به‌روزرسانی‌های زنده کووید دموکرات‌ها بسته ۱۵.۶ میلیارد دلاری را برای کمک به تأمین بودجه استراتژی جدید بایدن کنار می‌گذارند

[ad_1]

تصویرپرزیدنت بایدن به واکنش دولت در ژانویه در بحبوحه افزایش ویروس کرونا که توسط نوع Omicron دامن زده بود، پرداخت.  موارد جدید از آن زمان در سراسر کشور کاهش یافته است.
اعتبار…داگ میلز/نیویورک تایمز

رهبران دموکرات روز چهارشنبه به طور ناگهانی از تلاش‌ها برای جلب موافقت 15.6 میلیارد دلاری کمک‌های اضطراری برای مقابله با همه‌گیری اضطراری برای تامین مالی استراتژی جدید دولت بایدن برای مقابله با ویروس کرونا دست کشیدند و اعلام کردند که این بسته را از یک لایحه مخارج 1.5 تریلیون دلاری در بحبوحه اختلافات در مورد نحوه پوشش هزینه حذف خواهند کرد.

با امتناع جمهوری‌خواهان از اختصاص هر گونه پول جدید به تلاش‌های فدرال برای رسیدگی به تلفات مستمر بحران، دموکرات‌های ارشد موافقت کردند که بودجه را از برنامه‌های موجود، از جمله ۷ میلیارد دلار که طبق قانون کمک ۱.۹ تریلیون دلاری کروناویروس سال گذشته برای کمک به دولت‌های ایالتی کنار گذاشته شده بود، دریافت کنند.

اما از آنجایی که قانون‌گذاران رسمی صبح چهارشنبه شروع به بررسی این بسته کردند، تنها چند ساعت قبل از رای‌گیری، برخی از دموکرات‌ها به این پیشنهاد اعتراض کردند، به‌ویژه ایده بازگرداندن کمک‌ها که ایالت‌ها روی آن حساب می‌کردند.

در عوض، دموکرات‌ها تصمیم گرفتند که کمک‌های اضطراری را به طور کامل کنار بگذارند و سرنوشت طرح جدید واکنش به همه‌گیری بایدن را نامشخص بگذارند. با توجه به اینکه بودجه کل دولت فدرال در روز جمعه بدون اقدام کنگره به پایان می‌رسد، دموکرات‌ها زمان کمی برای مذاکره برای جایگزینی داشتند.

نانسی پلوسی، رئیس مجلس کالیفرنیا در نامه ای به دموکرات ها با اعلام این تصمیم نوشت: «حذف بودجه کووید دلخراش است و ما باید به مبارزه برای کمک های فوری به کووید ادامه دهیم، اما متأسفانه در این لایحه گنجانده نخواهد شد».

بعداً در یک کنفرانس خبری، خانم. پلوسی گفت که مجلس نمایندگان احتمالاً به لایحه جداگانه ای برای تصویب کمک های کرونا رای خواهد داد. با توجه به اینکه برای تصویب اکثر قوانین به 10 رای جمهوری خواهان نیاز است، بعید است که مجلس سنا را بدون پرداخت هزینه کامل پاک کند.

او که در مورد شکایات قانونگذارانش تحت فشار بود، گفت: “شما در مورد سیل به نوح می گویید – من به آنچه در این لایحه می خواستم نرسیدم.”

“بیا در این مورد بزرگ شویم، باشه؟” او گفت، و به خبرنگاران یادآور شد که حمایت جمهوری خواهان برای همه چیز در سنا ضروری است. “ما در یک فرآیند هستیم. مهلت داریم ما دولت را باز نگه می داریم ما یک مذاکره پر جنب و جوش داشتیم.»

او افزود: «هر خطی در این لایحه یک مذاکره است.

اقدامات در مجلس نمایندگان متوقف شده بود زیرا دموکرات‌های ارشد تلاش می‌کردند تا این لایحه را در مسیر رای‌گیری برنامه‌ریزی‌شده در اواخر روز چهارشنبه حفظ کنند و خروج خود را برای عقب‌نشینی در فیلادلفیا به تاخیر انداختند. تا اواسط بعدازظهر، مشخص بود که آنها با توجه به محدودیت کم کنترل خود در مجلس، و خشم بسیاری از دموکرات ها در مورد نحوه تأمین مالی، رأی لازم برای پیشبرد کمک های همه گیر را ندارند.

انجی کریگ، نماینده دموکرات ایالت مینه سوتا، هنگام خروج از نشست با رهبران دموکرات، در گفتگو با خبرنگاران گفت: «این معامله پشت درهای بسته انجام شد، اعضا امروز صبح متوجه شدند – این کاملا غیر قابل قبول است. او افزود: “ما مانند یک دندان و میخ جنگیدیم تا این دلارها را به خانه دولت های ایالتی خود برسانیم.”

برخی از لیبرال دموکرات ها این سوال را مطرح کردند که چرا رهبران حزب در وهله اول با درخواست های جمهوری خواهان برای پس گرفتن پول برای جبران کمک ها موافقت کرده اند.

کوری بوش، نماینده دموکرات ایالت میسوری، گفت: «برگردیم و اکنون بگوییم که صدها میلیون دلار را به نام دو حزبی پس می گیریم، باور کردنی نیست. من شدیداً با تلاش‌ها برای ربودن منابع حیاتی که برای بهبود کامل و عادلانه از این بیماری همه‌گیر نیاز داریم، مخالفم.»

انجمن ملی فرمانداران به شدت با پیشنهادات برای لغو بودجه دولتی مخالفت کرده است. روز سه شنبه، فرماندار آسا هاچینسون از آرکانزاس، رئیس انجمن و فرماندار. فیلیپ دی. مورفی از نیوجرسی، نایب رئیس، نامه ای به رهبری کنگره نوشت و از آنها خواست که “با حسن نیت مذاکره کنند” و بودجه را حفظ کنند.

این اقدام 10.6 میلیارد دلار به وزارت بهداشت و خدمات انسانی ارسال می کرد تا هزینه ضد ویروس ها، واکسن ها و آزمایش های اضافی و همچنین تحقیق و توسعه برای مقابله با هر گونه گونه های آینده را بپردازد. همچنین می توانست حدود 5 میلیارد دلار برای واکسیناسیون جهانی فراهم کند.

افزایش شیوع ویروس کرونا در ایالات متحده ناشی از نوع بسیار قابل انتقال Omicron پس از اینکه موارد جدید در ژانویه به اوج خود رسید، کاهش یافت و بسیاری از ایالت ها اقدامات احتیاطی و محدودیت ها را لغو کردند. بر اساس پایگاه داده نیویورک تایمز، هنوز به طور میانگین روزانه بیش از 1000 مرگ جدید وجود دارد.

کاخ سفید در ابتدا درخواستی به بزرگی 30 میلیارد دلار ارائه کرده بود، اما در نهایت 22.5 میلیارد دلار به عنوان بخشی از استراتژی واکنش به ویروس کرونا که هفته گذشته منتشر کرد، درخواست کرد. اما جمهوری‌خواهان به یک سری از لایحه‌های کمک‌های همه‌گیر دو حزبی اشاره کردند که کنگره را در سال 2020 تصویب کرد و قانون گسترده نجات بیماری همه‌گیر سال گذشته، که در مارس گذشته به دلیل مخالفت یکپارچه آنها تصویب شد، و از تصویب هرگونه بودجه اضافی خودداری کردند.

دموکرات‌های ارشد که با ضرب‌الاجل قریب‌الوقوع برای تامین مالی دولت تا روز جمعه مواجه بودند و عجله داشتند از حمایت قوی در هر دوی این کشورها برای کمک‌های اضطراری به اوکراین سرمایه‌گذاری کنند، احزاب با این شرایط به عنوان بهای پیشبرد اولین بسته هزینه‌های عمده‌شان از زمان آقای دکتر موافقت کرده بودند. بایدن به قدرت رسید.

لایحه کلی، که بودجه دولت را تا ماه سپتامبر تأمین می کند و انتظار می رود همچنان در روز چهارشنبه تصویب شود، همه برنامه های فدرال را تحت تأثیر قرار می دهد و همچنین مجموعه ای از اولویت های دو حزبی را که مدت ها متوقف شده است، از جمله مجوز مجدد قانون خشونت علیه زنان و شفاف سازی اینکه صلاحیت نظارتی فدرال گسترش می یابد، انجام می دهد. به ویپینگ و تنباکوی مصنوعی. همچنین 13.6 میلیارد دلار برای کمک های اضطراری نظامی و بشردوستانه به اوکراین اختصاص خواهد یافت.

مادلین نگو گزارش کمک کرد

[ad_2]

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما