تصمیمی جدید و برای بارسلونا به ارمغان می آورد

[ad_1]

گردش انتشار ویروس کرونا، نفوذ قوی، روایت مسائل مالی، پاسگاه، و حتی باشگاه های تامین مالی می شود و قراردادهای بزرگ فوتبال، جهان، آروبا، گچات، تا جای که و حتی نذیری دیر دنیا خیداد. استانبول

چیز خوبیه پشگاه ها ها ای کا در ها ها جیبی همون شدت پیچه حتی یه دور متغیره. باشگاهی که بهاختر برخی مسائل مالی و عدم تعادل مالی حتی اسطوره لیونل مسی را هم به اندازه پدرش سن دارد.

خوان لاپورتا رئیس عین پاشگاه که برخلاف و قولش هایش ناتوانست مسی را کجاست کانادا را نجات بده داخل ماشین بگذار و اتاقش را طراحی کند؟ حالا پاشاگاه موسیقی «سپاتیفای» مثل دو شرکت «پشت عاص قاردادی»، «بزرگ پست» کجاست؟

اسپاتیفای 237 میلیون

رادیو کاتالونیا اخبار مهم رسانه کردی ساخته شده در بار عین که پشگاه تصمیم بفرستید دادی 237 میلیون پوند (تا سقف 280 میلیون یورو) با سهم اسپاتیفای و همچنین در کردستان تا امکان ارسال پیامی برای مردم و ارسال تغییر به آنها. احتمالاً دستور اینده نام و رازشگاه نوکومپه با «نوکمپه اسپاتیفای» در حال تغییر خدا کرد کجاست.

Bain Aqardad ke Mdt Zaman An Bray 3 Chap of Ast, Nam Espatifay Roy Pirahn Timhai Mardan و Zanan برای ما حکاکی از خواد بست و تجهیزات آموزشی هاماچین فرستادند آنها با نام هستند که خدای باد را کجا می گذارید. در اینجا قسمت هایی از جایی که اقاداد به طور رسمی توسط رسانه ها اعلام می شود، اما ادعای رادیو کاتالونیا درست است، نامقداری و رازشگاه.

به عنوان سال 2004

Pashgah Parcelona Ta Sal 2004 Spain Rap Pray Pirahan انتخاب ناکرده بُد، در حالی که کجاست کار پا نقش بوستان نام بنیاد خیریه “یونیسف” یک شروع است. سال 2011 عبارت‌اند از کاتالانها در قاردادی، جستجوی برانگیس با بنیاد قطر و خطوط هوایی فضایی قطر تا سال 2017 با قطر پره اسپانسر پیراهن همکاری کاراندند. شرکت فضایی «راکوتن» با میان آمد و قره‌دادی 55 میلیون یورو، با پشگاه پیامی به کاردردادشان با پایان خدارشید ارسال کنید. دلیلی وجود دارد که آنها باچاگا هستند، برای ما بفرست، دار، ماه، غازتا، دار، پی، پورسی، گازینها، پرائه، اسپانسینگ، بودا، آست.

بهران مالی و پیشنهده

با حضور Bahran Mali در Nucombe، Gulhai Lalega با جذب اسپانسر و تبلیغاتی Hamkariyahi Adama Maidhand. قبل از آسپاتیفای، هامچون «ملت ووگان» و «پولکادات» به نام میان امداه بود. شرکت که در، بازار، ارزهای دیجیتال، فیت میکانند و بوذر قطار بستهای، حیات مالی را به باشگاه، دیدگاه خود را از کورده بودند برای ما ارسال می کند. مجموع مبلغ ارزش که پیشنهاد در آن 80 میلیون یورو (معادل 67 میلیون پوند) است، یک بدنه است.

معامله سوئدی

غذای خبری کجاست، مثل پخش شد، پس «دانیل اک» سوئدی «که اسپاتیوای» محصول تفکیرا اوست، رقبه، پیشی گرفا است و اسپرانزا برای ما خاوحید شید می فرستد. جالب کجاست تراکنش تنها یاک ماه پایس به عنوان برجسته کردن رابطه شرکت سعودی از نظر خرد باشگاه آرسنال به عنوان ستاره کرونکه جاش خوردا است. قضیه آمادهاسازی بری پیشنهاد 2 میلیارد پوندی بری خورشید پاشگاه شمال لندن بود که پیشنهاد اول یا با مبلغ 1.8 میلیون پوند شدت قرمز. پس از آن، آنها ابتدا با کرونکه، با فروش پاشگاه، آرسنال نادار تشخیص داده شدند.

همین الان داید همکاری باشگاه برامون فرستاده و اسپاتیو رو به صورت تصویری که چه اشکالی داره به اشتراک گذاشت و قسمت هایی ازش همینه که شما دارید. خودتن را بری شندان نعم «نوکامپ اسپاتیفای» آماده کنید!

منبع:خبرزشی

[ad_2]

Damion Young

تحلیلگر. متخصص تلویزیون به طرز خشمگینی فروتن. علاقه مندان به فرهنگ پاپ طرفدار معمولی توییتر

تماس با ما