به‌روزرسانی‌های زنده کووید سه ایالت ساحل غربی دستورات ماسک مدرسه را کاهش خواهند داد

[ad_1]

تصویرآنا زاوالا، چپ، ماه گذشته در لین‌وود، کالیفرنیا، در یک کلاس مهدکودک در مدرسه ابتدایی واشنگتن تدریس می‌کند.
اعتبار…مارسیو خوزه سانچز/آسوشیتدپرس

فرمانداران این سه ایالت روز دوشنبه در بیانیه ای مشترک اعلام کردند کالیفرنیا، اورگان و واشنگتن پس از 11 مارس استفاده از ماسک در مدارس را متوقف خواهند کرد.

بر اساس این اعلامیه، کالیفرنیا همچنین از روز سه‌شنبه ماسک‌های داخل ساختمان را برای افراد واکسینه نشده در مکان‌های عمومی لغو خواهد کرد.

طبق قوانین ایالتی و فدرال، مردم در این سه ایالت همچنان مجبورند در برخی مکان‌های پرخطر، از جمله امکانات مراقبت‌های بهداشتی و حمل‌ونقل عمومی، از ماسک استفاده کنند. و برخی از دولت های محلی ممکن است پس از پایان مأموریت های سراسری، الزامات خود را حفظ کنند.

وی افزود: همانطور که در دو سال گذشته بارها و بارها مشخص شده است، کووید-19 در مرزهای ایالتی یا خطوط شهرستان متوقف نمی شود. کیت براون از اورگان در این بیانیه گفت. با هم، همانطور که ما به بهبودی از موج Omicron ادامه می دهیم، تاب آوری ایجاد می کنیم و برای نوع بعدی و همه گیری بعدی آماده می شویم.

هر سه فرماندار دموکرات هستند.

ایالت‌ها و شهرهای سراسر کشور برای پایان دادن به اقدامات اضطراری که زندگی آمریکایی‌ها را در طول این همه‌گیری محدود کرده است، حرکت کرده‌اند. اماس. براون روز دوشنبه خاطرنشان کرد که اورگان اولین مورد کووید-19 خود را دقیقاً دو سال قبل از آن ثبت کرد، در زمانی که مقامات در تلاش بودند تا به شیوع یک ویروس کرونای کم‌شناخته اما کشنده در خانه سالمندان در کرکلند، واش، رسیدگی کنند. دانشمندان بعداً دریافتند که تا آن زمان، ویروس کرونا در سایر شهرها و ایالت‌ها نیز در گردش بود.

اکنون، با کاهش تعداد موارد جدید تقریباً در همه جای ایالات متحده و کاهش حمایت از محدودیت‌ها، مقامات ایالتی به رهبری جمهوری‌خواهان و دموکرات‌ها به طور یکسان الزامات ماسک و واکسن را کاهش داده‌اند.

مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری روز جمعه دستورالعمل خود را در مورد چگونگی تصمیم گیری در مورد جایی که خطر عفونت به اندازه کافی زیاد است که محدودیت ها را تضمین کند تغییر داد. بر اساس معیارهای جدید، که تاکید بیشتری بر فشارهای موجود بر روی بیمارستان‌ها و کمتر به گزارش‌های مورد جدید دارد، این آژانس گفت که حدود 70 درصد از آمریکایی‌ها می‌توانند با خیال راحت از پوشیدن ماسک و حفظ فاصله اجتماعی خودداری کنند.

CDC همچنین دستورالعمل‌های خود را برای پوشیدن ماسک در مدارس کاهش داد و گفت که این امر فقط در شهرستان‌هایی که طبق معیارهای جدید در معرض خطر هستند ضروری است. قبل از روز جمعه، آژانس دستورات ماسک را برای مدارس در همه جا توصیه کرد.

منبع: سازمان های بهداشتی دولتی و محلی موارد روزانه تعداد موارد جدیدی است که هر روز گزارش می شود. میانگین هفت روزه میانگین داده های هفت روز اخیر است.

در کالیفرنیا، پرجمعیت‌ترین ایالت این کشور، الزامات ماسک و سایر محدودیت‌های موجود در مدارس از موارد خاص مناقشه بوده و به تلاش ناموفق سال گذشته برای برکناری فرماندار کمک کرده است. گاوین نیوسام از دفتر.

مقامات ایالتی کالیفرنیا قول داده اند که با اتحادیه های معلمان و مدیران مدارس در برنامه هایی برای کاهش الزامات ماسک در مدارس همکاری نزدیک داشته باشند.

روز دوشنبه فوراً مشخص نبود که چه زمانی و آیا مناطق مختلف مدارس از اقدامات ایالتی برای برداشتن ماسک پیروی خواهند کرد یا خیر.

مقامات بهداشت عمومی همچنان از ساکنان خواسته اند تا واکسینه شوند و اگر می خواهند خطر ابتلا یا انتقال ویروس را به حداقل برسانند، به پوشیدن ماسک ادامه دهند.

با این حال، میلیون‌ها آمریکایی آسیب‌پذیر می‌گویند که احساس می‌کنند با نادیده گرفتن اقدامات احتیاطی همه‌گیر، نادیده گرفته شده‌اند.

[ad_2]

Brendon Rice

نادر موسیقی لاعلاج. خالق تایید شده متعصب تلویزیون پیشگام غذا. یک قهوه ساز به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما