بهترین مشاور کنکور آنلاین و ارزان

این مشاور برجسته تحصیلی دارای سایت رسمی به نشانی « درس زندگی دات کام » است. پیدا کردن راه حل آسان تر برای مقابله با مشکلات در زندگی: صحبت کردن با روانشناس یک چرخه مفید در ذهن فرد به وجود می آورد که به افزایش تمرکز او کمک می کند و به دنبال آن فرد تغییرات مثبتی در زندگی خود ایجاد می کند که به نوبه خود روحیه فرد را بالا می برد. آموزش مهارتهای تفکر به سبک طراحان کنکور سراسری ، جدّیت در کار و عدم قبول دانش آموزان مشکل ساز ، احترام به شخصیت دانش آموزان از هر طبقه اجتماعی در گفتار و رفتار ، نظارت دقیق بر عملکرد و رفتار دانش آموزان ، نظم و انضباط فوق العاده ، برنامه ریزی درسی منحصربفرد اما سبک ، جزوات مفهومی بسیار قوی ، روشهای مطالعه سریع و مفهوم محور ، مهارتهای تست زنی خاص ، آموزش روش سریع ساده سازی محاسبات دروس اختصاصی ، ایجاد تحول روحی و تغییرات بسیار سازنده در شخصیت دانش آموزان ، بالابردن سطح عزت نفس و اعتمادبه نفس شاگردان، جلسات کاهش استرس بسیار مفید ، برگزاری آزمون های ناگهانی با کیفیت.

با اینکه بهترین مشاوره کنکور تجربی 99 باید به طور کامل تغییرات کنکور تجربی را نسبت به کنکورهای تجربی سالهای گذشته بداند و توضیحات و راهنمایی های کاملی در اختیار افراد قرار دهد، اما نباید انتظار معجزه هم داشته باشید. داوطلبان کنکور سراسری باید در بازه زمانی کوتاهی که در اختیار دارند حجم زیادی از مطالب را به حافظه خود بسپارند و مسلماً اشکالاتی را نیز در زمینه تست زنی و یادگیری این حجم از مطالب خواهند داشت. دومین هدفی که بهترین مشاور کنکور تجربی دنبال می کند، ایجاد محیط مناسب برای مطالعه، در اختیار قرار دادن منابع آزمون معتبر، منابع کمک آموزشی و جزوات برتر است. اگر به دنبال مشاوره خوب یا روانشناس خوب در شهرکرد هستید، می توانید از لیست زیر استفاده کنید. اگر بدنبال مرکز مشاوره خوب در شهرکرد و یا روانشناس کودک در شهرکرد و یا مرکز مشاوره خانواده در چهار محال و بختیاری هستید حتما از لیست فوق استفاده کنید. مشاوره کنکور در شیراز نیز همچون شهرهای دیگر یکی از دغدغههای بزرگ برای دانش آموزان و خانواده های آنها میباشد.

با توجه به اینکه کاربران وب سایت ما از شهرها و مناطق مختلفی می باشند، ممکن است نتوانند از تمامی خدمات لازم مشاوره ای در شهر خود بهره مند شوند. همچنین می افزاید هرچند گفته می شود این مشاور تحصیلی و منتقد جدی نظام آموزشی کشور، صرفاً مشاور تحصیلی دانش آموزان تیزهوش یا بچه های با معدل بیست است اما مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی مسیرموفقیت شهرکرد و اصفهان و تهران و شیراز و اهواز و مشهد و قم به عنوان بهترین مرکز مشاوره تحصیلی شهرکرد و اصفهان و تهران و شیراز و اهواز و مشهد و قم هرفردی که معدلش بیست باشد یا در مدرسه تیزهوشان تحصیل کند، از نظر من لزوماً تیزهوش نیست نشان می دهد که آنها صرفاً مشاور بچه های با معدل بیست و یا تیزهوش نیستند. در قسمت معرفی بهترین مشاوره کنکور تجربی شهرکرد می خواهم به معرفی بهترین مشاوره تحصیلی این شهر یعنی استاد لهرابی بپردازم؛ استاد لهرابی با داشتن حداقل 10 سال سابقه کاری درخشان بهترین مشاوره کنکور تجربی شهرکرد می باشند؛ ایشان ترفندهای اصولی را روی دانش آموزانش اجرا می کند؛ ترفندی که روی دانش آموزان جواب داده و آنها را به موفقیت های بزرگ رسانده است. امید است سایر مشاورین تحصیلی نیز با الهام از تجربه پیروزی ها و شکست های این مشاور مطرح تحصیلی یعنی دکتر لهرابی راه موفقیت خود و دانش آموزان شان را هموارتر سازند تا جامعه ای پویاتر ، بهتر و موفق تر داشته باشیم.

نظرسنجی ها نشان می دهد که حاصل تلاش دکتر لهرابی این مشاور تحصیلی ، کسب چند رتبه دو رقمی و سه رقمی و چندین قبولی در رشته های خوب دانشگاه های برتر است. مخاطبان می گویند ویژگی شاخص دکتر لهرابی مشاوره های انگیزشی اوست به همین دلیل اغلب شاگردانش را دانش آموزانی تشکیل می دهند که در جستجوی انگیزه لازم برای موفقیت در تحصیلات هستند. کارهایی که نباید توسط دانش آموزان انجام شوند نام برده شده اند. مشاور فردی با اطلاعات تحصیلی بالا است که راه و چاه مسیر سخت کنکور را به خوبی می شناسد و می تواند اطلاعات خود را نیز به دانش آموزان انتقال دهد؛ در سال کنکور بسیاری از دانش آموزان دچار خطاهای تحصیلی و اجتماعی می شوند که ممکن است آنها را از رسیدن به قبولی باز دارد، چون که سال کنکور جای آزمون و خطا نیست و باید امور را با احتیاط زیادی انجام داد. بالطبع اگر این روند ادامه یابد نباید انتظار رتبه خوبی از خودشان داشته باشند. به گفته آقای برخی از متخصصین حوزه آموزش و پرورش مرکز مشاوره تحصیلی مسیرموفقیت شهرکرد و اصفهان و تهران و شیراز و اهواز و مشهد و قم به عنوان بهترین مرکز مشاوره تحصیلی شهرکرد و اصفهان و تهران و شیراز و اهواز و مشهد و قم توانسته است با پشتوانه رتبه های برتر خود در آزمون سراسری رشته تجربی ریاضی انسانی و معارف و همچنین تحصیل و برنامه ریزی آموزشی و رتبه برتر کشوری های خود را به دیگران معرفی کند.

Adrienne Daniel

قهوه‌کار بسیار جذاب. دانشجو. محقق سفر. بت نوجوان آینده.

تماس با ما