سهام بنزین عجله کنید چقدر؟

[ad_1]

مقدار اطلاعات را رسانه کردی “تحر باز توزیع بنزین” روسی گزارش کرده است. این به کارگردانی موفق تست فنی بوده است. بهمن ماه را کجا به عنوان امروز گذاشته است؟ یعنی اولین سیلندر داده است. من 20 لیتر استوک با گربه فرد جزیره خبر بری خانوارهای فقیه خودرو و بهرامندی آنها آس یارانه انرژی محسب میچود.

به نام گازارش مهر وضعیت فعلی کجاست سهامیا متخصص با امثال او کجاست و وزیری 15 لیتر اطلاعات را تکذیب کرده است؟ اعلان جایی که شماره است و چیزی به نام برخی کارشناس وجود ندارد و سوالات من را همرا شاد پیدا کن.

جواد نوروزی، کارشناس، اقتصاد ایران، نشان دادن پاسخ: از نظر ایشان اشتباه حسابداری وجود ندارد، این همه بنزین کجاست صحیح، روزنه، یعنی حدود 50 میلیون لیتر (سهم و وسیله نقلیه شخصی و عمومی)؟ تعیین و اطلاع رسانی از شدت حرکت فقط با یک سهم و متخصص و وسیله نقلیه شخصی در بین مردم توزیع مشد.

تأیید می کنیم که حفظ استوک حوزه عمومی با دیدگاه واژه نامه و همچنین جلوگیری از تورم و یافتن تورم ضروری است. حفظ استوک آکورد عمومی با محدودیت 8 میلیون لیتر ضروری است. (ذخیره 10 میلیون لیتر برای پرداخت مبلغ کلی) یک لیتر بنزین کسری از انبار و 45 میلیون لیتر سوخت است که هر کدام 85 میلیون نفر دارند و افراد را در یک ترتیب سهام تقسیم می کند که می توان آن را سفارشی کرد. واحدهای جداگانه، میزان سوف، 15 لیتر، یک میلیون نفر، 50 لیتر آب، 10 لیتر آب.

یک استان نجران، شهردار کارشناسان، ناظر با آوزیش روزافزون، یک بانک بنزین، نوارهای واقعی شامل 3 میلیارد دلار بنزین، بانک سوخت و بانک بنزین را اجرا می کند.

بنزین نسل فعلی کوشر 103 تا 105 میلیون لیتر بنزین نسل فعلی و همچنین میزان سوخت در روزنه 110 میلیون لیتر بنزین دارد در حالی که مخزن سوخت 110 میلیونی دارد. لیتر در حالی که 100 میلیون لیتر سوخت در شهر وجود دارد.

وی اوزود: مناسب دخیار که در بخش بنزن دارم و همچانین، معرفی راویان، نسل که در، پالایشگاهها، تصویر میگرد و زراختهای، که در بخش، نقل و انتقال سوخترین دریم ن قانع.

البته برچی کارشناسان دیدگاه دیگیری درند است و می گوید سهامیه را در وضعیت فعلی خودروهای اممی نستند حفظ کرده است. باور کارشناسان کجاست شواهدی بر بیزاری آن وجود دارد دوگانسوز کردستان خودروها در سالهای گازته بالا بودن و سهامه خودروهای عمومی و چقدر بین گاز و بنزین تفاوت دارید و بین گاز و بنزین فرق است متوانیم شهید افزایش ساهم کجا سوخت پاک در سبد سوختی بشیم.

هارچند هنوز ابعاد و جهات مختلفی دارد، دولت یک نفر را در کجا قرار داد و کجا رفت، کجا رفت؟ حسابداری آن کجاست موجودی که به آن ایالت بر مردم و کارشناسان روشن می گویند.

[ad_2]

Nigel Riley

تمرین کننده موسیقی دوستانه. گیک هاردکور توییتر. بیکن پژوه. متخصص زامبی برنده جایزه.

تماس با ما