شعار خطرناک ترین مرد جهان برای «معبد ایرانی»

[ad_1]

مارتین فورد ملقب به ترسناک ترین مرد جهان در گفت و گو با دیلی استار اسپورت قول داد بهترین عملکرد خود را مقابل سجاد غریبی ارائه دهد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران، سجاد غریبی ملقب به «معبد ایرانی» و مارتین فورد معروف به «وحشتناک ترین مرد روی زمین» در تاریخ 2 آوریل (13 فروردین 1401) در لندن با هم می جنگند. دیلی استار

مارتین فورد قول داد سجاد غریبی ملقب به هالک ایرانی را در مسابقه بوکس سنگین وزن شکست دهد و از حریفش خواست ابتدا “شلوار بزرگ” او را بپوشد.

فورد 39 ساله در 2 آوریل در ورزشگاه O2 آرنا با ساجد الغریبی دیدار خواهد کرد که از نظر وزن ورزشکاران “سنگین ترین مبارزه سنگین وزن جهان” نام گرفته است. فورد و الغریبی 30 ساله تجربه قبلی بوکس را ندارند اما این بدنساز بریتانیایی سابقه تمرین هنرهای رزمی ترکیبی را دارد.

حضور او در شبکه های اجتماعی او را به یک ستاره جهانی تبدیل کرده است، اما فورد اکنون به دنبال این است که مبارزات حرفه ای خود را به حرفه خود اضافه کند و در مصاحبه با دیلی استار شب سختی را برای رقیب ایرانی خود پیش بینی کرد.

فورد گفت: «فکر می‌کنم این رویداد روی او تأثیر بگذارد. اگر بخواهم انتظار داشته باشم، دستانش را بالا می گیرد و شروع به تاب خوردن می کند، که بسیار ساده است. من به این مردی که به اینجا آمده و برنامه هایش چیست نگاه نمی کنم. من کارم را انجام می دهم. این واقعاً یک مبارزه مطلق است، و صادقانه بگویم، برای خاموش کردن آن.

فورد تصدیق می کند که رژیم غذایی خود را از رژیم غذایی پر پروتئین و پرچرب به رژیم غذایی مبتنی بر کربوهیدرات تغییر داده است، اما همچنان بین 5500 تا 7000 کالری در روز مصرف می کند.

فورد در پاسخ به این سوال که آیا فیلم های حریف خود را تحلیل می کند یا خیر، پاسخ داد: راستش را بخواهید چه چیزی را باید تحلیل کرد؟ این مبلغ مضحک و شرم آور است. یا او ویدیوهایی را ارسال می کند تا سعی کند مرا فریب دهد تا واقعاً درست تمرین نکنم، یا واقعاً فکر می کند راه پیش رو ضربه زدن به شکم من با یک تکه چوب است. هیچ ترسی ازش ندارم

فورد تکرار کرده است که همه چیز برای رویداد اعلام شده Boxstar Celebrity Boxing بسته است. این بدنساز در این خصوص گفت: این نبرد تا زمانی است که نترسد و شلوارش را بپوشد.

[ad_2]

Claudia Larsen

پیشگام وب. خالق حرفه ای درونگرا. پزشک آبجو. شیطان متعصب تلویزیون.

تماس با ما