فونت فارسی و ایرانی با افتتاح سایت ایران فونت سال & اخبار رسمی

person holding lighted sparkler stick یک فونت بسیار جذاب که حال و هوای دهه 1980 میلادی را زنده می کند و استفاده از آن برای عناوین بسیار کاربردی است. این دسته از فونتها در دهههای ۲۰ و ۳۰ میلادی رواج پیدا کردند. این فونتهای انگلیسی در قرن ۱۵ ظهور کردند و تا ۳۰۰ سال نیز مورد استفاده قرار میگرفتند. چنین فونتهای قدیمی بیشتر در کتابهای چاپی مورد استفاده قرار میگرفتند زیرا به هنگام چاپ در ابعاد کوچک، خوانایی مناسبی داشتند. چنین فونتهایی گاهی اوقات با پیچ و خمهای بسیاری همراه هستند و معمولا به عنوان فونت تحریری یا دستنویس در کارتهای دعوت عروسی مورد استفاده قرار میگیرند. اگر چنین واژهای را بخواهیم در طراحی خود دخیل کنیم، فونت مورد استفاده باید کاملا نشاندهنده حسی باشید که «شیشه و سنگ» به ما منتقل میکنند. بنابراین باید این نوع فایل را دانلود کرده باشید . برای شروع کافیست فایل های فونت را از اینترنت یا کانال تلگرام دانلود کنید .

اما به کمک حروف بیجان، کاری بیش از این باید صورت گیرد.

فونت ایران از یک پایان نامه کارشناسی ارشد شروع شد. سوال بعدی این است که آیا کاراکترهای فونت، بازتابی از پیام مورد نظر هستند؟ این در حالیست که باید همزمان منعکس کننده حوزه تخصصی مورد نظر هم باشد. اما به کمک حروف بیجان، کاری بیش از این باید صورت گیرد. علاوه بر این، گرافیستها و تمامی افرادی که به نوعی با طراحی آشنا هستند، از فونتهای مختلفی استفاده میکنند. در این مطلب قصد داریم با انواع فونت انگلیسی آشنا شویم و فهرستی کاملی از پرطرفدارترین فونت های انگلیسی را به همراه اطلاعات مورد نیاز هر فونت ارائه دهیم. در اینجا باید متن انگلیسی خود را در کادر سمت چپ بنویسید و به این ترتیب، در کادر سمت راست، انواع فونت انگلیسی فانتزی نمایش داده میشود. به هنگام طراحی و زمانی که یک فونت انگلیسی یا فارسی را انتخاب میکنیم، باید از خود این سوال را بپرسیم که قصد انتقال چه پیامی را داریم. زمانی که بخواهیم مقالهای بنویسیم یا حتی نامهای رسمی را تنظیم کنیم، به فونت مناسبی برای این کار نیاز داریم. به همان اندازه که نیاز به پیشرفت فناوری و ابزارآلات داریم به افزودن کیفی و کمی فونت فارسی نیز نیازمندیم.

Brown Clay with Water PBR Texture اولین سایتی که برای فونت فانتزی انگلیسی معرفی میکنیم، سایت «Lingojam» است. به همین دلیل، در ادامه سایتهایی را معرفی میکنیم که بتوانید بصورت آنلاین، فونت فانتزی انگلیسی را برای نیازهای خود تهیه کنید. با در نظر گرفتن موارد بالا، پیامی را منتقل میکنیم که هم نمایانگر قدرت باشد و هم شکنندگی را درون خود به تصویر بکشد. حال اگر به جای استفاده از موارد بالا، فونتی کودکانه با رنگ صورتی انتخاب میکردیم، کل فرآیند به طور کامل تغییر میکرد و بیمعنی میشد. به طور مثال، تا بحال پیش آمده که ایمیل یا متنی را ارسال کرده باشید اما خواننده به درستی مفهوم آن را دریافت نکرده باشد؟ سایتهای Mint و Airbnb نیز قبلاً از فونت Circular استفاده کردهاند اما به نظر میرسد که استفاده در سایت Spotify نقطه اوجی برای این فونت باشد. یک فونت ساده و زیبا ممکن است جلوه مناسبی به یک کارت دعوت عروسی بدهد اما اگر همین فونت در کتابهای کودکان استفاده کنید، کاربرد خود را از دست میدهد. این دسته از فونتها به خوبی در لوگوها و تیترها مورد استفاده قرار میگیرند. اگر یک «تایپفیس» (Typeface) یا طرح حروف به درستی طراحی شود باید احساساتی را به خواننده منتقل کند و لحن نوشتهها به گونهای باشد که گویی کلمات حاصل، زنده هستند.

Serif: این نوع از فونتها به گونهای هستند که در پایان کار، گویی دست و پا دارند. برای نصب فونتهای جدید میتوانید از برنامههای مربوط به مدیریت فونتها در مک استفاده کنید. ما مجموعهای از فونت فارسی برای پیکس آرت و نیز تعدادی فونت انگلیسی گرافیکی برای دانلود آماده کردهایم. علاوه بر این، امکان دانلود فونت انگلیسی نیز در همین مطلب وجود دارد. از فونتها بویژه فونت انگلیسی به عنوان نمایش بصری کلمات در صفحه استفاده میکنیم و در اثر این اتفاق، کلمات با حسی خوانده میشوند که برای آن نوشته و طراحی شدهاند. Display/Decorative: دسته چهارم از فونت های انگلیسی نیز فونتهایی جذاب با کارکاترهای مختلف هستند که در تیترها مورد استفاده قرار میگیرند. نکته دو: فونتهای سری B یعنی فونتهایی که پیشوند B دارند برای ویندوز سون به بعد کارایی دارد. Sans Serif: فونتهایی هستند که مانند قبل، «پا» ندارند. Colophon این فونت را به عنوان ترکیبی از فونتهای ITC Johnston و Gill Sans و Neuzeit و Franklin Gothic تعریف میکند. برنامه InShot یک ویرایش ویدئو و یک ابزار ایجاد است که استفاده از آن آسان و راحت است. Script: این فونتها شکلی همانند یک دستنوشته دارند.

Olive Herman

سفر نینجا. زامبی نرد. متخصص فرهنگ پاپ معتاد آبجو ماون وب کارشناس مغرور غذا تنظیم کننده. دردسر ساز. خالق مشتاق

تماس با ما