واکنش حسن یزدانی به خداحافظی کشتی

[ad_1]

حسن یزدانی درباره درخشش تیم ملی کشتی آزاد در این مسابقات گفت: همه این اتفاقات الحمدلله بود و کمی زحمتی که در این چند سال انجام دادیم جبران شد. کشتی من و حریف آمریکایی ام بسیار حساس بود، اما خدا به من کمک کرد، مربیان و حریفان تمرینی من هم کمک کردند تا بهتر آماده شوم. در نهایت در دنیا این اتفاق افتاد و من این کشتی گیر خوب آمریکایی را شکست دادم و سهم کمی در شادی مردم داشتم.

وی در خصوص آنالیز حریفان خود قبل از حضور در جام جهانی 2021 تاکید کرد: موفقیت یکباره به دست نمی آید و همه چیز دست به دست هم می دهد تا به نتیجه برسیم. همه به ما کمک کردند و دست دادند، خوشبختانه این تلاش ها به پیروزی منجر شد. بعد از المپیک که بیگمان درستکار روی کار آمد، تا جام جهانی زمان کمی داشتیم و یک سری تمرینات در نظر گرفته شد و سعی کردیم آن تمرینات را انجام دهیم تا بدنمان آماده شود. خوشبختانه همه چیز خوب بود و توانستیم بخشی از مشکلات خود را در نروژ جبران کنیم.

یزدانی که مهمان برنامه دایره طلایی بود با اشاره به ارتباط معنوی کشتی گیران با خدمه گفت: به همه مربیان احترام می گذارم، آقای بیگمن، آنها من را دوست دارند. در تمرینات که شوخی نیست و برخورد مربی که کاملا مشهود است اما خارج از بحث مربیگری با آقای بیگمان دروسکار و سایر مربیان رابطه دوستانه و گرمی داریم. بچه ها با کارکنان راحت هستند.

وی با بیان اینکه در تمرینات تکنیک های تخصصی خود را به تیم ملی آموزش می دهد، تصریح کرد: اجازه بدهید ابتدا از کادرفنی اجازه بگیرم و اگر هر کدام از بچه ها از من بخواهند که تکنیکی را به آنها آموزش دهم، قطعا با اجازه خودم خواهد بود. و مربیان.من در کار تیم دخالت نمی کنم.حالا عرفان الهی و رحمان عموزاد و قهرمانان دیگر اگر سوالی از من دارند با تمام وجود کمک می کنم و خوشحال می شوم که روی من تاثیر بگذارم. موفقیت. این قهرمانان من را دوست دارند.

یزدانی در مورد اینکه چقدر در کشتی دوام می آورد؟ وی گفت: اگر در این سال ها شکست می خوردم حریفم بهتر از من بود و می توانست من را شکست دهد اما آخرین بار خدا کمکم کرد و حریف آمریکایی را شکست دادم. قطعا تا زمانی که بتوانم برای تیم ملی کشتی می گیرم و کشتی تولید می کنم. انشالله هیچ اتفاقی در این راستا نمی افتد. هدفم المپیک 2024 است و در آن زمان هم بازی های آسیایی و جهانی پیشتاز بوده است و اگر به نایب قهرمانی تیم ملی برسم می خواهم مردم را خوشحال کنم.

قهرمان کشتی جهان 2021 درباره انتخابی تیم ملی گفت: من لیسانس ندارم، کشتی می گیرم و قانون را رعایت می کنم، هر تصمیمی که بگیرند، به عنوان یک نوجوان اطاعت می کنم، وظیفه من کشتی گرفتن است، دوره بسیار است. خوب، این دوره در مسابقات کشوری بسیار قابل تقدیر است و کسانی که ادعای نایب قهرمانی تیم ملی را دارند از قهرمان کشور وارد می شوند، نفرات برتر کشور به آسیا می روند. چندین سال است که این اتفاق نیفتاده است. نمی توان انتقاد کرد. این قسمت.دوره شکستگی دست و پا در سالهای قبل هم انجام می شد اما دوره اعلام شده کمک بزرگی به کشتی دولتی می کند.مربی و مربی در انتخاب کشتی گیر نقشی ندارند و خود کشتی گیر باید در وسط حق خود را اعمال کند. از تشک

وی از کشتی گرفتن در آخرین مرحله از مسابقات انتخابی تیم ملی خبر داد و افزود: من هر سال در انتخاب تیم ملی کشتی گرفتم و حتی بالاتر از همه آنها مرا انتخاب کردند تا قهرمانان دیگر بیایند و کشتی بگیرند. اکنون فرصتی برای همه بچه ها و همچنین وزنه بردارانی که مدعی دونده شدن برای تیم ملی هستند، فراهم شده است و من هم مثل بقیه در این دوره کشتی می گیریم تا بالاخره همه حق راهیابی به مسابقات ملی را داشته باشند. مرحله. تیم در این جلسه

وقتی از او پرسیدند که آیا کار دیگری به جز کشتی انجام می دهد یا خیر، گفت: “تمام ذهنم روی کشتی است و شانسی برای ورود به جای دیگری ندارم، اما اگر وجودم مثمر ثمر باشد، با تمام وجود این کار را انجام می دهم، اما انجام می دهم. شغل خاصی ندارم.”

یزدانی درباره افتتاح سالن ورزشی خود در مازندران گفت: مجموعه ورزشی و اردویی است که در چند محور فعالیت خواهد کرد. مرحله به مرحله اجرا می شود و سالن کشتی دایر شده است. در صورت کسب مجوز، کشتی گیران تمرینات خود را آغاز خواهند کرد. کار من به عنوان یک ورزشکار این بود که قدمی در کشتی و ورزش استانم بردارم. امیدوارم بتوانیم قهرمانان خوبی برای جامعه بسازیم. من این کار را به تنهایی انجام می دهم. هیچ حمایتی دریافت نکردم. داخل سالن فقط یک تشک هست، دوست دارم امکانات دیگری هم در سالن داشته باشم که اینجا تبدیل به آکادمی استعدادیابی شود. اگر از ما حمایت شود اردویی می شود که در آن قهرمانان مستعد شناسایی می شوند. علاوه بر کشتی، در رشته های قایقرانی، فوتسال و… نیز فعالیت می کنیم و مرحله به مرحله پیش می رویم. من هیچ کمکی از سازمان های دولتی دریافت نکرده ام و خودم این کار را انجام می دهم.

دارنده مدال طلای المپیک و جهان با بیان اینکه عده ای در المپیک مقابل نایفونوف از روسیه و تیلور آمریکایی فکر می کردند بدنش سالم نیست، گفت: بین المپیک و نروژ چهار مرحله اردو را پشت سر گذاشتیم. از نظر بدنسازی یک سری حرکات جدید انجام دادیم و روش تمرین تغییر کرد. هر مربی روش تمرینی متفاوتی دارد. بیگمان درستکار روش جدیدی را معرفی کرد و خوشبختانه نتیجه خوبی گرفتیم. اما در توکیو روز اول مسابقات بدنم خالی بود و خوب پر نمی شد. نمیتونستم بخورم حتی پاستا هم بو میداد و نمیتونستم بخورم و بدنم رو سیر نمیکرد. در هر صورت حریف روس را شکست دادم و خدا کمکم کرد. روز دوم بدنم بهتر بود که در فینال این اتفاق افتاد و باعث شد به نتیجه ای که می خواستم نرسم.

وی ادامه داد: علاوه بر تجزیه و تحلیل مجموعه ای از عوامل از جمله تمرینات، تاکتیک ها و مسائل روانی که در کسب نتیجه موثر است. در نروژ همه کمک کردند. آقای بیگمن، دکتر دبر، فرزندانم و حریفان تمرینی به من کمک کردند که این اتفاق برای تیلور افتاد و ما پس از مدت ها طلسم را شکستیم. امیدوارم این روند پیروزی برای همه بچه ها ادامه داشته باشد.

کشتی گیر 27 ساله تیم ملی گفت: اگر اتفاقی نیفتد الان هدفم حضور در المپیک پاریس است. آینده را نمی توان پیش بینی کرد. دو مسابقه جهانی در پیش دارم و اگر شایسته آن باشم و نایب قهرمانی تیم ملی داشته باشم فعلا به کسب افتخار کشتی جهان فکر می کنم.

وی با اشاره به انگیزه های درونی خود برای شکست دادن تیلور، تصریح کرد: در کنار انگیزه درونی که بسیار مؤثر بود، ناامید نشدن و پشتکار نیز بسیار مؤثر بود. من هرگز ناامید نشدم و به کار ادامه دادم. رمز موفقیت پشتکار، تلاش، اراده و ناامید نشدن است.

قهرمان المپیک 2016 ریو درباره سن کشتی توضیح داد: قهرمانی که می خواهد به تیم ملی برسد باید از 10 تا 11 سالگی شروع کند اما هنوز مشخص نیست می خواهد به کجا برسد. چند جوان 19 ساله از من می پرسند می توانی کشتی را شروع کنی یا نه، به آنها می گویم الان یک سال تمرین کن، اگر تغییری در تو دیدم ادامه بده، اما اگر تغییر نکردی، کشتی را ادامه نده. ورزش سختی است شروع از سنین پایه و 11 تا 12 سالگی هنوز هم رسیدن به نتیجه به اراده، پشتکار و استعداد کشتی گیر بستگی دارد.

وی در پاسخ به سوالی درباره احتمال بازگشت به وزن ۷۴ کیلوگرم گفت: اگر می خواستم به ۷۴ کیلوگرم برگردم وزنم را تغییر نمی دادم. در آن زمان وزن من 81 کیلوگرم بود و قانون وزنه زدن روز قبل بود. بعد از المپیک ریو وزنم 86-87 بود و وزنم را تغییر دادم و در همان وزن می مانم چون در شرایط خوبی هستم.

حسن یزدانی همچنین از زحمات مسلم و امید اسماعیل پور دو تن از مربیانش از والدین، کادر تیم ملی، فدراسیون کشتی و کادر خانه کشتی تشکر کرد و در مورد مکانی که مردم می توانند او را ببینند، گفت. : این اتفاق می‌توانست بیفتد، اما اکنون به دلیل کرونا امکان‌پذیر نیست. من به دلیل مشغله کاری سفر می کنم اما گاهی در مازندران و شهرم امکانش وجود دارد و دوستی دارم که چنین کارهایی را انجام می دهد تا در صورت امکان در خدمت عزیزان باشم.

[ad_2]

Emerson Brooks

گورو تلویزیون. حل کننده مشکل علاقه مندان به وب. ماون مسافرتی بی عذرخواهی تنظیم کننده.

تماس با ما