ساخت اپل واچ به پایان رسید!

ممکن است اپل واچ بعدی (نسخه پایه) نوآوری خاصی نداشته باشد، اما عجیب نیست که شاهد معرفی «اپل واچ ایکس» نیز باشیم.

به گفته مینگ-چی کو، تحلیلگر محصولات اپل، بعید است که اپل واچ 2024 نوآوری خاصی به کاربران ارائه دهد. به عنوان مثال، اپل واچ بعدی صفحه نمایش میکرو LED یا فناوری نظارت بر قند خون ندارد. به گفته وی، این ویژگی ها تا دو سال دیگر به اپل واچ اضافه نخواهد شد.

پیش از این، مارک گارمن از بلومبرگ گفته بود که انتظار دارد نمایش Apple Watch X را در سال آینده در دهمین سالگرد اپل واچ ببیند. اکنون ما نمی دانیم که آیا چنین محصولی، به گفته Ko.

سوالات بی پاسخ در مورد نسل بعدی اپل واچ

احتمالات و سوالات بی پاسخ امروز داده های مینگ-چی کو را احاطه کرده اند. به عنوان مثال، ممکن است Ko به مدلی اشاره داشته باشد که جایگزین اپل واچ سری 9 خواهد شد. شاید اپل ساعت هوشمند Apple Watch X را به عنوان یک مدل رده بالا معرفی کرده و از ویژگی های خلاقانه ای در آن استفاده کرده است; مانند آیفون X که اندکی پس از آیفون 8 و آیفون 8 پلاس در سال 2017 عرضه شد.

علاوه بر این، گارمین پیش بینی می کند که Apple Watch X دارای حاشیه های باریک و مجهز به سیستم اتصال باند مغناطیسی خواهد بود. اگر عرضه این اپل واچ تا سال 2025 به تعویق بیفتد، این احتمال وجود دارد که نمایشگر میکرو ال ای دی به آن اضافه شود.

کو پیش بینی می کند که فروش اپل واچ در سال 2023 به 36 تا 38 میلیون دستگاه کاهش یابد که نشان دهنده کاهش 15 درصدی نسبت به سال گذشته است. با این حال، به گفته این تحلیلگر، ترکیب اپل واچ با هدست ویژن پرو می تواند یک تجربه مدیریت سلامت منحصر به فرد و خلاقانه ایجاد کند. بنابراین، عرضه هدست ویژن پرو در سال 2025 می تواند فروش اپل واچ را افزایش دهد.

Nigel Riley

تمرین کننده موسیقی دوستانه. گیک هاردکور توییتر. بیکن پژوه. متخصص زامبی برنده جایزه.

تماس با ما