خبرنامه آب و هوای شما در حال بهتر شدن است

[ad_1]

اگر در حال خواندن این مطلب هستید، همه چیز را در مورد پوشش ستاره ای آب و هوای انجام شده توسط همکاران من در تایمز می دانید. از هفته آینده، دو برابر بیشتر از آن دریافت خواهید کرد. آره. انتظار داشته باشید که Climate Forward هر سه‌شنبه و جمعه در صندوق ورودی شما فرود آید. و، من راهنمای جدید آب و هوای شما خواهم بود.

من خبرنگار آب و هوای بین المللی تایمز هستم. من خبرنامه هر هفته را با یک ستون گزارش شده شروع می کنم. گاهی اوقات، این می تواند راهی تازه برای نگاه کردن به اخبار آن هفته باشد. در مواقع دیگر، این می تواند یک فرو رفتن عمیق در ایده آب و هوایی باشد که مردم در مورد آن صحبت می کنند. یا ممکن است با شخصی جدید ملاقات کنید، کسی که ایده های جدیدی برای مقابله با یکی از بزرگترین چالش های زمانه ما دارد.

این همش نیست. همچنین یک نمای کلی با دقت انتخاب شده از مهم ترین اخبار آب و هوا، چه آنهایی که در تایمز و چه در جاهای دیگر منتشر شده اند، دریافت خواهید کرد.

ما می‌خواهیم Climate Forward به شما کمک کند تا دنیایی را که در اثر تغییر اقلیم تغییر کرده و جایگاه خود را در آن درک کنید. پس لطفاً آنچه را که می خواهید بدانید به ما اطلاع دهید. می توانید با ما از طریق [email protected] تماس بگیرید.

در سال‌های اخیر صحنه‌های آخرالزمانی در سرتاسر جهان ظاهر شده‌اند: دامنه‌های تپه‌ای غرق در دود، حیوانات سیاه‌شده تا شفاف، آسمان شهرها در مه ناشی از شعله‌های دوردست نارنجی شده است.

گزارش جدید سازمان ملل متحد آن را «بحران آتش‌سوزی جهانی» اعلام کرده است. و همانطور که در این هفته گزارش دادم، این سازمان می گوید که بسیاری از جوامع در مورد مشکل به روش اشتباه فکر می کنند.

در این گزارش آمده است که هزینه های دولت به جای بهبود مدیریت جنگل یا درک اینکه کدام آتش سوزی ها احتمالا خارج از کنترل ما هستند، به سمت اطفای حریق سوق داده می شود. افکار عمومی در بسیاری از جاها از خاموش کردن آتش به هر قیمتی حمایت می کند.

قابل نقل قول: در این گزارش که روز چهارشنبه توسط برنامه محیط زیست سازمان ملل منتشر شد، آمده است: “گرم شدن سیاره مناظر را به جعبه های چوبی تبدیل می کند.”

شماره: این گزارش تخمین می زند که حتی در سناریوی متوسط ​​گرمایش جهانی، احتمال آتش سوزی های شدید و فاجعه بار تا سال 2050 تا یک سوم و تا سال 2100 تا 52 درصد افزایش می یابد.


از بخش نظرات

دنیس سی. بلر و جوزف اف. در یک مقاله مهمان بنویسید


کالیفرنیایی ها را می توان بخشید که چند ماه پیش فکر می کردند که خشکسالی این ایالت ممکن است سرانجام به پایان برسد. یک پاییز مرطوب سطح مخزن را بالاتر از حد معمول گذاشته بود و برف عمیقی در سیرا نوادا وجود داشت.

اما شش هفته چه تفاوتی ایجاد می کند. ژانویه خشک و به دنبال آن موارد مشابه در نیمه اول این ماه، چشم انداز را به شدت تغییر داده است. طبق گفته پیش بینی کنندگان اداره ملی اقیانوسی و جوی، اکنون یک سال دیگر خشکسالی محتمل به نظر می رسد، اگرچه شرایط ممکن است به سختی سال گذشته نباشد.

چشم انداز رهایی از خشکسالی در سایر نقاط غرب نیز ضعیف است.

همانطور که هفته گذشته در مقاله ای نوشتم، پیش بینی ها می گویند که La Niña، خنک شدن دمای سطح دریا در اقیانوس آرام که بر جریان جت تأثیر می گذارد و می تواند بر آب و هوا در سراسر جهان تأثیر بگذارد، احتمالاً بسیاری از منطقه را گرم و خشک نگه می دارد. ممکن است. انتظار می‌رود که تنها بخشی از شمال غربی اقیانوس آرام، جایی که لانینیا معمولاً شرایط مرطوب‌تری را به همراه دارد، شاهد بهبود زیادی باشد.

شماره: بر اساس گزارش نظارت بر خشکسالی ایالات متحده، 99.6 درصد از کالیفرنیا در درجاتی از خشکسالی قرار دارد. اما درصدی که در آن خشکسالی «بسیار شدید» یا «استثنایی» ارزیابی می شود از تابستان گذشته به شدت کاهش یافته است و از نزدیک به 90 درصد به کمی بیش از 1 درصد رسیده است.


در اینجا یک واقعیت شگفت انگیز وجود دارد: تورب زمین ها، زمین های خیس مانند باتلاق ها و باتلاق ها، تنها 3 درصد از زمین های روی زمین را تشکیل می دهند، اما آنها دو برابر بیشتر از مجموع جنگل های جهان کربنی که باعث گرم شدن سیاره ها می شود، ذخیره می کنند.

خبر بد این است که انسان ها اغلب با زمین های تورب به عنوان یک مزاحم رفتار کرده اند. آنها برای ساختن خانه ها بسیار نرم هستند، برای محصولات کشاورزی خیلی مرطوب هستند و خانه ای عالی برای پشه ها هستند. در برخی از آب و هواها، خطر ابتلا به مالاریا زیاد است. در نتیجه حدود 15 درصد از تورب زمین های جهان زهکشی شده است.

این یک مشکل است زیرا تورب‌زارهای آسیب‌دیده، به جای ذخیره کربن، می‌توانند به انتشار دهنده‌های اصلی گازهای گلخانه‌ای تبدیل شوند. همه اینها در این مقاله توسط سابرینا ایمبلر، گزارشگر روزنامه تایمز توضیح داده شده است.

بنابراین، چگونه از آن قهرمانان گمنام جذب کربن محافظت کنیم؟ برای پاسخ به این سوال، روث مکلین، رئیس دفتر ما در غرب آفریقا، به حوضه کنگو سفر کرد، محل یک باتلاق عظیم تورب استوایی بزرگتر از انگلستان. ذغال سنگ نارس در آنجا نسبتاً دست نخورده است زیرا زیرساخت های بسیار کمی وجود دارد، اما تهدیدها در حال ظهور هستند. برای خواندن مقاله او و دیدن عکس های خیره کننده Nanna Heitmann، لطفا این لینک را دنبال کنید.


اگر Climate Forward را در صندوق ورودی خود دریافت نمی کنید، شما می توانید اینجا ثبت نام کنید.

ما از بازخورد شما در مورد خبرنامه خوشحال خواهیم شد. ما هر پیامی را می خوانیم و به بسیاری پاسخ می دهیم! لطفا نظرات و پیشنهادات خود را به [email protected].

[ad_2]

Hayden Phillips

عاشق قهوه بی عذرخواهی یک تمرین‌کننده اینترنتی متواضع. دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما