پس از Garena Free Fire، مرکز BGMI را ممنوع می کند؟ بررسی کنید که وزارت فناوری اطلاعات چه می گوید

[ad_1]

دهلی نو: وزارت الکترونیک و فناوری اطلاعات (MEITY) به دادگاه عالی تلانگانا اطلاع داده است که «برنامه PUBG Mobile» و «برنامه BGMI» یکسان نیستند، در پاسخ به PIL به دنبال ممنوعیت Battlegrounds Mobile India (BGMI) ) ).

N. Samaya Balan نماینده وزارت الکترونیک و فناوری اطلاعات (MEITY) بود. بالان همچنین در یک سوگندنامه اشاره کرد که فقط دولت می تواند منابع رایانه را محدود کند.

به طور جداگانه، این وزارتخانه همچنین به دادگاه عالی گفت که هیچ درخواستی در رابطه با ممنوعیت Battlegrounds Mobile India توسط دولت دریافت نشده است. دادگاه عالی روز دوشنبه در حال رسیدگی به یک PIL بود که توسط یک سازمان غیرانتفاعی تشکیل شده بود.

بر اساس گزارش PTI، Swadeshi Jagran Manch، وابسته به RSS، در پاسخ به این موضوع گفت که دولت باید به طور کامل «پیش‌ها و نفوذ چین» برنامه BGMI-PUBG را بررسی کند و «در صورت مشاهده تخلف، اقدام فوری انجام دهد».

بر اساس گزارش ها، سازمان غیرانتفاعی، PRAHAR، از دولت خواسته است تا بازی ویدیویی آنلاین چند نفره BGMI-PUBG را مسدود کند. این سازمان ادعا کرد که این آواتار جدید برنامه بازی ممنوعه چینی PUBG است و تهدیدی جدی برای امنیت، حاکمیت و یکپارچگی هند است.

پراهر همچنین نامه های جداگانه ای به آمیت شاه وزیر کشور و آشوینی وایشناو وزیر الکترونیک و فناوری اطلاعات نوشت. این سازمان گفت که شرکت چندملیتی چینی Tencent Holdings Limited PUBG را در هند راه اندازی کرده است که یکی از پردانلودترین بازی ها در زمان ممنوعیت آن در سال 2020 بود. همچنین بخوانید: هندی ها اکنون می توانند در گوگل، اپل و 6 سهام دیگر ایالات متحده در NSE معامله کنند. IFSC، در اینجا نحوه سرمایه گذاری شما آورده شده است

در نامه خود ادعا کرده بود: «در کمتر از یک سال، PUBG توسط یک شرکت اصلی Tencent ‘Krafton’ با نام جدید BGMI دوباره در هند معرفی شد، حرکتی که به وضوح به منظور دور زدن سیاستگذاران هندی بود. همچنین بخوانید: PPF، مشترک طرح Sukanya Samriddhi؟ بدانید چرا مهلت 31 مارس برای شما مهم است

تلویزیون زنده

#لال



[ad_2]

Miriam Ware

الکل نینجا. متفکر شیطانی. محقق سفر. فرهنگ پاپ مادام العمر. علاقه مند به موسیقی.

تماس با ما