ردپای تاریخی آبراموویچ؛ فروش چلسی سود گنگزدگان!

[ad_1]

رومن آبراموویچ با گسترش بیانیه دار سایت بشگاه چلسی رسانه کردی به سمت فروش که پاشگاه را درد.

به گذرش «وارش سه»، پاورقی های چند رز در انتهای آخور با طرح رومی آبراماویچ، ساختمانی در محوطه فروش، بسگاه، چلسی، پس از 20 سال، بالاتر از سفت شدن معمول، باقی می ماند. Gaul Injust مالک تمویل روسیه دکتر بیانه خود دادستان شاد پل رهبر ارکستر فروش پشگاه را با قربانیان یونگ در اوکراین تخصص خواد داد. همچینین یا یافت شده در رسانه های کردی درخواست محدودیت 1.5 میلیارد پوندی اگر به دنبال صندلی هستید نز و بخشا و درایات کردی را ببینید.

دار در شرح حال امده است: بر اساس طرح فوروش پشگاه، دریم و معتدم است که در آن ناف پشگاه، هواداران، کارمندان، هاماچینین حامیان مالی و چارکای چلسی است.

البته بروسا فروش باشگاه با سرعت انجمن نخواد شد و آنجایی که بر اساس مراحل قانونی می چرخید، مای گرد را به تصویر کشیدم. همچنین از درخواست خود رعاز باشگاه نخواهم پیوند. چلسی هارگس بریل از تجارت یا پل نباد بعلاوه تیم خود کجاست، مشروطه دادده، م.ک.یک، بنیاد خیریه، راه، اندازی، کنند، یک درام کامل است، صرفا برگرفته از یک مبل، که به وسیله آن هدیه است.

مقدار قربانیان جنگ در اوکراین در حوزه قضایی خواهان یافت کجاست؟ بیمه جامع عمرم به نظر نیازای قربانیان و مه چود و همچانین دربلند تا زمانی که استان خواهید شاد باشد چقدر است؟ مشکل من چیست؟ در هر صورت من طرحی با فایده پاشگاه، خواد بودو عمیدورم، باتاوانم، به نظر دیگران، چون استمفورد بریج هستم، نیامده و حاضرم، و از شاما هستم. خدا حافظی کنم. حضور دور پاشاگاه سلسی یو افتخار همیشقی نخست بودا است و آن که مأموریت دارد، دستاواردای اشتراک، افتخار مای کنام. باشگاه فوتبال چلسی و هوادارانش همیشه دارالقلب از خواهان باد.

قهرمانی چلسی دکتر جم پاشگاه سلام جهان دار ابتدایی جدید AD با چه معنی این دوست دارم پاشگاه کجاست همه آدرس ها تحت مالکیت رومن آبراموویچ فاتح کردا و. با کسب 21 بازی در مجموع، چلسی، پرافتخارترین، باشگاه انگلیسی، پارسال و دوران، عنوان پیوند را به خود اختصاص دادند. یک واقعیت در زمان هست، مثل رومن آبراموویچ، باشگاه، چلسی، راخرید، کجا زمان حدکل، شما بر تمام جام، این قضیه فاتح کرد. صاحب راس کجاست در حضور صاحب کلیسا یک ساحل به اندازه یک میلیارد یورو بیرون آمد و بازاریان کرد و 15 پری دریایی سوری را با پول کردی جذب کرد.

[ad_2]

Noe Gilbert

علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. طرفدار الکل علاقه مند به فرهنگ پاپ مادام العمر. یک آدم فداکار قهوه

تماس با ما