pisharbanner

چگونه جک الکتریکی زندگی ما را در سال تغییر داد

electrical Jackنازی شارنهورست آلمان نازی برای متفقین ویران می کند: کشتی جنگی آلمانی 31000 تنی چارنهورست در 7 ژانویه 1939 به بهره برداری رسید و با کشتی خواهرش Gneisenau در دریای شمال طی سال های 1939 و 1940 حرکت کرد. این کشتی ها کشتی مسلح بریتانیایی را غرق کردند. اواخر نوامبر 1939، تهاجم آلمان به نروژ را در بهار 1940 پوشش داد و ناو هواپیمابر بریتانیایی HMS Glorious و دو ناوشکن اسکورت را در 8 ژوئن 1940 غرق کرد. تعمیرات Scharnhorst را تا پایان سال 1940 در اسکله نگه داشت، پس از آن، کشتی های خواهر شکستند. به اقیانوس اطلس، جایی که آنها 22 کشتی تجاری را غرق کردند.

داشتن Automatic Door تحریک آمیز فقط تحت این شرایط کار می کند

بریتانیایی ها کشتی شارنهورست را غرق کردند: کشتی های بریتانیایی که پس از رمزگشایی یک پیام آلمانی درباره نزدیک شدن به شارنهورست هشدار داده بودند، کشتی جنگی را در 26 دسامبر 1943 در حدود 70 مایلی شمال شرقی کیپ شمالی، نروژ غرق کردند. اگرچه کروگر به دلیل رویکرد محتاطانه‌اش در نبرد گاهی به عنوان «ملس در ژانویه» مورد تمسخر قرار می‌گیرد، اما کروگر ژنرالی بود که داگلاس مک آرتور او را برای رهبری حمله زمینی به کیوشو، ژاپن، قبل از بمب اتمی غیرضروری کرد.

ژنرال داگلاس مک آرتور پیشنهاد حمله دو طرفه به رابال را از شرق گینه نو و جزایر سلیمان و به دنبال آن تهاجم را داد. حمله متفقین به راباول، بریتانیای جدید، آغاز می‌شود: تفنگداران دریایی یک جیپ را از یک LST (مخزن کشتی فرود) در کیپ گلاستر، بریتانیای جدید به خشکی هل می‌دهند.

همراه با یک کمپین بمباران و حملات نیروهای ناو دریاسالار بول هالسی، عملیات مقدماتی به طور موثری رابول را خنثی کرد که یک حمله آبی خاکی غیرضروری بود. راباول که در شمال شرقی بریتانیای جدید واقع شده بود، یک مرکز اصلی هوایی، دریایی و ایستگاهی برای عملیات دشمن در گینه نو و سلیمان بود. ایالات متحدهژنرال والتر کروگر یک کمال گرا نامید: ژنرال والتر کروگر به عنوان فرمانده ارتش ششم در طول جنگ، 21 عملیات آبی خاکی موفق را در جنوب غربی اقیانوس آرام هدایت کرد، از جمله تصرف لیته و لوزون در فیلیپین.

کروگر که سابقاً در خدمت سربازی بود و درجات بالاتری را طی کرد، یک کمال گرا سخت گیر بود. موفقیت متفقین در جنگ جهانی دوم نه تنها به دلیل توانایی تولید آمریکا، بلکه توانایی آن در قرار دادن این مواد در دست کسانی بود که بیشتر به آنها نیاز داشتند – سربازان در خط مقدم.

کارمندی که هر روز، شش روز در هفته، سست یا سست می شد، متهم به کمک به دشمن بود. تعداد خدمه از 12 تا 14 نفر متغیر بود. PT های مجهز به رادار که در اصل برای حمله به کشتی های جنگی دشمن طراحی شده بودند، در عملیات شبانه علیه لنج های دشمن و کشتی های کوچکتر که نیروها و تدارکات را در میان جزایر اقیانوس آرام حمل می کردند، مؤثرتر بودند.

Automatic Door – داستان

قایق های PT آمریکایی موثر در اقدامات شبانه: قایق های PT آمریکایی از چوب ساخته شده بودند و تنها 80 فوت طول داشتند، اما حداکثر سرعت آنها بیش از 41 گره دریایی بود و به شدت مسلح بودند و دارای چهار اژدر مارک 8 و انواع سلاح معرفی جک پارکینگی تک لنگه های خودکار بودند. به جای یک صفحه نرم نامناسب، یک رویه قابل تبدیل راحت، یک سقف سخت جداشدنی یا هر دو قرار داشت.

شش نمونه‌هایی از Automatic Door

یک مدل کانورتیبل تولید شده توسط American Sunroof در اواخر سال مدل به خط تولید اضافه شد. برای مدل های 2003-2004، V6 194 کیلووات (264 اسب بخار، 260 اسب بخار) و 353 نیوتن متر (260 پوند فوت) گشتاور در سدان، 209 کیلووات (284 اسب بخار، 280 اسب بخار) و 366 نیوتن بر متر تولید کرد. متر (270 پوند فوت) در کوپه. پلیموث که زمانی خواهر ضعیف شرکت‌های خودروهای اسپورت بود، در سال 1956 با نسخه محدود خود یعنی Plymouth Fury که هیچ کاری جز بهبود در سال‌های 1957 و 1958 نداشت، وارد عرصه عملکرد شد.

electrical Jack

Chad Powers

افراطی متعصب تلویزیون بشارتگر الکل دوستانه. مدافع توییتر متعصب آبجو کل نویسنده

تماس با ما