پیش رزرو سری گلکسی S22 سامسونگ در هند آغاز می شود، نحوه رزرو Galaxy S22، S22+، S22 Ultra را بررسی کنید.

[ad_1]

دهلی نو: سامسونگ پیش‌رزروهای سری گلکسی اس 22 سامسونگ را که شامل گلکسی اس 22، گلکسی اس 22 پلاس و گلکسی اس 22 اولترا می‌شود، در هند باز کرده است. مشتریان می توانند برای دریافت گوشی های هوشمند در زمان عرضه در کشور، پیش ثبت نام کنند.

علاوه بر این، به عنوان بخشی از پیشنهاد مقدماتی، سامسونگ یک Galaxy SmartTag به ارزش 2699 روپیه به مشتریانی اهدا می‌کند که هر یک از گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار تازه راه‌اندازی شده گلکسی را که در روز چهارشنبه (9 فوریه) در رویداد Galaxy Unpacked 2022 معرفی شده‌اند، از قبل رزرو کنند. .

سری گلکسی اس 22 سامسونگ چه زمانی در هند عرضه می شود؟

انتظار می رود سری گلکسی S22 سامسونگ در 25 فوریه در هند و چندین بازار دیگر عرضه شود. با این حال، تا کنون، غول الکترونیک کره ای قیمت هندی گوشی های هوشمند را فاش نکرده است.

نحوه پیش رزرو سری Samsung Galaxy S22 در هند:

مشتریان می توانند برای پیش رزرو هر یک از گوشی های هوشمند سری Galaxy S22 سامسونگ به وب سایت رسمی سامسونگ مراجعه کنند. خریداران ملزم به پرداخت مبلغ 1999 روپیه قبل از رزرو هستند. پیش پرداخت قابل استرداد است و در قیمت نهایی گوشی هوشمند تعدیل می شود.

پس از تکمیل پیش رزرو آنلاین، خریداران یک پاس VIP پیش از رزرو را از طریق ایمیل دریافت خواهند کرد. آنها می توانند از این کارت برای خرید مدل رزرو شده Galaxy S22 در زمان عرضه در هند استفاده کنند. سامسونگ در وب سایت خود ذکر کرده است، اگر پاس VIP پیش از رزرو را لغو کنید، 100 درصد بازپرداخت مستقیم به منبع اصلی پرداخت دریافت خواهید کرد.

وب سایت سامسونگ خاطرنشان کرد که پنجره پیش رزرو تا 21 فوریه فعال خواهد بود. خریدارانی که گوشی های هوشمند سری Galaxy S22 را پیش رزرو می کنند باید تا 10 مارس 2022 از کارت VIP استفاده کنند. همچنین بخوانید: RBI نمی تواند جدول زمانی مشخصی ارائه دهد. Shaktikanta Das می گوید برای راه اندازی Digital Rubee

اگر کوپن تا ساعت 23:59 در 10 مارس 22 استفاده نشود، به طور خودکار لغو می شود و مبلغ کارت VIP پیش از رزرو را به مبلغ روپیه بازپرداخت می کند. در وب سایت سامسونگ آمده است: 1999 به حساب منبع شما از جایی که پرداخت کرده اید ایجاد می شود. همچنین بخوانید: Airtel Xstream Premium را با 149 روپیه در ماه راه اندازی می کند، 15 سرویس OTT ارائه می دهد

تلویزیون زنده

#لال



[ad_2]

Kendrick Patel

پیشگام مادام العمر الکل. پزشک بیکن. گورو معمولی تلویزیون نرد قهوه. عاشق توییتر. کاوشگر آماتور

تماس با ما