بالا 10 کلیپ YouTube درباره فتیش پا

3. اشیاء فتیش محدود به لباسهای زنانه که در لباسهای متقابل یا وسایلی که برای تحریک دستگاه تناسلی استفاده میشوند، نیستند. 3. اشیاء فتیش محدود به لباسهای زنانه که در لباسهای متقابل یا وسایلی که برای تحریک دستگاه تناسلی استفاده میشوند، نیستند. در جایی که ترس از بدن (اخته) زن خیلی زیاد است، میل نه به کفش روی پای زن، بلکه فقط به کفش زنانه هنگامی که کسی آن را نمی پوشد احساس می شود. در واقع آنها از این رفتار لذت نمی برند بلکه در واقع از خود بخاطر مسائل یاد شده انتقام می گیرند. کودکانی که قربانی یا مشاهده کننده رفتارهای جنسی نامتناسب باشند، میاموزند که این رفتار را تقلید کنند و کم کم این رفتار در انها تقویت میشود. در آن دوران، فرض بر این بود که فتیش به دلیل یک تجربه تحریک کننده با یک شیء خاص در دوران کودکی به وجود می آید. ادریس البا بازیگر از سال 2013 در مصاحبههای خود تأیید کرده است که او فتیش پا دارد، برای مثال در سال 2016 به یو کی اسکوایر گفت: “من فتیش پا دارم و به پاهای زنان علاقه مندم.”، و او زمانی به این سوال پاسخ داد که از همه نظر به رسانه پلی گراف برای وانیتی فر در سال 2019 نیز در ارتباط بود.

فرد باید موارد مطرح شده را در طی حداقل شش ماه گذشته تجربه کرده باشد. بنابراین برای اینکه فتیش را جزو اختلالات در نظر بگیریم، باید حداقل در شش ماه گذشته باعث ایجاد اختلال و اضطراب در زندگی فرد شده باشد. 1. تجربه تخیلات، تمایلات یا رفتارهای مکرر تحریک کننده جنسی که شامل استفاده از اشیاء غیر زنده در یک دوره حداقل شش ماهه است. یکی از آیتمهای انتخاب صحیح عطر مردانه سن مصرف کننده عطر است. ضمن توجه به سن طبع عطر هم گزینه مهمی در انتخاب و خرید عطر مردانه میباشد.

بدین گونه که اصولا عطرهای مردانه بیشتر دارای طبع گرم هستند. از لحاظ بویایی نیز طبقه تجربه گروه عطر کامران در سالیان متمادی در حوزه فروش عطر و ادکلن عطرهای مردانه انتخاب شده و یا به زبان ساده تر ،عطرهای مردانه فروخته شده اکثرا دارای سبک های بویایی تلخ و شیرین بوده اند. درجه سبک فتیش و درجه سنگین فتیش. اما در هر دو مورد یک قانون کاملاٌ واضحه که مرز فتیش رو از افراطی گرایی روانی جدا میکنه ..اینکه در رابطه جنسی هر کاری با توافق دو نفر مجاز می باشد به شرطی که این کار باعث ضربه روحی و جسمی به فرد نگردد و اینکار از خود رابطه جنسی لذت بخشتر نباشد .در مورد درجه سبک فتیش میشه گفت در واقع کارهای غیر رایجی هستند و نه غیر عادی مثلاٌ بوسیدن پاهای زنان .نورونهای عصبی و حسی احساسی زنان برخلاف مردان در تمام سطح بدن آنها پخش شده اند و در نتیجه می توان از تمام ظرفیت احساسی زن استفاده کرد. فوت فتیش ممکن است توسط پاها و اندام تناسلی که نواحی مجاور قشر حسی قشری را اشغال کرده است، ایجاد شود، که احتمالاً مستلزم برخی تداخل عصبی بین این دو بخش می باشد.

فوت فتیش ممکن است توسط پاها و اندام تناسلی که نواحی مجاور قشر حسی قشری را اشغال کرده است، ایجاد شود، که احتمالاً مستلزم برخی تداخل عصبی بین این دو بخش می باشد. حدود یک سوم بیماران به دلیل اضطراب در مورد رفتارهای یادگار پرستانه خود برای درمان مراجعه کرده بودند. همونطور که گفتم فتیش در طول زندگی افراد ساخته میشه ولی هنوز نتونسته اند دقیق مشخص کنند که چرا بوجود میاد البته من بشخصه عقیده دارم که دلیل قدرتمند فعلی اون تنها و تنها رسانه ها هستند که تعاریف زیبایی و روابط رو برای ما تفسیر می کنند و درواقع اونها رو میسازن و فرو می کنن توی مخ انسانها در گذشته افراد مسلماٌ به چیزهای دیگه ای فتیش داشتند و اونها رو می شناختند. البته بعضی زنها از اینکار احساس نا راحتی می کنند و آنهم به این خاطر که فرصت نداشته اند پاهایشان تمیز کنند و یا از اینکار خجالت می کشند و یا حتی فکر می کنند اینکار از مردانگی می کاهد و مسائل این چنین. برخی مردان به دلیل شک و تردید در مورد قدرت و مردانگی خود یا ترس از تحقیر و عدم پذیرش، دچار اختلال فتیش میشوند.

Alina Bentley

کاوشگر. کارشناس سفر. متخصص قهوه. طرفدار تلویزیون عمومی متخصص پرشور بیکن. برگزار کننده آماتور محقق فرهنگ پاپ.

تماس با ما