(ودیو) تولانترین خودروی جهان بسازی شاد

[ad_1]

یک سوپر لیموزین آمریکایی به طول 30.54 متر (100 فوت و 1.50 اینچ) سپر باززی و رکورد سال 1986 وضعیت خوب بهبود بخشید.

نوشته گازرش فرارو، «روی آمریکایی»، دکتر سال، 1986، چاپ بیروت، لبنان. خودرو از کجا شروع شد، با 18.28 متر (60 فوت) شروع کرد و ماشین، دشت و روی 26 را روشن کرد؟ Orberg، یک لیموزین ra، دارای طول 30.5 متر (100 فوت) Gestrach Dad است.

Bechter Khodroha بین 3.6 ta -4.2 m (12 TA 16 ft) Andaza Darnd است. دار وقیح، شامه میتوانید 12 خودروی اسمارت فورتو را دریک ردیفف پارک کند و با کجاست رویای آمریکای همچانان به عنوان مأموریت او این است که تولانیتر خود بود.

رویای جامع آمریکایی که مناسب لذت مادی به نظر شما بادشاه است. شما می توانید بزرگ، استخار، جکوزی، یک حمام، مینی خلیج زمین، هلیکوپتر آسمان را انتخاب کنید و با یک ساحل 75 نفره ملاقات کنید. یک خودروی عالی با دو صفحه هست، شما خجالتی هستید و گوشی بسیار مجهزی دارید.

مایکل ماینینگ، که دکتر باززی رویی آمریکایی دشت پست، گیف: اسکوی هلیکوپتر به چشم دیده ساختی با پرکتایی فولادی زیر آن روی خودرو بنای سده آست و میوتوند تا پینگ راد هزار.

در هر صورت، baazgardandan royay americanayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyeyeyeyeyeyeyeyeyey و

راویان آمریکایی، ps as anke، اثر اولین بار در سال، 1986، با وساطت رکوردهای جهانی گینس، توسط رسمیت شاناخته شاد، ناغان به شهرت رسید.

عنوان یکایاز منهسربه فردترین خودروهایی که تا به حال خیلی بد است لیموزین تولانی کجاست بیشتر نظر حضور سینمای آجر دادا میشد و نقش یک فیلم متفاوت با نامیش. تاریک شده

وضعیت فعلی مثل خودرو، نوبت غول، ماشین محبوب بود، پیشروی تدریجی جهت هود راکه با بازسازی و نجدری که تخصص داد بود از دست داد است. معانی منند محل پارک چینین وسیله حمل و نقل طولی و دعوای کاهش در ماشین بری محدود به فردی است که فیلمش مایه شهرت و پرورش است با بیان پرس.

ص آ اس اینکه جهان رابطه خود را به رویی امریکایی از داست داد، خودروی افسنهای سالها ماورد بی مهری قرار گرافت کجاست. با غضت زمان، شروع زنگ زدگی کرد تا نکه بخش های از که پذیرفته نیست باززی شاد.

مایکل ماینینگ که کار بازاری در خودروی گل پکر را انگم دادا میگوید: از دستگاه اولین بار را د نیک نامشگاه خودرو در نیوجرسی پدا کردم به عنوان جایگزین برای شما آشغال. شها شهکا، او غنچه است. از گوتام کجایی من را میگیرم و رامی گوردانم و بازسازش میکنم.

مننگ میگوید: شرکت من که آن را در فیهرست دشت، نامی خواست آن را باه مین بافروشاد، زیرا فیکور میکردن پیشنهاد از کلی کوم آست، نابارین مینا قردادی که با آنها شرکات کان نه م ی ن ران بی.

منظورت از دشتیم آن را دیر خود بزازی کنیم مکتب اما بودجا کافی برای انجم پروژه و جود ندشت. به زودی هفت، هچت سال پشت سختمان از تصمیم دشت. همیش میدانستوم که در نیحیات بزازی خواهشید شاد. میخواستم باهات حرف بزنم تا یه قلابی تحویل بدم.

Der Sal 2019؛ Michael Dezer، Khodro ra der eBay Index. ص چون جوهر یا آمریکایی رویی را خرد، منینگ تو موافق کردی که در بروژای که همیشه ارزوی تکمیل آن را دشت، کمک کند.

به نظر آماده شادان، بری، صفر به عنوان نیویورک، اثر اورلاندو، رویای آمریکایی، به دو قاسم، تقسیم شاد و روی تریلرها برگزاری شاد. ماینینگ با کمک دانشگویان، ساخت و سازهای بادانه خودرو و همکاران، متخصص ساخت خودرو، پل نواک، ایستوان و پراچیت در فلوریدا ریفت و دارانگا گرو توسط همکاری با یکدگر پرای بزازی خودروکرد آغاز شده است.

کجا انحنای کبیش به عنوان 250 هزار دلار (160725 حوض) حذینا حمل و نقل مواد و ناروی کار دشت، سه سال کوشاید تا تمیل چود است. مننگ گفت: آنچه واجب است شادیم برخی قطعه ای از را ته کنیم زائره است که خرابکاری سایه بودند. سقف رزمناو اولدزموبیل وستا با خودروی ساخت باد اما به عنوان توافق شخصی، قرارداد شخصی بوده است.

حالا این روایت آمریکایی است، اما باید جدی گرفت. مننگ گفت: شما وجیه نامیوانید آن را در گده قارار ضید، زیرا خیلی تولانی است. شما کجا هستید؟

این لیموزین، کاشیدا، در قنار، گروهی از چشمگیر خودروهای کلاسیک و محدود به پارک فرد مزاح، دزرلند، تصمیم خوواد گردات است.

مورد علاقه

مورد علاقه

مورد علاقه

مورد علاقه

مورد علاقه

مورد علاقه

مورد علاقه

[ad_2]

Yareli Estes

دانش آموخته مواد غذایی هاردکور. حلال مشکل لاعلاج متعصب الکل متخصص توییتر پیشرو پرشور اینترنت.

تماس با ما