خواب دیدیم که شما بدون دغدغه رئیس اتحادیه شدید

[ad_1]

خبرورزشی: سال ها با انتخاب فدراسیون فوتبال و ائتلاف گسترده هیئت های استانی، سرنوشت همه چیز از پیش تعیین شده بود و همین روسای تکراری به جایگاه فدراسیون فوتبال وابسته بودند.

ماجرای مصادره ساختمان فدراسیون فوتبال توسط شرکتی که گفته می شود حدود دو میلیون یورو بدهکار است، نشان می دهد که مدیران سابق فدراسیون در انتخاب اولین مربی تیم ملی و پرداخت پول او به ایرانی کارنامه فاجعه باری داشته اند. فوتبال یک چالش بزرگ بود.

بی شک بیشتر مشکلات فدراسیون فوتبال در مدیریت است. این بدان معناست که نه تنها مدیران قبلی، بلکه تیم فعلی نیز قادر به ایجاد تغییرات در بخش های مختلف نیستند. رئیس فعلی فدراسیون فوتبال و دبیرکل آن هنوز درباره انتخابات فدراسیون فوتبال که تا پایان سال جدید برگزار می شود صحبتی نکرده اند اما سوال اینجاست که آیا آنها خود را شایسته ریاست فدراسیون فوتبال می دانند. ?

فرض کنید هر کدام از آنها در انتخابات پیروز شده اند. آیا در این صورت مشکلات فوتبال کشور حل می شود، پول شستا بازپرداخت می شود، تیم ملی در نهایت خوب می شود، مربیان و بازیکنان آرامش نسبی خواهند داشت و فوتبال ایران مرحله جدیدی از تاریخ خود را تجربه خواهد کرد؟

سال ها با انتخاب فدراسیون فوتبال و ائتلاف گسترده هیئت های استانی، سرنوشت همه چیز از پیش تعیین شده بود و این روسای مکرر به فدراسیون فوتبال تکیه داشتند، اما تاکنون هیچ مدیری جابه جا نشده است. پیدا شد که صریح بگوید ما برای مدیریت این فوتبال مشکل داریم. ما خلق نکردیم و اگر می‌توانستیم فوتبال را در کشور بچرخانیم، ورزش در چنین روز بدبختی نبود!

ای کاش مدیران فعلی فدراسیون فوتبال که احتمالاً کاندیدای اصلی ریاست جمهوری در انتخابات هستند، لحظه‌ای روی سر خودشان باشند و این بار نه به خاطر منافع شخصی افرادی که همه می‌دانیم شایسته ریاست هستند. . فدراسیون فوتبال خواستار حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال بود و روسای شوراهای استانی دیگر مانند گذشته به نامزد خاصی در یک ائتلاف از پیش تعیین شده رای نمی دهند!

می دانیم که این خواب شیرین هرگز تعبیر نمی شود، اما آرزو حتی برای ما که در جوانی شر و اشتیاق را تجربه کرده ایم گناه نیست…

[ad_2]

Nylah Rasmussen

قادر به تایپ با دستکش بوکس نیست. گیک الکل. دانشجوی بی عذرخواهی ایجاد کننده. کاوشگر بسیار جذاب تلویزیون نینجا. علاقه مند به وب معمولی معتاد آبجو

تماس با ما