(تصاویر) راغابات اوکراین از نظر میراث ناجات فرهنگی

[ad_1]

فاجعه انسانی بود مثل لشکرکشی روسی با اوکراین با بار یا آست سیاری از درای های فرنگی نیز با معبران و کردار و آسیا. برچی از کارگران و دائو طالبان شجاع اوکرائین در تلاش هستند تا آنشه را که میتوانند ناجات دهند.

به گزارش فرارو، بسیاری بار در پاورند که خرابکاری درایهای فرنگی بخشی به عنوان استراتژی های کرملین پاک کردان تاریخ اوکراین است.

لیلیا اونیشچنکو که در مقابل کلسای جامی لاتین لویو ایستاد بود، دیدگاه خود را دربارا روشای مهاجم، نظرش کرد: آنها بربر هستند. به نظر من برای من مهم است که اینطور نباشد. از هیتلر را ملاقت نکرده مادر. از اندیشه مایکانم پوتین پدر آست.

یک مرکز تاریخی کجاست؟

پیشت سر او، کارگران ساختمانی شلوغ سخت دربست در حومه کیلیسای کوچیک رنسانس پودند.

اونیشنکو رئیس اداره حفاظت به عنوان وارث هدیه شوری شهر لویو: آغار فرهنگ، خود رعاز دوست بدیم، هویت هوات راز داست خوهیم داد. لویو همیش چندفرهنگی بودا آست. هیستانی ها، آلمانی ها، یهودی، ارمنی و ماگارها آن را سختند. شاخص یونسکو را انجام دهید.

یونگ روسیه، جمهوری اوکراین، یک فاجعه بود. هنر روسی شهر پرجامات را گلولا باران کردا و دفع شده توسط نفر-را-کشتا است. 2 میلیون نفر هستند که به اروپا گریخته اند و تا زمانی که در خارج هستند به اروپا مهاجرت کرده اند. ولسوالی ماریوپل به شدت محاصره شده خانواداها بایش گویا رپ داری ناامدکاناندا نوارهای بی کارما پدر و برق ولگرد کردی و کردی.

دار کنار که فاجعه انسانی رخ داد، سرمایه فرهنگی نز بامبران شدا و آصیب دیده استکه شمیل موزایی در شهر ایوانکیف، شمال غربی کی یف ولسوالی کیف استکه ده، اثر ماریا پراماچان راچنچ خان، راهداشان راخین خان از دست رفتا و. هفتا گزدشته نیروهای روسی کلیسای جامع خارکف را گولولا باران کارندند.

و لودیمیر زلنسکی، رئیس تماشاگران اوکراینی، در پیامی و یدیویی، گفت که موسکو ییک کی کی کی کی قرن نوزدهامی را در رستای و یازیوکا در ناحیه غربی ژیتومیر با خاک یکسان کردستان.

سیاری اوکراینی است، فکر کنم خرابکاری است، شما به آشیانه برخورد می کنید. پوتین، طبستان، گززه، مدعی، اوکراین، روسیه، مملیت هستند و زلنسکی، استنباط کردستانی، به عنوان هدف نهایی کرملین، پاک، کردستان، اوکراین، با عنوان «یک کاشور» مستقل است. این شمیل زبان، مردم و فرهنگ آن است که در دوره های، قبیله ای، روسی، سرکوب، شده.

اولها هونچار، مدیر موزاه لو، به گردین هدیه: اتحادیه شوروی جامهیریا یاک رحیم توتالیت بزرگبود. کوست کارندند هما چیز را یکاسان کنند است. این یک نوع بنای تاریخی، دشتند، و یک نوع ریخته گری هنری با رئالیسم سوسیالیست است. میسکو میخواد فرهنگ اوکراینی راریشه بی مهربان. اسم من کجاست و هویتم چیست؟

[ad_2]

Kendrick Patel

پیشگام مادام العمر الکل. پزشک بیکن. گورو معمولی تلویزیون نرد قهوه. عاشق توییتر. کاوشگر آماتور

تماس با ما