pisharbanner

چرا بیشتر مردم هرگز در لینک سازی خارجی خوب نمی‌شوند

سرعت لود یک وبسایت اثرات عمیقی بر تجربه کاربری دارد و همچنین به شکل مستقیم روی رتبهبندی و موقعیت یک سایت در نتایج جستجوی موتورهای جستجوی اثر میگذارد. تشکیل میدهند. کیفیت پیوندهای داخلی و پیوندهای خارجی وب سایت شما میتواند مستقیماً بر میزان خوب یا ضعیف قرار گرفتن صفحه شما در نتایج یک موتور جستجو تأثیر بگذارد. از این رو تاثیر لینک خارجی در ایندکس شدن محتوا بسیار زیاد است. بک لینکها ابزار تاثیر گذاری در بهینه یا کمینه(!) https://xseo.ir/link-building/ رتبه سایت به حساب میآیند و همانطور که بک لینک های خوب قادر هستند سئو سایتتان را بهتر کنند, در مقابل بک لینک های بد میتوانند به سئو سایتتان آسیب برسانند. در حالتیکه شما چند دامنه دارید و قصد دارید تا در بین این دامنههای متعدد خویش لینک تولید نمایید موتورهای کاوش این لینک و پیوند ها را تحت عنوان لینک و پیوند داخلی به شمار نمیاورند و بدین مدل از لینکها external link یا این که پیوند فرنگی می گویند . علاوه بر اینکه مطالب مختلفی در این سایت ها می توانید بگذارید، همچنین می توانید در بخش نظرات و سوالات کاربران آن سایت ها نیز نظرات و پاسخ هایی را که می دانید را به اشتراک بگذارید تا هم کمکی به افرادی که به دنبال نظرات یا پاسخ های مختلف هستند کرده باشید، هم اگر محصولات، خدمات، مقالات و…

البته در کنار مورد بالا (یعنی به عنوان مثال هدف معرفی محصول) اهداف دیگری هم در لینک سازی خارجی بستگی به شرایط کسب و کار شما و سایت شما مانند افزایش قدرت دامنه سایت خود (مثلا اگر سایت شما در ابتدای کار است)، افزایش اعتبار کسب و کار خود، ایجاد آگاهی از برند کسب و کارتان، ورودی گرفتن، معرفی محصولات، معرفی خدمات و مسائلی از این دست، وجود دارد که در شرایط مختلف می توانید از لینک سازی خارجی برای آن ها استفاده کنید. در تنظیم استراتژی لینک سازی خارجی موارد مختلفی وجود دارد که می تواند به شما در ایجاد یک استراتژی مناسب کمک کند. استراتژی لینک سازی خارجی، یک برنامه بدست آمده از تحلیل های مختلف است که در آن چگونگی لینک سازی خارجی مبتنی بر اهداف کسب و کار و شرایط آن مشخص می شود. در این برنامه جزییات مواردی همچون چه زمانی بهترین زمان لینک سازی خارجی است، چه روشی برای ساخت لینک خارجی خوب است، چگونه لینک خارجی بسازیم، کجا لینک خارجی بسازیم، مشخص می شود. می توانید فروم های آنلاینی که مرتبط با کسب و کار شما هستند را پیدا کنید و در آن ها فعالیت کنید. برای نمونه سایت ویرگول یکی از سایت هایی است می توانید در آن مطالب خود را به اشتراک بگذارید.  This post was cre at᠎ed by GSA Content Gen​erat​or Demov᠎ersion !

کسب و کارتان بپردازید و به عنوان مهمان پست هایی را به اشتراک بگذارید. شما می توانید با ایجاد اکانت در آن ها عضو شده و مقالات علمی کسب و کارتان که در راستای رفع مشکلات آن صنعت است و یا حتی معرفی خدمات و محصولات مربوط به کسب و کارتان را در آن ها به اشتراک بگذارید. هدف گذاری بحث گسترده ای است که در قسمت های مختلف کسب و کارتان می توانید به انجام آن بپردازید. بعد از اینکه چند وقتی از راه اندازی سایتتان می گذرد، بستگی به شرایط مختلف و نیازهای مختلف سایت خود، نیاز به لینک سازی در فضاهای مختلف دارید. تا چند سال پیش، وبلاگ ها پربازدیدترین مکان ها در فضای مجازی بودند اما هنوز هم وبلاگ ها مورد استفاده قرار می گیرند. اما مساله این است که نمی دانیم از کجا شروع کنیم و کدام پکیج را سفارش دهیم، یا حتی در صورتیکه قصد ساخت بک لینک رایگان هم داریم، نمی دانیم از کدام منابع شروع به ایجاد بک لینک کنیم. بک لینکهایی که به سایتهای اسپم با اعتبار دامنه پایین ایجاد میشوند، برای سایت شما نیز مشکل ایجاد خواهند کرد.

محتوای خود را مفید و کاربردی کنید، سایت های دارای رتبه بالا را هدف قرار دهید و به طور مداوم روابط حرفه ای آنلاین را برای ایجاد انواع بک لینک هایی که می توانند بر رتبه بندی سئوی شما تأثیر مثبت بگذارند، پرورش دهید. همچنین شما می توانید متوجه شوید که آیا وب سایت هایی که برایتان از اهمیت بالایی برخوردار هستند ، به سایت شما اشاره می کنند یا خیر. وقتی بهش گفتم خوب با اینکار زدی پیج را نابود کردی و باعث شدی الگوریتمهای اینستاگرام پیج را شادوبن کنند و … در واقع با تحلیل رقبا می توانید به عنوان مثال بفهمید مخاطبان کسب و کار شما بیشتر در کجاها هستند، رقیبانتان از چه جاهایی بیشتر استفاده می کنند. به گونه اي رفتار کنيد که طبيعی به نظر برسد به عنوان مثال يهو بيش از حد بک لينک دريافت کردن، تمرکز بر روی یک کلمه کلیدی و يا فقط از يک روش لينک سازي استفاده کردن و…

Kendrick Patel

پیشگام مادام العمر الکل. پزشک بیکن. گورو معمولی تلویزیون نرد قهوه. عاشق توییتر. کاوشگر آماتور

تماس با ما
ما با به کارگیری هوش مصنوعی محتوا را برای این سایت فراهم می‌کنیم و در قبال صحت یا کیفیت اطلاعات ارائه شده هیچ مسئولیتی نداریم و از استفاده از آن تشویق نمی‌کنیم.