مشاوره کنکور تجربی ✅ برنامه ریزی خصوصی

تمام ویژگی ها و توانایی هایی که از یک مشاور خبره انتظار می رود مورد بحث و بررسی کامل قرار گرفته اند تا دانش آموز با اطلاع از آنها با اطمینان خاطر بیشتر و خطای کمتری مشاورش را برگزیند. موسسه 3گام به عنوان مستقل ترین و عملا برترین نهاد مشاوره و برنامه ریزی آزمون های کارشناسی ارشد در سراسر کشور، مشاورانی با ویژگی های بالا را گرد آورده است تا بتواند با کیفیت ترین خدمات را به داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد ارائه دهد. پس سعی کنید از ابتدای سال با مشاور در تماس باشید تا مشاور تحصیلی شما بتواند بهترین راهکار ها را برای از بین بردن عادات اشتباه شما داشته باشد. برای انتخاب بهترین مشاور رشته تجربی باید فاکتورهایی را در نظر بگیرید تا برای سال کنکور که سالی پر از فراز و نشیب است، بهترین راهنما و دوست را برای خودتان انتخاب کنید. اما چیزی که واضح است این است که او کلکسیونی از تکنیک های خاص، برای یادگیری و آموزش دروس مختلف کنکور در رشته های ریاضی و فیزیک ، علوم تجربی ، علوم انسانی و معارف اسلامی را دارد و برای هر تکنیکی که بیان می کند نظریه علمی اش را نیز به صورت مختصر و مفید توضیح می دهد.

بهترین مشاور کنکور

به گفته آقای راستی از متخصصین حوزه آموزش و پرورش :« سینا تهرانی توانسته است با پشتوانه رتبه ده خود در آزمون سراسری رشته ریاضی و تحصیل در رشته مدیریت و برنامه ریزی آموزشی یکی از بهترین دانشگاههای جهان در همان سال اول ورودش به مقوله مشاوره کنکور با ارائه سبک جدیدی از مشاوره های تحصیلی یک دختر جوان همدانی را به عنوان رتبه نخست کشوری تجربی و پسر جوان تهرانی را به عنوان رتبه چهار رشته ریاضی به رقبایش معرفی کند. استاد سامان سلامیان-استاد مسعودی استاد محمد مهربان-استاد هومن نورایی-استاد ماشاالله رضوی برترین اساتید شیمی کنکور: استاد بهمن بازرگانی-استاد محمدرضا مصلایی-استاد رضا بابایی-استاد داوود بیرکی-استاد حسن پلویی – استاد کوچیان فرد برترین اساتید زیست کنکور: -استادعمارلو-استاد- استاد حمیدرضا زارعی- علی کرامت -استادمهدی آرام فر-استاد اشکان هاشمی۵استاد علی پناهی شایق – بهترین روش درس خواندن برای کنکور از نگاه برترین مشاوران کنکور ایران: در طول سال ها کار آموزشی مصاحبههای متعددی را با بهترین مشاوران کنکور ایران برگزار نموده ایم که ماحصل این گفتگو ها را تقدیم شما می کنیم، برترین مشاور کنکور ایران و بهترین مشاوران کنکور در تهران برای مطالعه صحیح در گفتگوهای شان موارد زیر را مطرح کردند: 1- یک دانش آموز کنکوری برای موفقیت در کنکور رشته تجربی و برای موفقیت در کنکور رشته ریاضی و برای موفقیت در کنکور رشته انسانی باید حداقل در هفته ۶۰ ساعت مطالعه مفید داشته باشد که از این ۶۰ ساعت باید ۱۸ ساعت را صرف مطالعه دروس عمومی نمایند و الباقی زمان را به مطالعه دروس اختصاصی بپردازد برای یک مطالعه موفق در آغاز سال تحصیلی سعی کنید ۲۰ تا ۲۵ درصد از زمان مطالعاتی خود را به دروس عمومی تخصیص دهید و حدود 70 الی 75 درصد از ساعات مطالعاتی خود را به دروس اختصاصی بپردازید 2- از نگاه بهترین مشاور کنکور تجربی و بهترین مشاور کنکور ریاضی و برترین مشاوران کنکور ایران ، برای یک برنامه ریزی خوب و موفق، دانش آموزان باید در هر روز ۵ الی ۶ عنوان و کتاب درسی را مطالعه نمایند، در گذشته تعداد زیادی از دانش آموزان در یک روز فقط یک درس را می خواندند و این روش مردود و غلط است و بهتر است برای مطالعه موفق در هر روز پنج الی شش عنوان کتاب درسی را در دستور کاری خود قرار دهید مثلا شما میتوانید در هر روز ۳ درصد اختصاصی و ۳ درس عمومی را مطالعه کنید.

دانش آموزان رشته تجربی و داوطلبان سایر رشته های امتحانی با برنامه ریزی دقیق و انتخاب مشاور و موسسه آموزشی معتبر سعی در قبولی در رشته های فوق را دارند. ما در موسسه مشاوره و برنامه ریزی 3گام سعی کرده ایم که با توجه به شرایط داوطلبان عزیز امکان انجام مشاوره به صورت: مشاوره تلفنی، مشاوره حضوری و مشاوره آنلاین را فراهم کنیم. دغدغه اصلی تمامی دانش آموزانی که در آزمون های آزمایشی شرکت می کنند افزایش تراز و بهبود وضعیت مطالعاتی می باشد.تیم مشاوره مستر کنکور با رویکردی نوین در جهت افزایش بهره وری شما به نحوی برنامه ریزی خواهند کرد که شما به بالاترین تراز هایی که می خواهید برسید. اولیای محترم سعی کنند با مشاور کنکور دانش اموزشان در ارتباط باشند و از ایشان در انجام برخی موضوعات راهنمایی دریافت کنند تا دانش آموزان به صورت کامل از شرایط مناسبی برخوردار باشند. مشاوره کنکور ارشد مهندسی مکانیک، به عهده آقایان سلیمانی، مهدوی و توکلی (مشاوران تخصصی ارشد مکانیک) می باشد که با کلیک روی اسم ایشان می توانید به صفحه رزومه مشاور تخصصی این رشته بروید. مشاوره کنکور ارشد مهندسی عمران، به عهده آقایان نورهاشمی و قوامی جمال (مشاوران تخصصی ارشد عمران) می باشد که با کلیک روی اسم ایشان می توانید به صفحه رزومه مشاور تخصصی این رشته بروید.

اگر پاسخ سوالات شما در قسمت محتوای تخصصی قرار نداشت می توانید سوالات خود را در قسمت نظرات همین مطلب بپرسید تا مشاوران تخصصی پاسخ سوالات شما را بدهند. در این بخش کاملا کاملا بهتون توضیح میدم که چجوری چه درسی رو بخونین که توی اون درس ضرر نکنین و وقتتون تلف نشه و بهترین یادگیری رو داشته باشین این قسمت واقعا قسمت مهمی هست و طی ۵ سال تجربه من از درس خوندن برای کنکور ساخته شده ! این یعنی باید آزمون های شبیه ساز بیشتری رو توی خونه کار کنی. برنامه باید طوری باشد که اگر دانش آمور در یک روز دچار مشکلی شد از برنامه عقب نماند و به راحتی بتواند جبران کند. بنابراین سعی کنید گول اسم های بزرگ را نخورید و کسی را به عنوان رهبر و مشاور کنکور خود انتخاب کنید که شرایط لازم را داشته باشد تا بتواند شما را در طول مسیر به درستی هدایت کند.

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما