مخزن سپتیک تانک چیست On A Budget Nine Tips From The Great Depression

برای پیدا کردن اندازه سپتیک تانک مورد نیاز خود، اندازه خانه و ویژگی های مصرف آب نصب شده را بدانید، سپس با دولت محلی استعلام بگیرید. به طور سنتی، مخازن سپتیک پلاستیکی تنها گزینه زمانی بودند که دسترسی به مکان مخزن توسط شیب‌های تند، دیوارهای سنگی یا درختان مانع مانند که مانع از دسترسی کامیون‌های پیش ساخته به محل حفاری برای تنظیم مخزن می‌شد، محدود می‌شد.

قبل از اینکه خیلی دیر شوید، Scoop را در سپتیک تانک دریافت کنید

سپتیک تانک ها توسط افراد خصوصی قابل نصب نیستند و باید توسط لوله کش های دارای مجوز نصب شوند. لوله کش ها از چیزی به نام فیکسچر واحد برای محاسبه میزان فاضلاب از خانه در یک دوره معمولی استفاده می قیمت سپتیک تانک پلی اتیلن کنند. راه حل 2: اگر کمپ یا کلبه در یک زمین کوچک، نزدیک یک اسکله واقع شده باشد، یا محدودیت هایی در مورد محل شسته شدن مزرعه داشته باشد، یک سیستم سپتیک جایگزین عالی، واحد درمان پیشرفته (ATU) است.

چرا باید از تصفیه فاضلاب استفاده کنیم؟

راه حل 2: اگر چیدمان ملک کوچک شما مستلزم قرار گرفتن مخزن در زیر یک راهرو یا پارکینگ پر ترافیک است، یک ATU گزینه مناسبی است و یک مخزن بتنی پیش ساخته معمولی با بارگذاری چرخ HD یا H-20 برای راندن است. بیش از تانک ها گزینه دوم است.

به دلایل زیبایی شناختی، روکش های سپتیک تانک سبک وزن پلاستیکی سبز رنگ و پوشش های مخزن سپتیک معمولا ترجیح داده می شوند زیرا در حیاط ترکیب می شوند و نقاط دسترسی به خدمات را می پوشانند. هنگامی که دستورالعمل‌های نصب ذکر شده در راهنمای بهترین روش‌های انجمن ملی بتن پیش‌ساخته دنبال می‌شود، یک مخزن بتنی پیش‌ساخته را می‌توان ضد آب ساخت و با بالابرهای ضد آب ساخته شده از بتن یا پلاستیک به درجه‌بندی رساند.

عامل اجرای کد محلی شما می تواند بینش ارائه دهد و قوانین را برای موقعیت منحصر به فرد شما تفسیر کند. مگر اینکه خانه شما به یک سیستم فاضلاب شهری محلی متصل شود، باید یک سیستم سپتیک را نصب کنید که معمولاً از یک مخزن سپتیک و یک میدان شستشو تشکیل شده است تا پساب را به طور ایمن در زمین پخش کند.

Sanitary cleaning در موارد دیگر، سطح ایستابی محلی به سادگی بیش از حد بالا است، بنابراین فاضلاب نمی تواند به خوبی با گرانش تخلیه شود. یک مخزن نگهدارنده باید در صورت نیاز پمپاژ شود، مگر اینکه یک میدان شستشو نصب شده باشد. قطعات کوچک یک چالش هستند زیرا آنها همیشه فضایی برای یک سیستم سپتیک سنتی که شامل مخزن سپتیک پیش ساخته بتنی و یک میدان آبشویی است ندارند.

Polyethylene septic tank

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

تماس با ما