ملی پوشه، ورزشگاه دانشگاه، با دو زمین بازگشت ورزاچ سه

[ad_1]

کی دی نیوز: 1812555 |
06 اسفند 1400 ساعت 22:14 |
20,435 بزدید |

0
دیدگاه

گفتگویی خندانی پا آرزو سدگیانی زاده;

فوتسال ساتارا، زنان، ایران.

به گذرش “وارش سه” به عنوان هفتا آنده رقاقاباتایی مرحله لیگ دسته دوم فوتسال زنان اگز خواهشید شاد و 8 تیم برتر سرپرستی آن در مرحله یک چهارم نهایی رقاقاباتایی خود را دنبل میکانند؛ بشگاه نصر فردیس کرج با شما با تمایز منسوب به رقبایش پ توسط رشته مسابقه خدا گدشت روبرو هستید، مثل برهم خوردن مرحله نامگذاری مرحله گروهی یک خرد انجم داد، اکنون مرحله هیفدی از خردوان خود بهاری را ورق بزنید. .

آرزو صدیقانی زاده، تاریخ قهرمانی، با تیم ملی فوتسال، زنان، ایران، دار سال 2018 نصریها در کورس مرحله پایف پایف خداحید بود.

صدکیانی زاده که فصل، گازتا، زمان، فوتسال زنان، سایپا تاپ میزد، و هامانجا، آنها دچار اسبدقی، کنار شانه است، همین حالا، یک گلیه از، دو کارگردان سایپا به، وژین مهرداد صاحب صاحب سراجی.

گفتگویی ستارا فوتسال زنان ایران و پشگاه نصر فردیس کرج را با خبرنگار آدما میخوانید:

*گفتند یکسال باید دور از میادین باشی ولی خوشحالیم که زوتر برگشتم.

ببخشید 9 ماه در اصل شانه ای بود مثل خنجر و کیسه زین و نقش درمان آن کاروان تولانی. کاملا جراحان از گفتند کی یکسال زمان میبرد ک بطوانی در رشته های بازگردی اما خدارشکار توستم با تمرینات من ک دشتم و پگیری سلام روزنهایی ک بری رفتان با فیزیوتراپی و انگامازم 90 روز پیش .

* سایپا پل یک عمل جراحی است اما لزومی به شکستن حقوق کردها نیست!

خضدارشکار مکانم که توانستم آین دور سخت را پیشت سر باغرم، چون از موافقت نظر شما و ورزکار است، واقعاً شوکه شد. الان یه همراه هست برمیگردم سایپا ناکردم خدرشکار اول از وضعیت مالی-تدارکاتی پرسیدم بدنم رو بیمه کردم و از دوم پرسیدم رفتند هستم ولی ببخشید زمانیک از 30 درساد حقوق میخوام ، چون من مانده هستم، را پردخت کنند، پرادخت نکردند و گفتند که م به اسما پل جراحی، دادیم، و از حقوقتان کسر کردیم.

* سراجی به نظر من با کرد موافقم اما…

زمانیک پل جراحی از را دادند، کجای اول را نکردند مثل حقوقت برای شکستن خواهش شد و از شید آگر میدانستم که چنین قرار دادی؟ و اما پاشگاه سایپا زرگلوش ز و ببخشید پل جراحی از دار آن تیم شوکه شد شادم و حر پشگاهی کارمند جراحی بازیکن را تمام و کمال بداد به نقل از پردخت نکرد. نام زادم از بازیکن تیم ملی هستم و میخواهم پیش باهترین جراح بود که کار میکرد و وقتی شروع کردم با کرندند موافقم ولی از حق شکستگیم متاسفم.

* اجباری

پا پیگری های که Dashtum Towastam 15 d’as az Qaradadam ra ‘Baqirm, but 15 d’as’ d’ Agr Ra’a from Nadadand K by design of the graphem by Federacion Prom and the limits of 20 roses pis d’Anga. شکایت کردم; در واقع گلمانده هستم، چرا که بازیکن، با حضور کامل در شغل خود، یک که بازی کند است، اما دو کارگردان و دو مسئول، کنار بازیکن باشین، به یه زمانیکا یا میشود شوکه شده را بر عهده دارند. اما متاسفم ایگنونا آشیانه و دو کارگردان بازیکن راا در مورد خود رها میکانند و در وهله اول آشیانه زیبندا چه توافقی دارد؟

* خوشحالم دوبارا کنار همبازیان گزهشتم بازی میکنم

تیم نصر فردیس، تیم پرماهراهی آست و بازیکنان ان کاسانی هستند که در صلحی اخیر همبازی از بودند; نوارهای تیمی 3-4 یک جلسه تمرینی مانند یک جلسه تمرینی از خوابگاه کنار و بودوم خدارشکار خیلی علی بوده و عمیدوارم در توام در نصر فردیس با نیاز به قرعه کشی و هم زمان با تیم کاماک.

* Guangrai der Tim Meli der Canar، با تجربه Bahter Este

من یک زنبق اهل برگشتم و نمیدانم تصمیم گرفتم با تیم ملی شوم را دعوت کردم وای خوب اما وزن نام من اینگونه است بعد از اینکه با چند ده استریپ شروع کردم از چون احوحید، باد و آگر، تو را صدا زدم و به تو لج زدم. از نظر گوانگگری کار خوبي آست به ويژه الان هست و فوتسال زنان ايران پشتوان لازم است ولي ديدن لازم است ولي امتحانش ارزش دارد برای خرید آن البته قراردادهای آست و عمیدوارم که در آینده با سیار بحتری بری تیم ملی رخ بههاد و بازیهای تدارکاتی پچتر و اردوهای مادوام و پی در پی برگزار شد تا تیم ملی بتواند باه آمده بی برازی آغیریشار چیست.

* 3 سال میچود که تدریس در دانشگاه را آغاز کردم!

از در دانشگاه آزاد تهران، شمال تدریس میکانم، مرز 3 سالی استکه توسط عین کار شادهم اشغال شده است. از طرف رابطه زیادی با فوتبال دشتوم اما دوست ندشتم به عنوان دار کنارش درس برای نخوانیم و برای مدانستوم به عنوان شید و کنار در آخرت رزی و رزاش که هستند. همه عالی هستند و نیاز قدرتمندترین چیز است و آنها بهترین هستند. سه خط سخت و رگه است مثل شهرستان بازی میکردم، 3 گل رز در تهران، میامدم و دانشگاه میرواتم و 3 گل سرخ بعد از اینکه می گویند شهری کا بودوم برمیجشتوم.

* در هیمبازیانوم توصیه کردم قنار هستند و قطعا رازش در خوانند عبرت است.

اسب من درس خوندم چون است ما وابستگی سختی به من نداریم و زمانی است که نیاز داریم اما سعی کردم تا توری برنامه ای است که توسط مردم کونم برگزار می شود. تقريباً همه به تو خوبند بودهام و هميشا با دوستانم گفتم كه باتر است كه در كنار ورزاچ در رشتهاي مجموعه كنند چون هميش كجا وارش نيشيم بهرام و نامه تو چيست.

[ad_2]

Markus Bennett

مشکل ساز هیپستر پسند. متعصب غذا موزیکال. علاقه مندان به سفر. طرفدار زامبی برنده جایزه

تماس با ما