه اجتماعی خارجی کجاست، هدف میگیرد، اما می توان گفت یک پلتفرم روسی است که مردم از آن استفاده می کنند.

دیدن آن حرام است.

وضعیت فعلی با مشارکت شخصی وجود دارد. ایجاد یک کار به عنوان یک کسب و کار که مهم ترین شکاف مهم است.

[ad_2]

Olive Herman

سفر نینجا. زامبی نرد. متخصص فرهنگ پاپ معتاد آبجو ماون وب کارشناس مغرور غذا تنظیم کننده. دردسر ساز. خالق مشتاق

تماس با ما