مسافران راه‌آهن برای دریافت بلیط ارزان‌تر با استفاده از این کارت، جزئیات را اینجا ببینید

[ad_1]

برای ارائه حداکثر پس انداز به مسافران راه آهن مکرر، Bank of Baroda Financial Solutions Limited (BFSL) و شرکت پذیرایی و گردشگری راه آهن هند با مسئولیت محدود (IRCTC) گرد هم آمده اند تا کارت اعتباری IRCTC BoB RuPay بدون تماس را راه اندازی کنند.

اگر کاربران IRCTC بلیط قطارهای کلاس AC را با استفاده از کارت اعتباری BoB رزرو کنند، بلیط های ارزان تری دریافت خواهند کرد. این کارت همچنین مزایای متعددی برای خرید در سایر گروه‌ها از خواربار تا سوخت دریافت می‌کند. دارندگان کارت همچنین می توانند از این کارت برای انجام معاملات در بازرگانان بین المللی و دستگاه های خودپرداز از طریق شبکه JCB استفاده کنند.

رجنی حسیجا، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل IRCTC گفت: «دارندگان کارت اعتباری IRCTC BoB RuPay بدون تماس می‌توانند تا 40 امتیاز جایزه (به ازای هر 100 روپیه خرج شده) در رزروهای 1AC، 2AC، 3AC، CC یا Executive Class کسب کنند. از طریق وب سایت IRCTC یا برنامه تلفن همراه.این کارت همچنین یک درصد معافیت از هزینه تراکنش را برای مشتریان در تمام رزروهای بلیط قطار ارائه می دهد.

همچنین بخوانید: سریلانکا آزمایشات قطار AC ارائه شده توسط هند را تکمیل می کند، عکس ها را اینجا ببینید!

مشتریانی که یک خرید به ارزش 1000 روپیه یا بیشتر در عرض 45 روز پس از صدور کارت انجام دهند، 1000 امتیاز جایزه دریافت خواهند کرد. دسته های دیگر

این کارت همچنین 1 درصد افزایش شارژ سوخت را در تمام پمپ های بنزین در هند ارائه می دهد. دارندگان کارت می توانند پس از پیوند شماره وفاداری خود (چاپ شده در کارت اعتباری مشترک) با شناسه ورود به سیستم IRCTC، امتیازهای پاداش جمع شده را در وب سایت و برنامه تلفن همراه IRCTC بازخرید کنند.

حسیجا گفت: “همکاری با BOB Financial در راه اندازی کارت اعتباری بدون تماس IRCTC BoB RuPay یکی دیگر از گام های برجسته وزیر در راستای پلت فرم پرداخت بومی RuPay و تحقق چشم انداز ارتقای دیجیتال هند از Hon’ble Prime of India است. IRCTC خوشحال است که در تحقق این چشم انداز مؤثر باشید و ما مشتاقانه منتظر موفقیت چشمگیر این کارت در بین مشتریان خود هستیم.”

همچنین بخوانید: اوکراین می گوید آسمان امن است زیرا خطوط هوایی همچنان پروازهای خود را بر فراز حریم هوایی اوکراین متوقف می کنند

شایلندرا سینگ، MD و مدیرعامل BFSL، در مورد راه اندازی گفت: “این کارت تسهیلات و مزایای پرداخت بدون وقفه را به مشتریان برای سفرهای ریلی و همچنین سایر نیازهای خرید ارائه می دهد. ما همچنین انتظار داریم که کارت با برند مشترک مانند این کار عمل کند. یک کاتالیزور برای پذیرش بیشتر پرداخت های دیجیتال در مناطق جغرافیایی عمیق تر، به کمک حضور شبکه راه آهن و همچنین شعب BoB.

خانم پراوینا رای، مدیر اجرایی NPCI، در سخنرانی در مراسم راه اندازی، گفت: “ما از راه اندازی کارت اعتباری بدون تماس RuPay توسط BOB Financial با همکاری IRCTC خوشحالیم. این کارت به مشتریان این امکان را می دهد که در سفر ریلی خود صرفه جویی کنند و امتیازات پاداشی را در هزینه های سایر دسته ها کسب کنند.

“با RuPay، هدف ما ارائه پیشنهادهای ارزش سفارشی شده با پشتیبانی از فناوری پیشرفته است تا تجربه ای مفید برای میلیون ها مشتری ارائه دهد. ما مطمئن هستیم که این راه‌اندازی یک گام جلوتر است تا RuPay را به کارت اعتباری ترجیحی برای هند تبدیل کند.”

با ورودی های ANI

تلویزیون زنده

#لال



[ad_2]

Alina Bentley

کاوشگر. کارشناس سفر. متخصص قهوه. طرفدار تلویزیون عمومی متخصص پرشور بیکن. برگزار کننده آماتور محقق فرهنگ پاپ.

تماس با ما