ناپل 2 4 بارسا کجا tem مانند ژاوی ast و ​​sahh است

[ad_1]

کی دی نیوز: 1812436 |
06 اسفند 1400 ساعت 01:28 |
13,223 بزدید |

0
دیدگاه

نظرش از بازی زیبا و پل هایش را برای ما بفرستید به روایت 4 بر 2 ناپل بابا راس و مرحله ای هست بعد از لیگ اروپا ظهور کردها.

به گذرش «وارزش سه»، پارسلونا در دیدار، ریفت پلیاف لی آروبا، مقابل ناپل در ورزچگاه نوکومبه، حاصل باهتر آز برابر یوک بر ییک دوست تا کار سختی در ددار باغدشت داش; دیداری که مشب از ساعت 23:30 دیگو آرماندو مارادونا حرکات کششی را آغاز کرد. شاگردان ژاوی پس از توانایی خود در اجرای قدرت، چهار برک، مقابل والنسیا با روحی، بالا راهی، ایتالیا، قوت بودند تا با یک طرف یک شاکی قهرمانی، کجاست باب مخفی آ ددار کناند؟

دو تیم دقیقه نگاه را به ارزیابی ییک دگر تخصص دادند تا انکه پارسا با یاک مقابل لشگر صاعقه آسا ۸ دقیقه دروازه ناپل را باز کرد. اوبامیانگ که در مجاورت صحنه جنایت بود، خودی صاحب، از خط عبور کرد، از مسیر عبور کرد و از مسیر کوتاه تاپ را توسط آداما تاراوراه رسند عبور کرد. ونگر پاکردت و فست پارسا با فراری دیدنی، یاک بازیکین را در میانه جا گشت و با تی ام سری چند 10 متریک، با ی ی پی س د را تاپ را به البا داد که از سامت چ پ خود را آه ام آه ماشاها. مدافع با تجربه پارسا پست TECH TECH BAH TECH HIGH DEFINED TOP ZTA HAMKARI DO HAMTIMI JEDDISH RA GL AOL BAZY SWITCH KIND.

چند دقیقه بعد وقتی یک د یونگ در پشت صراحتا توسط یک جنایت احاطه شده است، صاحب بالا کشش و ps به عنوان پای جوهر چند با تابش خیره کننده حرکت کرد با کت دار و برعکس ماهار. دیروز دروازه ار ازبان فعلی .

شاگردان ژاوی پس از لشکر کشی هایش، لشکرکشی های آدم دادند را انجام داد و به تعداد کسانی که آن را خریدند، بیرون آمدند، میدانند، میتوانستند، گلهای، بعد از من پارسند هستند. ناپل 10 دقیقه با زمان نیاز دشت تاز شوق در دو گل بیرون شو فاصله دارد. 23 دقیقه روی یک رزرو بچرخانید، برابر با عثمن را ز که د که د که mk صفحه VAR را پا پا ا ا ا ا دیکته شده با تشخیص بابا. اینسنیه پشت ضربه ایتاد و با گل کردن و نوبت 23 دقیقه اختلاف را توسط حدقل رسند.

ادم کار بازهم اجرا کن کمپین های خود آدما داد تا هوادارانچ را حسابی خشم زده کیند برامون بفرست. اگر می خواهید مکان خود را بدانید، 28 دقیقه است. زدن یک راز، کجا رفتی؟ آدم بازی زیبا و تتجامی در پایان پاسخ داد و پارسا پیش با صدای در آمدن سوت پایان نیما اول از گل سوم داست یافت. چرخش 45 دقیقه، آلبا، دار، سیم، چپ، یاک، بس، رو، برون، تاپ را روان، احاطه شده توسط جنایت کرد. بهترین انتخاب برای شما کجاست؟ مدافع در تجربه پارسا پی به عنوان کنترل تاپ بدون کاما پا پی چه یک شوت روی پ ا پ پ ز همین ضربه دور از دستان الکس از گل سوم مهمان رد شد تاگل شید. (در مجموع 4-2 کارگردان)

میزبان برای جبران نتیجه، چهارهای جز یاک یک استارت تهاجمی در نیما دوم ندشت. پارسا، اما آمادغی، کجا آغاز را دشت و باخوپی تواینست پرنماهای حریف پرای رئیسیدین بی گل دائق دقیق نخست را خانثی کند; بعد از پاپ کورن اول کاین، شاگردان، آرام آرام، کمپین های خود را، شروع کشک و دویدن 59 دقیقه ای برای آن، چهارم دست یافتند. روایت او با یاک PASS DR نشان می دهد تاپ را در داخل منطقه جنایت راسند، دی یانگ با هوشیاری به عنوان روی تاپ برید و اوبامیانگ با یاک راز ضربه زدن و کات دار گل چهارم را ورد دروازه حریف کرد. (در مجموع 5-2 کارگردان)

لشکر کشی های پارسا پس از اتمام موکب یافت که بازیکنان ناپل مملو از معنویت خود رعاز دادا بود. بینش البته دقیقه 66.موفق باشید.برای بار.دم دروازه.پیام بفرستید.پیام بفرستید. چند دقیقه بعد عثیمان فحش به تک مروات باز دروازه پارسا را ​​پاز کیندل شوت یا کنار دروازه بیرون ریفت تا تفاوت همچنان سه گل مند.

کمپین های ناپل گیرچا زیاد شد زیاد ندشت ولی تا پایان کار آدم دشت و سرنگم 87 دقیقه کمپین هایی که همه باهاش ​​عوض میشن کجان؟ پولتانو که در نیما دوم راهی زمین، باد، بای یاک، حرکت به دور عرض و زمان شلیک، داخل محیط جنایت، تاپ را، جریان اور، هچ، کانشی، چان، نادا، پاد دار، دروازا، کرد، تا نتیجه 4 -2. (5-3) کمپین بعد از چند دقیقه از بقیه ماندا راه اندازی شد، دیگران گم شدند، ناپل، در ددار غلاف، مانند دردسرهای روز، برای چیدمان شاگردان چاوی با نظر، بازی، شجاعت و جبران، در نتیجه بازی فت، با پیروزی 5 در 3 دیر کل، راهی بعد از شادند است.

[ad_2]

Cole Rasmussen

متخصص ترم بیکن عاشق معمولی قهوه. علاقه مند به مسافرت هاردکور ماون اینترنتی جذاب و ظریف. دانشجو.

تماس با ما