چگونه شرکت های هندی می توانند در ایالات متحده حضور داشته باشند

[ad_1]

اکوسیستم کارآفرینی هند در دو دهه گذشته به شدت رشد کرده است و ما شاهد افزایش عظیمی در تعداد شرکت هایی هستیم که فراتر از مرزها در حال رشد هستند و فرصت های جهانی را در مقیاس بزرگ به دست می آورند. برای بسیاری، سودآورترین فرصت‌ها در فروش به بازار ایالات متحده نهفته است، زیرا ردپای بزرگ مصرف‌کننده و شرکت‌ها، و همچنین قدرت سیگنال دهی که فعالیت در ایالات متحده می‌تواند فراهم کند.

با این حال، برای اجرای یک استراتژی موفق در ایالات متحده، توصیه می شود که در آنجا حضور داشته باشید که می توان از آن برای هدایت آن گسترش استفاده کرد.

چرا حضور در ایالات متحده مهم است؟

جهانی‌سازی که در سال‌های اخیر شاهد آن بوده‌ایم، زنجیره تامین جهانی را مانند همیشه کارآمد کرده است. بنابراین، ممکن است تعجب کنید که اصلاً چرا به حضور واقعی در آمریکا نیاز دارید؟

خوب، در اینجا برخی از دلایل اصلی وجود دارد:

  • منطقه زمانی. هنگامی که در ایالات متحده آمریکا می فروشید، باید برای تعامل با مشتریان، تامین کنندگان، شرکا و سایر ذینفعان در دسترس باشید – تا بتوانید اعتماد ایجاد کنید و به طور موثر عمل کنید. انجام این کار از طریق تلفن به دلیل تفاوت منطقه زمانی که به ژیمناستیک زیادی برای جابجایی نیاز دارد، چالش برانگیز است. داشتن یک حضور محلی به این معنی است که می توانید ساعات کاری را با مشتریان خود مطابقت دهید – که باعث تبادل ارزش بسیار یکپارچه می شود.
  • ادراک. داشتن یک دفتر محلی در ایالات متحده می تواند نشان دهنده این باشد که شما یک شرکت جهانی هستید که توسعه آمریکایی خود را جدی می گیرد. این نشان می‌دهد که شما فقط یک عملیات شبانه‌روزی نیستید، بلکه یک شرکت چند ملیتی هستید که به دنبال ایجاد فرورفتگی در بازارهای خارج از کشور هستید. این باعث ایجاد اعتبار و اعتماد نزد آمریکایی‌های محلی می‌شود که تنها می‌تواند به بهبود چشم‌انداز شما در سراسر کشور کمک کند.
  • بافت محلی. هنگامی که در محیطی ناآشنا به فروش می پردازید، بسیار آسان است که از بافت فرهنگی و اقتصادی موجود در آن جوامع غافل شوید. وقتی در اینجا عدم تعادل وجود دارد، این خطر وجود دارد که پیشنهاد شما با آنچه مورد نیاز است مطابقت نداشته باشد و این می تواند منجر به مشکلات شود. داشتن یک دفتر محلی به این معنی است که شما پاهای خود را روی زمین دارید و می توانید در مورد افرادی که به آنها می فروشید اطلاعات کسب کنید. فقط با درگیر شدن در آن مکان خاص، توانایی خود را برای ایجاد یک پیشنهاد متقاعد کننده و قابل دوام به شدت بهبود خواهید داد.
  • فرصت طلبی داشتن یک حضور محلی در ایالات متحده همچنین به شما کمک می‌کند تا فرصت‌های بیشتری را که ممکن است بتوانید از آن‌ها استفاده کنید، پیدا کنید. با به دست آوردن بینش از آنچه در اطراف شما است و مهمتر از آن، چیزهایی که در اطراف شما نیست – می توانید ایده های محصول جدیدی داشته باشید که ممکن است حتی از آنچه در حال حاضر انجام می دهید سودآورتر باشد. همه چیز در مورد ایجاد کارخانه های ایده است که می توانند بینش های لازم برای ادامه نوآوری را در اختیار شما قرار دهند.

اینها تنها چند مورد از مواردی هستند که حضور محلی ایالات متحده را برای شرکت های هندی که به دنبال گسترش هستند بسیار قدرتمند می کند. با این حال، انجام این کار می تواند یک تلاش پرهزینه و چالش برانگیز باشد، اگر راه را اشتباه انجام دهید.

اشتباهاتی که شرکت ها هنگام تلاش برای توسعه به ایالات متحده مرتکب می شوند

در تجربه خود، مشاهده کرده‌ایم که برخی از رایج‌ترین اشتباهات هنگام باز کردن در ایالات متحده به شرح زیر است:

  • مخارج اولیه قابل توجه برخی از سازمان ها قبل از اینکه فرصتی برای بررسی تناسب محصول با بازار در ایالات متحده داشته باشند، خیلی زود سرمایه گذاری می کنند. آنها می روند و یک اجاره نامه گران قیمت امضا می کنند، در دارایی های جدید سرمایه گذاری می کنند و هزینه های متنوع دیگری را از قبل متحمل می شوند. این خطرناک است زیرا شما در اینجا فضای زیادی برای تکان دادن ندارید و اگر نتوانید به سرعت شروع به نفوذ کنید، می توانید خود را در یک نقطه دشوار بیابید.
  • فقدان تحقیقات بازار ایالات متحده آمریکا مکان بزرگی است و تنوع بسیار بیشتری از آنچه بسیاری از ما تصور می کنیم دارد. به این ترتیب، بسیار مهم است که تحقیقات بازار خود را در مورد بهترین مکان، نحوه ورود به بازار، و پیشنهادی که باید با آن پیشروی کنید، انجام دهید. شرکت هایی که این کار را انجام نمی دهند اغلب متوجه می شوند که فرضیات آنها اشتباه بوده و می توانند به سرعت خود را پشت توپ 8 بیابند.
  • چشم پوشی از یک آدرس ممتاز. برخی از شرکت‌ها می‌دانند که برای ایجاد اعتبار به آدرس آمریکایی نیاز دارند، اما فرآیند فکر در همین جا متوقف می‌شود. در نتیجه، آن‌ها یک مکان ارزان ایالات متحده را انتخاب می‌کنند تا متوجه شوند که آدرس آن نوع حافظه پنهانی را که آنها انتظار داشتند را ندارد. در این موارد، آنها به سادگی بازده سرمایه گذاری مورد نظر را دریافت نمی کنند زیرا آدرس به اندازه کافی پریمیوم نبود.

این سه اشتباه نمادی از تلاش برای انجام آن بدون زمینه و تجربه ای هستند که برای انجام آن به خوبی نیاز دارید. شراکت با کسی که قبلاً این کار را انجام داده و می تواند مسیر پیش روی شما را آسان کند، بسیار منطقی تر است.

در اینجا در FlexyVO، ما تصمیم گرفته‌ایم تا با ایجاد راه‌حل‌های دفتر مجازی منحصربه‌فرد برای شرکت‌هایی که می‌خواهند از زمان خود در ایالات متحده بهترین استفاده را ببرند، آن را حل کنیم. ما فراتر از آن رفته ایم تا راه اندازی فروشگاه در خارج از کشور را آسان و کارآمد کنیم، و از کارهایی که این فروشگاه برای مشتریانمان انجام داده بسیار هیجان زده هستیم.

چرا باید از FlexyVO برای ایجاد یک حضور در ایالات متحده استفاده کنید؟

اگرچه ممکن است وسوسه انگیز باشد که همه این کارها را خودتان انجام دهید، اما حقیقت این است که کار با شریکی که قبلا همه این کارها را انجام داده است بسیار منطقی تر است. در FlexyVO، ما مفتخریم که به شرکت‌هایی از انواع مختلف کمک می‌کنیم تا با هزینه‌ای مقرون به صرفه، با انعطاف‌پذیری نهایی، بدون به خطر انداختن اجزای کلیدی که آن را به چنین حرکت قدرتمندی تبدیل می‌کنند، به ایالات متحده آمریکا منتقل شوند.

در اینجا دلایل کلیدی وجود دارد که چرا باید از FlexyVO برای زندگی کردن رویای آمریکایی خود استفاده کنید:

  • شبکه گسترده ادارات ما املاک و مستغلات را در سرتاسر ایالات متحده در برخی از فضاهای پرطرفدار در شهرهای بزرگ تضمین کرده ایم. شما می توانید از این طیف گسترده انتخاب کنید و مطمئن شوید که در نزدیکی مشتریان خود و سایر بخش های صنعت هستید – بدون هیچ سر و صدایی. وقتی شروع به کار می کنید، این دنیای متفاوتی را ایجاد می کند، زیرا نیازی به صرف زمان و تلاش برای یافتن دفتر عالی که قرار است برای شما کار کند، نیست. تمام کارهایی که قبلاً برای شما انجام شده است و می توانید به راحتی از زیرساخت های موجود استفاده کنید.
  • قیمت مقرون به صرفه پیشنهاد ما بسیار مقرون به صرفه است زیرا می توانیم از گسترش مقیاسی که قبلا ساخته ایم استفاده کنیم. هنگامی که شروع به کار می کنید، هیچ هزینه سرمایه اولیه ای وجود ندارد، به این معنی که می توانید تلاش های خود را در ایالات متحده با ریسک بسیار کمی آزمایش کنید. هزینه کاملاً قابل پیش بینی است و شما می توانید آن را در بودجه خود بکار ببرید تا کاملاً بر آنچه سرمایه گذاری می کنید کنترل داشته باشید. علاوه بر این، ما شرایط قرارداد بسیار مطلوبی را نیز ارائه می دهیم که برای کاهش ریسک تا حد امکان برای شما طراحی شده است. این پیشنهادی است که نمی توان آن را شکست داد.
  • انعطاف پذیری. راه حل های دفتر مجازی ما به شما امکان انعطاف پذیری و چابکی فوق العاده ای را می دهد تا بتوانید بدون محدودیت یا سرمایه گذاری زیاد در هزینه اولیه کار کنید. همه امکانات ما را می توان به صورت موقت استفاده کرد و برای راه اندازی تنظیمی که می تواند مطابق با آنچه شما به دنبال آن هستید تنظیم و تطبیق داده شود. شما فقط برای چیزی که نیاز دارید پرداخت می کنید و نه چیز دیگری. این به این معنی است که ریسک نزولی شما محدود شده است و می توانید بدون هیچ مشکلی وارد بازار آمریکا شوید.
  • اتاق های کنفرانس. گاهی اوقات ممکن است نیاز به میزبانی جلسات با همتایان آمریکایی داشته باشید و می خواهید بدانید که می توانید این راحتی را با اعتبار مدیریت کنید و این در حال تبدیل شدن به یک سازمان چند ملیتی است. FlexyVO امکانات پیشرفته‌ای برای اتاق کنفرانس ارائه می‌دهد که می‌توانید به‌صورت ماهانه به دلخواه از آن‌ها استفاده کنید. زمانی که می‌خواهید در یک شهر جدید برای خود نامی دست و پا کنید، بتوانید این موارد را رزرو کنید و مشتریان و شرکا را سرگرم کنید.
  • رابط ها در هند ما یک تیم اختصاصی FlexyVO در زمین در هند داریم تا به شما کمک کند حرکت را تا حد امکان روان و کارآمد انجام دهید. می‌توانید از قبل با آن‌ها ارتباط برقرار کنید و تمام اطلاعات مورد نیاز خود را از کسی دریافت کنید که می‌داند در تلاش برای انجام چه کاری هستید. تیم ما در مورد کمک به شرکت های هندی برای گسترش افق های خود بسیار مشتاق است و آنها نیروی راهنمای عالی برای کمک به شما در طول سفر هستند.
  • حریم خصوصی. ما می دانیم که ممکن است اسناد بسیار حساس و محرمانه ای داشته باشید که از طریق آدرس ایالات متحده شما ارسال می شود. ما عملیات خود را به گونه ای تنظیم کرده ایم که در هر مرحله از حریم خصوصی شما محافظت می کند. شما هرگز نباید نگران از دست دادن ناخواسته داده ها یا قرار گرفتن اسناد داخلی خود در دستان اشتباه باشید. ما سعی می کنیم از شرکت شما به همان روشی که خودمان محافظت می کنیم محافظت کنیم.

همانطور که می بینید، ما سخت کار کرده ایم تا اطمینان حاصل کنیم که مشتریان ما می توانند به طور یکپارچه به یک محیط ایالات متحده منتقل شوند و از تمام مزایای آن لذت ببرند. هیچ چیز ما را شادتر از این نیست که ببینیم سازمان ها در اکوسیستم های جدید شکوفا می شوند، زیرا آنها به روش درست شروع به کار می کنند. از تجربه، امکانات و طرز فکر ما استفاده کنید – تا بتوانید در دراز مدت موفق شوید.

اگر مورد علاقه است، حتماً همین امروز با ما تماس بگیرید، و بیایید در مورد اینکه چگونه می توانیم سازمان هندی شما را به ایالات و فراتر از آن ببریم، بحث کنیم.

(ویژگی حمایت شده)



[ad_2]

Yareli Estes

دانش آموخته مواد غذایی هاردکور. حلال مشکل لاعلاج متعصب الکل متخصص توییتر پیشرو پرشور اینترنت.

تماس با ما