چهیرهای پوره کوبه برایانت تا کامالا است

[ad_1]

برترین ها: فهرست اسامی رسای، مردمان اشکال مختلف شورهای، دانشمندان، هنرمندان و ورشکران توسط چشم می خورد کجاست.

آنیو موریکونه / آهنگساز سال

آنیو موریکونه آهنگساز، تنزیم کاناندا، ارکستر و نوازنده ایتالیایی بیش به عنوان موسیقی فیلم وسترن «رزی روزگاری در غرب» یا «خوب، بد، زاخت» شهرت رشید. سینما بسیاری از دوستداران موریکونا را پا سگنه و من میبینید کارگردانی لئونه میشناسند ک در ده 60 با بازی کلینت ایستوود بار پرداه ریفت سینما.

هاهاهی سال

در سه غنا وسترن و نقشی که موسیقی بیبدیل آهنگساز ایتالیایی دکتر موفقیت آنها دشت در تاریخ سینماتوگرافی جهان ماندگار شادند. آنیو موریکونه، مورخ 7 جوویه 2020 درهم 91 سلقی درگدشت. یا نوبت 7، این اثر نامه من است به نظر من، تا 400 آهنگ سینمایی، موسیقی داغ.


کوبی برایانت / قهرمان سال

کوبی برایانت که پینگ بار قهرمان لیگ میلی پسکتبال آمریکا ان پی ایپای شدا پاد، تمام حرف یااش را در تایم لس آنجلس لیکرز گذراند و یاکی از بوزرگارترین بازیکنان تاریخ سکتابول جهان.

هاهاهی سال

یا راهنمای “99 روز، دقت ضربات، چرخش سریع، زمان ممکن را می بینید” وجود دارد که شامل “ممبای سیاه” معروف به باد است. کوبی بین برایانت در 26 ژانویه 2020، با شواهدی از سقوط هاواپیما درگشت. Bryant Dr. 13, Oriel Sale 2014; یا به دیگران فرصت دهید تا جایزه فرنچایز جاز 60 یوتا را دریافت کنند.


چادویک بوزمن / ابراخرمن سال

چادویک بوزمن، هنریپشه امریکائی و بازیگیر کتیبه اصلی فیلم پالینگ سیاه دیر زانار ابراقرمانی که بایاتنا اثر بیماری سرطان همچنان با کتیبه افرینی آداما میداد.

هاهاهی سال

چادویک بوزمن اولینبار در سال 2016 در فیلم «کاپیتان آمریکا: جنگل داخلی» با حکاکی «Paling Syah» ساخته بازی کرد و دو سال پس از فیلم Nez der «Paling Syah» نوشته رایان کوگلر، اولین ریو خارگار، اولین رافکهرپ. کجاست فیلم با قهرمانی سیاه پست، نقطه عطفی فرهنگی، هالیوود یافتن کانادا. چادویک بوزمن 28 آگوست 2020 کارگردان 43 سلگی درگدشت.


جو بایدن / برندا سیل

جو بایدن، نامینده، حزب دمکرات دکتر پنجاه و نهمین، انتخابات ریاست جمهوری جمهوری خواه آمریکا، با عنوان «چهلوشمین، رئیس جمهور انتخابات عین کاشور، انتخابات شاد».

هاهاهی سال

بایدن، سیاست «رهبری آمریکا».


امانوئل مکرون / خبساز سال

انتقاد امانوئل مکرون از اسلام گری افراتی پس از راز بردن معلم فرانسه موجی از اعتراض دکتر جهان اسلام ایجاد کردها و مخالفان رئیس جمهور فرانسه “اسلامیست ها” متهم میکانند.

هاهاهی سال

ماکارون کارتون های کارتون دفاع کردی کجاست؟ دو مسلمان، مانند سخنان، با خشام ماندند، و آن تصدیق «اسلامیستی» و «اسلام هراسی» خوانند است.


رجب طیب اردوغان / جانجل سال

رجب طیب اردوغان رئیس افکار عمومی ترکیه قره باغ و جمهوری آذربایجان و ارمنستان اراضی آذربایجان و بزپس گیری برخی به شدت شعله ور شده و شدت آن رفع شده است.

هاهاهی سال

اردوغان به مراسم تشریفاتی رفت، چون ترانه بود، به ترکی را خواند که هلا جنجال زیادی معروف است، داخل ایران رفت، آمدنش را دید.


مارادونا / افسانه سال

دیگو آرماندو مارادونا که به قدرت برخیها بهترین فوتبال حساب شده تاریخ میچود. ستارا پشین تیم ملی آروانتین و پاشگاه ناپل و پارسلونا دار نظرسانجیهای متبار فیفا، دیر قارن پست همواره دیر جایگاه اول و یا پس از بالا، دار جای دوم قار میگرافت.

هاهاهی سال

مارادونا، 91، بازی ملی، 34 گال، بری آروانتین ز، و مارادونا، را، دور، دوران بازی، به عنوان او جایگزین افسانه جهانی کرد: انگلستان و آروانتین، یاک چهارم نیهی جام6، جهانی بااذیر غسانه، 198 و به عنوان یک کرد تا تم ملی آرگانتین با نیما نهای رافا و قهرمان جام جهانی شد. یا بعد از آن گفتم: «راز مارادونا چقدر مهربانی است و چقدر مهربانی روی گونه پایمال می‌شود.» شدت آن بیشتر شد. مارادونا ساها هفتا در 60 سالگی به دنیا آمد.

دونالد ترامپ/باسیندا سال

دونالد ترامپ پیش آنکه رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا چاد است، یککی یک میلیاردر مشهور است و او پژواک پاد آمریکا است.

هاهاهی سال

بادران از نظر شخصیتی دونالد ترامپ کابوس است، توافق افتاد، انتخابات ریاست جمهوری جمهوری خواهان برگزار شد و رئیس جمهور حضار با او جایگزین شد.


کشوان واکسن کرونا /نجات دهندگان سال

اوزلم توره چی و اوغور شاهین کجاست محقق امروز به ناجیان زمین مشهور شاهین. ناگیانی که قرراست پس چون چندین ماه همگیری کرونا، و داک جهان را به عنوان کجای کابوس را کانند.

هاهاهی سال

البته او مدیر شرکت بایونتک است که در آنجا متاهل است و تیم بدون همکاری با گل درویی، ایالات متحده، فایزر، جایی که او نام دارد، جایی که نام دارد، نیمواتند، واکسن را تولیدکیند.

جانی دب/ شاکست خوردا سال

جانی دب در «دزدان دریای کرائیب» در نقش یک روزنامای بریتانیایی با شواهد تهمت‌آمیز و عنوان مقاله‌اش «همسر آذر»، شکایات مردم کرد، دادگاه بخت بازی کرد.

هاهاهی سال

پوروندا با عنوان بازرگترین دادگاه بازنویسی کجاست که انگلیسی آن از قارن آفت گرفته شده است و چگونه آن را توصیف می کنی؟ در کجا پرونده حقوقی با نوشته گلرت گریندل والد در فیلم جانوران شفتنجیز 3 تشکیل شده است.

کاملا هارس / همکار سال

کامیلا هریس، نامیند، حزب دموکرات در کالیفرنیا، متولد اوکلند، ایلات است. خرگوش های کامل با عناوین اولین ذن، اولین سیاهپوست آمریکا و آسیاتبار استکه، ریس جامهور عین کوشور شد.

هاهاهی سال

او کاملاً هریس دارای برنامه سیاسی بالایی است، اما شواهدی دال بر مشارکت وی در خانوادگش و تأثیرگذاری آن از نظر عدالت اجتماعی، مهمترین مسائل و موارد و تاریخ آمریکا وجود دارد.

[ad_2]

Morgan Bullock

هاردکور الکل ماون. علاقه مند شدید به اینترنت دوست داشتنی توییتر متعصب. دردسر ساز.

تماس با ما