لیفت صورت با درمان ترکیبی هایفو و آر اف در کلینیک صدف اصفهان

آر اف بهتر است یا هایفو

دستگاه‌های آر اف برای تبدیل انرژی موج به گرما از امواج رادیویی استفاده می‌کنند. انرژی که از این روش تولید می‌شود، لایه‌های عمیق پوستی را حرارت می‌دهد تا کلاژن‌ها بازسازی شوند. توجه داشته باشید که امواج رادیویی دستگاه‌های آر اف با امواج رادیویی ماکروفر، تلفن همراه یا رادار کاملا متفاوت هستند.

آر اف بهتر است یا هایفو

انرژی که بدین روش تولید می شود لایه های عمیق پوستی را حرارت داده تا کلاژن ها باز آرایی شوند. هایفوتراپی و  آر اف  از دستگاه های رایج  جهت جوانسازی صورت هستند  که بین افراد زیباجو محبوبیت زیادی بدست آورده اند. انجام خدمات هایفوتراپی در کلینیک زیبایی گلدن رویال توسط پزشک متخصص و تیم حرفه ای با بهترین و بروزترین دستگاه هایفو انجام می شود. البته بهتر است قبل از انتخاب یکی از روش ها، پوست شما توسط یک متخصص معاینه شود تا او بهترین نظر را در مورد پوست شما بدهد و بگوید استفاده از کدام روش مناسب تر است. هایفوتراپی یکی از روش های غیر تهاجمی به شمار می رود به همین سبب با عوارض هایفو مواجه نخواهید شد. اما اگر این کار به وسیله ی یک فرد بی تجربه انجام شود، ممکن است مشکلات کوچک و بزرگی برای افراد به وجود آید، در نتیجه حتما به افراد ماهر و با تجربه مراجعه کنید.

جوانسازي پوست با هايفو تراپی یا ار اف:

دستگاه آر اف فرکشنال می‌تواند موجب تورم گردد که البته در تمام افراد دیده نمی‌شود و نهایتاً تا 24 ساعت بعد خوب می‌شود، البته ممکن است در برخی از موارد تا یک هفته این تورم باقی بماند. با قیمت هایفو صورت افزایش تقاضا از درمان محبوب هایفو شرکت‌های ایرانی نیز برای تولید دستگاه هایفوتراپی اقدام کردند. و همانطور که در عکس دستگاه هایفو نیک مشاهده میکنید طراحی بدنه دستگاه ضعیف به نظر می‌رسد.

اگر قصد خرید دستگاه جوانسازی هایفو و یا آراف را دارید می توانید جدیدترین محصولات باکیفیت دنیا نظیر آراف نیدلینگ فرکشنال Pinxel و هایفو اولترافورمر 3 در سایت شرکت پرمون مد مشاهده نمایید و در صورت تمایل اقدام به خرید نمایید. هنگامی که سلول های ناحیه مورد نظر به دمای مشخصی می رسند، آسیب سلولی را تجربه می کنند. این آسیب در واقع سلول ها را تحریک می کند تا کلاژن بیشتری تولید کنند و افزایش کلاژن باعث می شودپوست، سفت تر و محکم تر شود. باید پس از انجام آر اف فرکشنال نکاتی را رعایت کنید تا عوارضی به سراغتان نیاید و بهترین نتیجه را کسب کنید. برای افتادگی زیر چانه و گردن هم می توانید از این لیزر استفاده کنید ، این اثر بخصوص در خانم ها بسیار چشمگیر است به طوری که بعد از یک یا دو جلسه واضحاً از سفت شدن غبغب و ناحیه فک ابراز رضایت دارند.

سبک زندگی و ژنتیک عوامل اصلی هستند که باعث کاهش کلاژن در پوست می شوند و پس از به وجود آمدن این حالت بسیاری از افراد تلاش می کنند تا دوباره جوانی و شادابی و زیبایی را به پوست خود برگردانند. هایفوتراپی و آر اف از دستگاه های رایج جهت جوانسازی و لیفت صورت هستند که بین افراد زیباجو محبوبیت زیادی به دست آورده اند. هایفو یا «امواج متمرکز ماورای صوت با شدت بالا» یکی از جدیدترین تکنولوژی‌های پزشکی است که جایگزین مؤثر و بدون عوارض جانبی برای جراحی لیفتینگ صورت است.

آر اف برای چه سنی مناسب است؟

و با استفاده از کارتریج‌های مختلف چربی‌ها در عمق‌های مختلف پوست را می‌سوزاند. یکی از بهترین مزایای لاغری با هایفو این است که همزمان پوست شما نیز لیفت می‌شود. در نظر داشته باشید هایفو لاغری نتایج قابل توجهی مثل عمل‌های لاغری در پی نخواهد داشت. هایفوتراپی نفوذ عمیقی به پوست دارد و و از لایه درم فراتر می‌رود و می‌تواند به لایه SMAS نیز برسد. آر اف بر لایه‌های اپی درم تمرکز دارد و فراتر از لایه درم نفوذ نمی کند. لذا در هر یک از این روش‌ها هر تکنولوژی بر لایه‌های مختلفی (گاهی تا حدودی مشترک) از پوست اثر می‌گذارند.

  • ۱-‏ آر اف یک روش کم تهاجمی می باشد که بدون درد بوده و نیازی به جراحی پوست ندارد و تاثیر بسزایی در کاهش خطوط سطحی پوست دارد.
  • روش آر اف این امکان را دارد که علاوه بر سفت کردن پوست، حجم نواحی خاصی از صورت از قبیل نواحی اطراف دهان را افزایش دهد.
  • تصمیم گیری در مورد هر یک از این درمان ها در واقع استحکام پوست شما را باز می گرداند، اما پوست شما به هر حال به پیر شدن ادامه خواهید داد.
  • این به پوست ظاهری سفت تر، حجیم تر و جوانتر می دهد، خطوط ریز را کاهش داده، منافذ بزرگ را کوچک می کند و حتی شرایط پوستی مانند آکنه را بهبود می بخشد.

طراحی باریکتر کارتریج‌ها در دستگاه هایفو اولترافورمر باعث می‌شود که اپراتور دستگاه بتواند در مناطق حساس عملکرد بهتری داشته باشد. ۲- اگر قبلاً برای جوانسازی پوست از لیزر استفاده کرده‌اید، بهتر است به مدت سه ماه با آر اف بین آن فاصله باشد. در صورتی که میزان منافذ باز پوست زیاد باشد با انجام ۲ تا ۵ جلسه درمان می‌توان میزان این منافذ را تا حد قابل ملاحظه‌ای کاهش داد. این نوع از آر اف باعث رفع مشکلات پوست در لایه های سطحی و عمقی می شود و دارای اثربخشی بالایی می باشد. ۶- استفاده از این شیوه درمانی باعث رفع تیرگی های دور چشم، همچنین کاهش چین و چروک های آن می شود.

کاندیدا مناسب آر اف و هایفو

در سال 2004 میلادی و در حالی که دوره رزیدنتی را طی می‌کردم دوره‌ای یک ماهه، به صورت فشرده پوست را در دانشگاه شفیلد انگلستان گذراندم. در سال 85 با مدرک بورد تخصصی پوست و زیبایی با رتبه 4 کشوری و اول استان فارغ‌التحصیل شدم. لیزر موهای زائد روشیست که در آن یک پرتو نور خاص از اپیدرم گذشته و فولیکول مو را هدف قرار می دهد و چرخه رشد و تکثیر موها را بدون آسیب رساندن به پوست از کار می اندازد. در این مقاله با هم تفاوت های این دو روش برای جوانسازی را بررسی کردیم و حالا انتخاب به عهده زیبا جوی عزیز است که با مشاوره هایی بهینه ای که دریافت میکند انتخاب کند کدادم روش برای او بهتر است. بسیار مهم است که در روز درمان، از انواع آرایش و مرطوب کننده ها خودداری کنید.

بخصوص در جامعه ایرانی که به دلیل فرا رسیدن میانسالی برای قشر عظیم و پر جمعیت جامعه، و بروز آثار افزایش سن برای اغلب افراد کشورمان، نیاز به جوانسازی نیز در حال افزایش است. فرکانس رادیویی در هر قسمت از بدن که پوست شل، افتادگی یا نشان دادن علائم چین و چروک است، از جمله صورت استفاده می شود. برای دریافت بهترین نتایج از آر اف ، ممکن است به چندین جلسه در چند ماه اول و یک جلسه در هر چند ماه برای نگهداری نیاز داشته باشید.

آر اف بهتر است یا هایفو

هر کدام از این مشکلات می تواند زیبایی صورت شما را تحت تاثیر قرار دهد و آن را با مشکل مواجه کند. در واقع هایفوتراپی یکی از بهترین و جدیدترین درمانها برای کشیدن و سفت کردن پوست به شمار میرود و برای لیفت پوست صورت، گردن، چانه، ابرو و … با افزایش سن، صورت ما ترکیبی از افتادگی، چین و چروک و فرورفتگی را نشان می دهد. اگرچه سبک پیری هر فرد همیشه منحصر به فرد است و همیشه باید به صورت جداگانه مورد توجه قرار گیرد، راهنمای زیر توضیح می دهد که چگونه درمان های مختلف ممکن است برای انواع مختلف مسائل مناسب تر باشند. سفت شدن اولیه پوست بلافاصله پس از درمان قابل مشاهده است و به مرور زمان به تدریج ادامه می یابد. این بدان معنی است که تنها با یک درمان، روند بازسازی آغاز می شود، اما نتایج کامل آن در طول 2-3 ماه آشکار می شود، همچنین از نظر علمی ثابت شده است که نتایج هایفو میتواند تا 6 ماه ادامه داشته باشد.

آر اف بهتر است یا هایفو

از دستگاه جوانسازی هایفو علاوه‌بر پوست صورت، می‌توان برای نواحی گردن نیز استفاده کرد و خیلی راحت چین و چروک‌های مختلف را از بین برد. این دستگاه پیشرفته بدون ایجاد زخم، تورم، قرمزی و التهاب بر روی پوست، میزان کلاژن سازی را چند برابر می‌کند و هیچ گونه آسیبی به پوست نمی‌رساند. دستگاه‌های آر اف و هایفو، به عنوان محبوب ترین دستگاه‌های جوانسازی در دنیا شناخته شده‌اند و امروزه افراد زیادی از آن‌ها برای شاداب‌تر شدن پوست‌  و درمان مشکلات مختلف پوستی شان بهره می‌گیرند. این دستگاه‌ها هر دو از کارایی فوق العاده‌ای برخوردار هستند و ویژگی‌های ممتازی دارند، از این جهت نیز خیلی‌ها به خوبی نمی‌دانند که کدام روش جهت رفع چین ‌و چروک پوست مطلوب‌تر است. اگر شما نیز قصد دارید تا یکی از باکیفیت ترین دستگاه های جوانسازی پوست را برای کلینیک و سالن زیبایی خود خریداری نمایید، می توانید در گام اول راجع به ویژگی های دستگاه های جوانسازی هایفو یا آر اف، مطالب جامعی را به دست آورید. دستگاه های جوانسازی هایفو یا آر اف، از موثرترین و بی نظیرترین تجهیزات و دستگاه های جوانسازی در جهان می باشند که جهت سفت کردن و زیبایی پوست صورت و بدن مورد استفاده قرار می گیرند.

Sam Mcknight

دانشجوی آماتور. مجموع ماون سفر. کارشناس مواد غذایی بیکن نرد. کارآفرین. فن آبجو. عاشق فرهنگ پاپ

تماس با ما
محتوا در این سایت توسط هوش مصنوعی و بر اساس اطلاعات اینترنتی تولید می‌شود و ما هیچ گارانتی‌ای برای دقت آن نمی‌دهیم و از استفاده از آن تشویق نمی‌کنیم.