ده نکات درباره خرید بک لینک شما می‌خواهید می دانستی زودتر

ایجاد بک لینک و ارزیابی کیفیت آنها یکی از مهمترین عواملی است که به شما در سئو و موفقیت در بازاریابی کمک می کند. همانطور که در ابتدا گفته شد یکی از مهمترین فاکتورهای رتبهبندی سایت در موتورهای جستجو، داشتن بک لینک و لینک سازی خارجی است.اما چرا لینک سازی خارجی اینقدر مهم است؟ خیلی از اساتید معتقد هستند که باید لینک سازی خارجی را به تعداد زیاد انجام دهید اما من میخواهم نظر خودم را برای شما بازگو کنم و بگویم در میهن وردپرس چطور لینک سازی کردم تا الآن رتبه اول گوگل در کلمه وردپرس باشیم. چرا بک لینک های من کار نمی کنند! نکته بسیار مهم دیگری که همواره به آن تاکید داشتهایم، همکاری با وب سایت های مشابه است، ولو این که تعداد بازدیدکنندگان کمتری داشته و قیمت بیشتری دریافت کنند. قبل از اینکه به طور گسترده اقدام به ساخت بک لینک نمایید باید وبسایت خود را به طور کامل آماده برای دریافت بک لینک نمایید، در واقع لینک سازی یکی از روشهای موثر در سئو خارجی محسوب می شود که باید و نبایدهای آن براساس آپدیت الگوریتم پنگوئن پیچیده تر می شود. Th᠎is h as  been cre ated by G​SA Con tent G ener ator D​em oversi​on .

لینک سازی خود را در یک ساعت مشخص و یا فاصله زمانی مشخص انجام ندهید. هر چند روز و یا هر هفته آمار لینک های ساخته شده خود را بررسی کنید. از این رو بررسی این لینکها و جلوگیری از ارجاعهای نامربوط و بی ارزش برای حفظ وضعیت سئوی سایت اهمیت زیادی دارد. اگه واقعیت رو بخواین، بله هزینه کردن برای لینک های پولی و خرید بک لینک ها میتونه رتبه شما رو در موتور های جست و جو خیلی بهتر کنه. بله شما میتونین با ارسال یه پیوند به وب سایت خود، روی یه پست وبلاگ نظر بدین و این امکان وجود داره که اون پیوند، نظر بازدیدکنندگان شما رو جلب کنه. هنگامی که سایت هایی با ترافیک بالا به سایت شما لینک میدن، بخشی از ترافیک بالای سایت اون ها به سایت شما انتقال پیدا می کنه. بهتر است با کمی گشت و گذار، وب سایت هایی را پیدا کنید که به صورت موردی، خاص و بسیار کم با دیگر وب سایت ها فعالیت کرده و اقدام به فروش لینک میکنند. بهتر است روزانه 3 الی 4 لینک آن هم در تایم های مختلف برای وب سایت خود، بسازید.

در این روش، یک مطلب درباره شما، کسب و کار و وب سایتتان نوشته شده و بر روی سایتی که قصد خرید بک لینک از آن را دارید منتشر میشود. با مجله تودی همراه باشید تا درمورد این موضوع بیشتر اطلاعات کسب کنیم. مثلا اگر شما سایتی دارید که در آن محصول خاصی می فروشید، هر چه بازدید کننده سایت بیشتر باشد، شانس تبدیل آن ها به خریدار محصول بیشتر است و بنابراین فروش بیشتری خواهید داشت. http://xseo.ir/link-building/ در واقع مشکلی که با آن روبرو هستید شناسایی لینک های معتبر و نامعتبر در سایت است. زیرا موتورهای جستجو به طور مداوم روی الگوریتم های خود کار می کنند تا به آنها کمک کند با ارزش ترین لینک ها را در وب شناسایی کنند. بنابراین ، برای اینکه آسیبی به سایت سئو سایت خود وارد نکنید ، باید مطمئن شوید صفحه ای که به آن لینک می دهید مربوط به صفحه ای است که به آن لینک می دهید و پیوندی که می گیرید مربوط به متن داخل آن صفحه است. همین موضوع باعث محبوبیت لینک های خارجی شده است که می تواند نتایج خوبی را برای موتورهای جستجو به همراه داشته باشد.

شما می توانید برای یافتن بیشتر این موارد مانند ریدایرکت های 302، ریدایرکت چاین ها، خطاهای 404، خظاهای کانونیکال، تکرار متا دیتا و استفاده نادرست از دستورالعمل ها از ابزار Screaming Frog استفاده کنید. سپس به این سایتها لینک پست خود را ایمیل کنید. به همین دلیل ، برای جلوگیری از افت سایت سئو سایت خود ، باید به محتوای سالم و بدون دردسر سایتی که از آن بک لینک می گیرید توجه کنید. وقتی عنکبوت های موتور جستجو وب سایت شما را پیدا می کنند ، آنها به لینک توجه خواهند کرد تا بتوانند صفحات دیگر وب سایت شما را کشف کرده و بسیاری از صفحات مرتبط را در یک بازدید شناسایی و بایگانی کنند. حال کلمه های کلیدی که دوست دارید در آنها به رتبه خوبی دست پیدا کنید، درون این مطلب به صفحاتی از وب سایت شما لینک خواهند شد. این یک ابزار رایگان است که به سادگی سایت شما را اسکن میکند تا لینک های شکسته را پیدا کند. ارزیابی کیفیت لینک های شما از وب سایت شما فرآیندی است که می تواند موفقیت شما را تضمین کند ، اما نباید فراموش کنید که این کار آسان نیست. شاید فکر نکرده باشید که موفقیت سئو در وب سایت شما به لینک هایی که در سایت خود ایجاد یا دریافت می کنید بستگی دارد ، اما این بدان معنا نیست که شما هر پیوندی را برای وب سایت خود دارید.

Ainsley Murphy

بشارت دهنده آبجو Wannabe. نویسنده فداکار جنرال الکل نینجا. دانشجو. متخصص زامبی خالق مستقل متعصب سفر

تماس با ما