دریافت کارت اعتباری با چندین پیشنهاد؟ این کارت های همه جانبه را بررسی کنید

[ad_1]

دهلی نو: گزینه های کارت اعتباری متعددی در بازار موجود است، اما یافتن بهترین کارت اعتباری همه جانبه که در دسته های مختلف مزایایی ارائه می دهد، می تواند دشوار باشد.

کارت های اعتباری همه منظوره چیست؟ همه کاره ها کارت های اعتباری هستند که از طریق یک کارت اعتباری در دسته بندی های متعددی مانند خرید، غذاخوری، سرگرمی، مسافرت و موارد دیگر پاداش ارائه می کنند. استفاده از کارتی مانند این به افراد امکان خرید و پس انداز را به روش های مختلف می دهد. گزینه های کارت اعتباری متعددی در بازار موجود است، اما یافتن بهترین کارت اعتباری همه جانبه که در دسته های مختلف مزایایی ارائه می دهد، می تواند دشوار باشد. بر اساس تحقیقات Paisabazaar، در اینجا چند جایگزین وجود دارد که می توانند همراهان ایده آلی برای شما باشند.

کارت اعتباری Axis Bank Ace – این کارت بانکی Axis برای تمام پرداخت‌های قبض خدمات شهری که از طریق Google Pay انجام می‌شود، پاداش 5 درصدی ارائه می‌کند. همچنین برای Zomato، Ola، و Swiggy 4% بازپرداخت نقدی و همچنین 2% بازگشت نقدی ثابت برای سایر خریدها ارائه می‌کند. به غیر از پاداش خرید، دارنده کارت به چهار سالن داخلی و تا 20 درصد تخفیف در بیش از 400 رستوران شریک در سراسر هند در طول سال دسترسی دارد. برای این کارت، دارندگان کارت باید سالانه 499 روپیه شارژ بپردازند.

کارت اعتباری استاندارد Chartered DigiSmart – این کارت که هزینه سالیانه آن 500 میلیون تومان است. 588، 10٪ تخفیف در Grofers و Zomato ارائه می دهد. با این حال، تنها در پنج تراکنش در ماه می توانید از این تخفیف استفاده کنید. دارندگان کارت 20 درصد تخفیف در Myntra دریافت می کنند. یاترا هر سه ماه یک بار تخفیف 20 درصدی برای بلیط های خطوط هوایی داخلی و 10 درصد تخفیف برای بلیط های پرواز خارجی (تا سقف 10000 روپیه) ارائه می دهد. به طور مشابه، اگر از طریق Yatra هتل رزرو می کنید، کارت 25٪ تخفیف برای رزرو هتل های داخلی (تا 4000 روپیه) برای یک تراکنش در هر سه ماهه ارائه می دهد.

کارت اعتباری HDFC Regalia – کارت Regalia از HDFC به ازای هر 150 روپیه خرج شده برای خرید خرده فروشی، 4 امتیاز پاداش به مشتریان خود ارائه می دهد. بیمه، تحصیل، آب و برق و اجاره همه شامل می شود. دارندگان کارت می توانند از امتیازات خود برای خرید اتاق های هتل، بلیط هواپیما، هدایا، گواهینامه ها و موارد دیگر استفاده کنند. همچنین دارای 2 درصد هزینه نشانه گذاری ارز خارجی است. کارت اعتباری HDFC Regalia دارای شارژ سالانه روپیه است. 2500.

کارت اعتباری HDFC Diners Club Privilege – کارت اعتباری HDFC Diners Club Privilege که هزینه آن سالانه Rs است. 2500، عضویت سالانه رایگان در Amazon Prime، Times Prime، Big Basket، Zomato Pro، و سایر خدمات را به مشتریان ارائه می دهد. همچنین تخفیف‌های ویژه‌ای را در بهترین اسپا، سالن‌ها، سالن‌های ورزشی، و استراحتگاه‌های سلامت به شما ارائه می‌دهد. این کارت دارای 1.99 درصد کارمزد نشانه گذاری ارزی است. با حداقل تراکنش 400 روپیه، موج اضافه شارژ 1 درصدی سوخت و همچنین مشوق های دیگری در زمینه های مختلف ارائه می دهد.

SBI Card Elite – هزینه سالانه SBI Card Elite Rs است. 5000، و به عنوان یک هدیه الکترونیکی خوش آمدگویی، یک کوپن 5000 روپیه ای از Bata، Pantaloons، Yatra، Shoppers Stop و سایر خرده فروشان در اختیار اعضای خود قرار می دهد. همچنین شامل امتیاز رایگان Trident و عضویت Club Vistara می شود. SBI Card Elite دارای هزینه نشانه گذاری ارز خارجی 1.99 درصد است. این شش دسترسی رایگان به سالن بین‌المللی فرودگاه و دو دسترسی رایگان به سالن داخلی، و همچنین 5 برابر امتیاز جایزه در فروشگاه‌های بزرگ، رستوران‌ها و خواربارفروشی‌ها، از جمله موارد دیگر، ارائه می‌کند.

تلویزیون زنده

#لال



[ad_2]

Aria Coffey

مجری کل کارشناس موسیقی. الکل گیک لاعلاج ایجاد کننده. علاقه مندان به زامبی ها

تماس با ما