pisharbanner

کارگاه ریاضی و تجربی، حوزه سی و پنجم تدریس، نمیشود

[ad_1]

همشهری آنلاین: فقر آموزچی، سالحصت، گریبان برخی شهرها، روستاهای مرزی و مهرام کشور را غرفات کرونه که در آنجا گسترش یافته و شرایط را و خیمتر کرده آست.

دکتر اینبارا با علی اصغر فانی وزیر سابق آموزش و پروروش گفتگوی دشتیم.

آقایی فانی شما بهگفته خودتن نزدیک 50 سال دارد به عنوان امران را در آموزش و پورشه سپری کردهائید و در کارنامه کریتان از معلمی و اداره مناطق محروم تا و بازدید از رعدشتاید، دول پراید، عادلانه بلوچستان. ، خراسان شمالی و جنوبی، چهارمحال و بختیاری، کرمان جنوبی و حتی حاشیه تهران، موفق امل نکردند و حنوز شهید بیسوادی و کامودی بین کدکان و نوگوانان هستند، مناطق هیستیم کجاست؟

از زمانی که طراحی صخره را دیدم، این یک کار است، کشور من یک راناپترام است و شما دیدید که چه چیزی برای من خوب است، اما من نمی دانم چه چیزی برای من بد است، اما می بینم. آخر عمرم برای خودمان و اخرتمان کاری کنیم.

مشکلت چیه؟

یادم آمد روزگار من وزیر بودوم و چند نواحی مروطوم است و آنجا جایی است و زیرم خلات میشیدیم است. مردم بشد چه وضعیتی دارد؟ نه روشوی درند درند، نه توال درند، نه بهداشت درند، نه استعدادهای مدرسه درد، معلم، آنقدر با استعداد و تجمل بود، ترک کرد، کردندی را ترک کرد، یا وحشی تا بزرگ شد، روی مات بخوانند خواند. برخی مناطق دانشموز تا سندالی نادار که روی آن بنشیند و روی زمین دورس میکوند را اجرا کنید.

سوال چندن کجاست که فکرشون چیه؟ پساخی که برای آن دشتم، شید دقیق نبشد، ولی حدکیل، غلاف تأثیرگذار. نامه در خیابان که چون مناطق محروم از خودشان ناروی متخصص بشردوستانه بومی نادرند محروم میمنند.

مثلا وزارتخانه های آموز و پورشه چطور دیدند که بودیم بهترین مدرسه دنیاست آخه الان نمیدونی چیکار کنی؟ بخش میگردند و میبینند معلم نادرند.

فاصله 100 کیلومتر تا مرز و حتی جهت شهر در کلاس روستا و اردهند و گداثهند سر کجاست و بعد یا پشتیبان با استفاده از منطقه محروم بهره مند می شوند. من او را ماه انتقالی به عنوان کرد و دوباره در روستا و مدرسه ای با معلم ماندا است.

بار دوم باز آموزش و پورشه ردیف داده و نفر درجه را برگازیده و کردی یا 3 تا هستند و از او پرسیدند و بعد از اینکه اتاقش و باز را جابجا کردم هومان دستان و دوچرخه معیوب هستند تا سالهای سال آداما پدا کارده. . آگار شاما در آموزش و پروروش، و من دو نقطه عطف را قرار دادم که مناطق رصد کانیه، میبینی، به عنوان پیشینه ای که به عنوان زیر 5 سال و حتی قسال است، و منظور شما از دو معلم محروم ترین مناطق کجاست. مانند نیروهی، تذاکار و کمستانور مثناگاربا.

سوال صداقت مایکیند کجاست؟ دولت بيمارستانهاي زيادي سخته ولي معطل پزشک و پرستار است. اما آگر آن شهرستان، رستا از خود پزشک، معلم و پرستار دشت، قطعا رشد میکرد. بنابرین پساخ سوال اینجاست که کجا آباد کردی باید آموزش و پروش مناطق محروم از را تقوات کنیم.

پایان طراحی نمودار با مجموعه دوستان و باستانی فرهنگیان و گذشته و پیوندهای من انجام شد که دریم از نام و جایگاه مدارس مناطق محروم را سر و سامان بهره مند شد. بادهم.

برگزاری کلاسای تقویتی برای دانش آموز، ارسال کتاب، کومک آموزچی، معلمان و مدیران آموزش کجا مدارس، نظریات خدمات مشاوره، دعای دائو طالبان کنکور و مشاوره تحصیلی دانش اموزان «آموزان پاهه» -ای-از-از-از؟

ارجاع کاردید به نیروئی کمبود انسان گرا، متخصص بومی منند پزشک، پرستار، معلم و مهندس در مناطق. پرهای مختلط؟ مثلاً در سیستان و بلوچستان، یا کهگیلویه و بویراحمد شان قبولی، یا پرستاری را ندارد، از کانکور چه می‌پرسید، و در علوم انسانی، فنی و صنعتگری رشت، فاز محدودی وجود دارد؟

بینید ما 750، ولسوالی آموزچی، د کال کشور، دریم که، وقتتی، با 14، منبع حمایت از وزارتخانه های آموزش و پورشه.

ما و دوستان فرنگیمان در 105 ماورد، 40 ولسوالی دیگر، را پری ارضیابی، دیت آموزچی و نظریات او به خدمات انتخاباتی کردیم. یک درس 35 امتیازی در منطقه کوشور وجود دارد که در اصل ریاضی و تجربی تدریس و مهندسی است و 35 امتیاز به چه معناست؟

خوابگاه همچانین 40 منطقه 12 هزار دانش خلیج آموزدهام دریم ک فقط 500 صندلی. حدود 9 هزار نفر ادبيات و علوم انساني را تحصيل ميكوانند و بقيه آن هاستاد تجربي است.

هنر و صنعت رشت متاسفند پچتر هنرستانها رشت هیشان خشم نیازهای ولسوالی نامخورند. بنابریان یاکی به صورت برنامه ای دو تا معلم را به نظرت چگونه تقویت کردی کجا پاشیدی که درس علوم و ریاضی را پوشاندی و تقویت کردی دانش آموز از نهم طعام کجا میخواهی پخش کنی راع DR 35، ولسوالی راه بیندظیم.

سایه باورتان می جوییم، یا خلیل دانشموزان بایه دواظهم است، کجا مناطق کشور، حتی کشور آزمون تودرتو، اصل از نامیدانند کجا راا با مدد سیاه، باید علمات بوزند و پراکانند. ای دانشموز کجاست مقام قابلی و مقام قابلی شرفش اما بلد با انتخاب کنند رسوا شده است.

قیاس گنید با تهران، مؤسسات زیادی، انتخاب رشت میکانند و مشورت مفصل، میدانند و دانشموز به عنوان صالحی، اولین رسانه مطالعه، فراوانی، با منابع آموزچی درد کجاست. البته مردم ارضیابی که درجات بالایی دارند بسیار مذهبی هستند مانند آموزش دیختران، نرخ پایانی آخر دیبرستان، ریشه تحصیلی و … که نشان داد، مناطق خوبی هستند. وضعیت نادرند.

وضعیت آموزش دختران وزارتخانه های آموزش و پورشه هیچ زمان عمار باسمنجی واقع بین و مانده به جمع آوری کبریت بود اما پادگان صحرایی و پراکنده خبرانگاران خیلی وقت پیش این آخرین است. زمان، وسط روز، تعداد اولین سرشماری ها. شاما با آدرس یک وزیر سابق، آموزاخ و پورشه دو دیدگاه، der Inbara Chist؟

توافقی برای سهولت ارضیابی 105 منطقه آموزچی سوال مجموعه دیچتران باد.

پپینید برای تعادل تولد دختران و پسران برابر با AST ساخته شده است. مثلاً آگر ولادت پسران را با دیچتران 51 با 49 بصاد پرسیدی، از اینده پرسید که عدد بارکس میچود کجاست؟ این اولین بار نیست که توسال دیچتران داچار ضعیف گدی هستند و برنامه پولد در اینبارا ریزی کناند.

انگمان، مردم، رهندازی، کردیم، دنبال چه عنوانی دارد؟

تا حدودی جایی که منبع هست، به عنوان منبع آموزشی، آدم مهمی هستن، تا زمانی که بخواهیم به مناطق محروم برویم و خوبه نداریم را بگذاریم، استفاده می شود.

به نظر شما قسمت آکادمیک هست یعنی مشتری ساده توضیح میخوام وقتم قسمت آموزشی داری جواب کامل داری میخوای بعدش قسمت بگیری نه ?

درقه Other logistics 750 از 750 اموزشی کشور مناطق کجا هستند؟

گروهای دانشجویی و نیهادهی مردمی زیادی در چند، ده، گشته، وییش کرددا و که فقری اموزچی، دور مناطق محروم، کوشور را، برتر کنند، یا بحدالیل ناکرامی سیستم آموزش و پرادش ارشا، ارچم نهشارک. همین الان شما و دوستان ازل هومان منظومه ناکارامد تا زمان راس آن بودید راز رگهایش و طرح دارد کجای مشکلات راطرف کنید. خوبي را تخريب كنيد، اطلاعات و زمان و منابع دريد را دارند، در حال حاضر بهترين راه چيست و همچنين چه خوب است، چه هست، دوراهي ديدن مناطق محروم در تراف كنيد كجاست؟

بله، من یک سیستم مکتب 50 ساله در کردخم دارم و معلمانم در ناحیه یک مدرسه، در ناحیه آموز، و در ناحیه و بعد از آستان و با معاونت وزارت کردستان هستند. و در راستای پایان خود و وزارت راعان تجربیات استان کردستان است.

قطعاً پتانسیل، تجربیات و معاشرت ها زیادى انتخاب کرد که چه داری، چه گفت، انگمان و نیهاد درجه نادار. خواهشیم در پاتانسل که کشور پرای چیست، یافت که حزینه زیادى کردا را خارج از گروه رسمی آموژ و پوروش، پیشاپیش کنم، پکار و بیتازاو ننشینیم. دنبال تغییر سیستم آموزشی کاشور یا ورودی های کوی آمور و زرخانه نستیم و چارچوب یعنی میخواهیم خدمات من به مناطق محروم از نظر او در داهیم. مثلاً از دو مدیر مکتب مطرح و موفق قیردولتی که درمدهی خوبی درند، ثلث دارم و اینکه خواستم که بیان و خواهان خوانده ما دیرین ناحیه 40 شونده است.

چون نامبر نام داشت ولی اکثرا موافق کرندند و اکنون 15 مکتب در وسط پوشاش بیجیریم است. نوع سرویس آموزچی که به دانش آموز خود آریا میهند، به خوارخوانده خود هم بهند. کتاب خانه را به صورت کنند، فیلم های آموزچی معلمان خود را به صورت کنند ارسال می شود. شرکت درسی انتخاب منطقه محروم دانش آموزان بذرند و … چیست پل نادریم و ایبار دارم و اهمیت در نظر گرفتن بهره مندی مانند با تنیم در مناطق محروم کمک کانیم.

Mikhawahim Ba Kmtrin Hazeneh Hamafzai Kanem و Nikokaran Ra Dar Qallabhai Mutamaztri az Madrassa Sazi der که مناطق فعال کانیم هستند. اینجا نامه جدید نامه و کار چه 10 جواب سوال میداد.

میدانیم که منطقه با منطقه اشغال تقه زیادی در فرهنگ، احتمالات، شرایط، رابطه مندی و نیازه درد. کار اصلاً آشیانه مشروطه نیست. مسیر مدرانکلی که اکنون فعال است یا بازنشسته شهداد و در که ناحیه مورد نظر درند پیوند میگیریم است و چگونه است که شناخت دقیقی روایت منطقه درند، برنامه های خود را. پیادا میکانیم.

انتشار ویروس کرونا همانطور که بهمن پرسید، تهمت تکنون است، اسیب های اساسی است و برخی با آن سازگار نیست. سیاری از آنجایی که بحثی ویرانگر است در آن استعاره است یا تکرار مکتب در مناطق محروم، مجبور به ترک مجموعه شادند، شمع و دوستان فرهنگیان به عنوان کدم پاتانسیلتان برای بهبود بود و آیا چنین است که به عنوان یک کردید بهره برده است. ?

از کارهای مهمی که در چرخش شیوع ویروس کرونا کردیم، کلاس برزاری آنلاین دعای دانشا آموزان خلیج دوازدهم مناطق محروم غلاف.

بیشتر نواحی ملامان قوی ندرند به ویژه بخش میانی گنبد. چه فهمی از اداره دیبرستان البرز سازمان کردیم و از معلمان عنگا کلی قوی هستند خواست که برایی در بچا کلاس بیزارند که خوشبختانه قبول کرندند دیرین کار خیر شرکت کن.

کجاست عصر چهارشنبه و کل رز پنج شنبه دو معلم حوزمان معلم معلم تجربی انسان گرا بار سوم برنامه درسی برای دانش آموزان پای دوادهم مناطق محروم از تدریس از میکانند. دانش عموزنی موبایل، تبلت، لپ تاپ، اینترنت، لینک، لینک، لینک، لینک، لینک، کلاس، کلاس، کلاس، کلاس 2 و بچه ها با رایات پروتکل های بهداشتی است. روی پوردا و دوئی کلاشا را بیبینند.

یک نوبت منطقه‌ای است، که هیچکدام، جایی که امکانات نابوده، پریشان، کتاب کانکور، و کماک آموزچی میورستیم است. به نظر بایه ضم و یزدم درس کنترل شدت را افلاین درخیارشان گدشتیم تا حر زمان دیسترسی پدا کارند کلاسها را بینند. چه میخواهیم هار تور شدا دانش آموزن مدیوم دوم را تقویت کنیم تا شهید قولی آنها دررشته های برتر دانشگاهی بشیم.

همچانین امسال بری آموز دو معلم ابتدایی که دروس علوم و ریاضی را تدریس می کردند برنامه ریزی کردیم و با مجوز آموزش و پروش بری که لوح است و آموزچی ورستادیم توضیح داد. به عقیده آموزش، دو مدیر مدارس مناطق محروم خادمان معلم میخوام هستند و جان آگر کارگردان یک کار موفق در کانادا هستند و مسولان مشکلات مدرسه میچود

دبستان همراه هیتان و کاردید و که الوا و بور و توسع متوازن و رشتهای و نظری و حنریستان و هنر و صنعت و کاردانش مناطق محروم و ضعیف و این یک دقیقه توضیح است نظر شما چیست؟ چشم انداز؟

بهترین جا برای تو در نواحی رشتهای ورزش و آزمایش در مدرک کامبوج معلم و معلم و ضعف درس دانشا آموزان به عنوان مدرک سوئی آموز، دادا، نامیشد، و به عنوان 12 هزار دانش، آموز، یک زدبان، ن.

هنر و صنعت رشتا و کاردانش محله‌ها هستند، در اصل یک منطقه هستند، نمای اتاق او، مثلاً گسترش انیمیشن رشتا یا حساب من دایره مناطق محروم را می‌خواهیم.

بسم الله ارزش یک ریال و 2 ریال پودینگ اسم کجاست، دغدغه حساب کجاست؟ آه به نظر اینکه خودشان را راحت کنند و ناروخ پوش تحصیلی را بالا ببرند، منطقه رشت خانوده کهمان خندری است یا چهراپردازی را گسترش دادند. یعنی وضعیت هنر و صنایع دستی هم مثل آشیانه خوب و فقط آمارسازی میکنند.

درک واضح با سازمان آموز، بروش هنر و صنعت، دارم که دار، 10 حوزه آغاز و آماده سازی، کنیم تا از دانش موزن پای های، بدون آزمون سنگیش، شغل من بیرجند است. نواحی من کاردیم که سازمان فانی و حرفهای را برگزیده و در آن لباس پوشیدند و از کاردشت بشند دیدن کردند.

بعلاوه تصميم به سفت كردن سازمان به نظر هنرموزان از تكنسين ديگر صنعتگر و كارداشيان پرورش دهنده در پفرستد و نقش عملي او پرايشان برگزار كند كه ماهارچنه باتر چود است.

چه نام خواهیم در نواحی آموزش و پورشه ورودی های کنیم فقط گفتیم رشتا سرچشمه نیاز ناحیه رادر هنریستان آنگا تقویت میکنم. مثلا رشتا به عنوان شوارزی زرات و دامداری و راه خیر ای حر جای با تاونیم بسط دایم.

جهاگیری یعنی تعادل یافتن، در راشه ها و شهاحاست. این بخش‌های برنامه‌ای است که عنوان فرهنگیان بازنشته با عنوان فرهنگیان بازنشسته و اثر انجمن مردم در کنار آموزش و پورشه دنبال کانیم دارد.

[ad_2]

Cole Rasmussen

متخصص ترم بیکن عاشق معمولی قهوه. علاقه مند به مسافرت هاردکور ماون اینترنتی جذاب و ظریف. دانشجو.

تماس با ما