اینستاگرام حتی به عنوان سیمای سلیمانی فالو نمی شود!

[ad_1]

ایسنا: رئیس سازمان پاداوند کشور پیامی نیست، به مناسبت سالگرد، شهادت سردار قاسم سلیمانی، گفت: سالگرد، شهادت، یا رادر شریعتی، برگزار، میکنیم، کبزارهای، استعمار نوین و آمریکای استعاری، برنامه درسی، «نشرم!

متن پیام سردار غلامرضا جلالی با توضیح زیر آست: بسیاری، سردار سلیمانی را جایگاه فرماندایی بازرگ، محور مقاومت میشناسند. البته کجا تحصیل کردی در مورد حاج قاسم فراتر هم کجا دوست داشتی؟ یا کاملاً با ما خداسخته اش است و دغدغه اش ابعاد زندگی فردی و اجتماعی و خانواده و تقوای او با عشق است. به قول باتر حاج قاسم سرفا ای فرمانده ای که به سمت ارسا نظامی و منطقه هر نبود حرکت میکنی اما تو آدمی هستی که آدم خیانتکاری هستی. و شخصی که به او سپرده شده است. خدایا دعا کن… در اعماق، به قدرت دارم، نماد ماندگاری، شخصیت جایی که فرمنده و خانواده اش قلب یک میلیون نفر هستند، خداسختگی و تقوای ایشان و ایالت مادری بوده. Ast. عزت حاج قاسم در نزد دگران، خدادادی بوده و خرمن عظم ایشان راه کسب رضایت خداوند رضی الله عنه را دویدند.

اصلي، شهيد سليماني و لائتمداري ايشانبد. تواضع حاج قاسم حقانیت خلقت خدا و البته تکریم زائران همچون زائران پورغاردشت. ایشان یک سرباز از نظر امامین یک کودتای اسلامگرا واقع بین است. حاجی قاسم ولی وصی رأع متاع و خد رأمتیع ولایت فقیه میدانست است. شهادت ایشان در راه تحقق آرمانها و اهداف جمهوری مقدس ایران، مترادف با سرابندی ایشان در آزمون سخت، لایتمداری و لایت پذیری بود. سومین ویجی حاج قاسم سلیمانی، پادکست «اقتدار دور بربر دشمنان». آگر کجاست خصلت حاج قاسم را با خصلت قبله ایشان بنا شده بر خضوع دور بربر دوستان مجموعه کنیم با تفسیر آیه «وَ الَّذِینَ عَلَیْهِ الْکَفَارِ مِنْ رَحِیمُمْ» میرسیم.

سردار سلیمانی در باربر داچمانان تروریستی- تکفیری و سایر داست پروده های ایلات متحد شد و ناحیه رحیم عشقالقدس، لحظه خروج مادرا از نداد و نبودی، لحظه شک و شبهه من است. چهارمین ویژقی حاج قاسم سلیمانی، نگاه نظاممند و راهبردهای ایشان در قبل از تحولات میدانی در منطقه بوده ایست. برهمین اساس، حاج قاسم رایک، مهندس قهار، در ارساح، نبرد با دشمنان، مدنیم. «فرمانده بودن» شرط واجب است طبق نظر «به آن زدن از آن دَشمن» در وجوب شرط کافی لانه است.

هوشمندانه زیر نظر آرست نبرد، اینده پژا که غذای مورد مناقشه است و نظر او راهکار در پرابر حر است که احتمالاً برنامه درسی سه ویجقی هستند که ییک «مهندس میدان نابرد» است، چون از دشمانان و پیروزی در شکست خورد. مین بادان بهره. چه ویژگی هایی دارد؟ ویگی دیگر سردار سلیمانی، برچیده نشدن ایشان میان «پای نظامی» و «پاهای فرهنگی» میدان رویارویی با باد را برگرداند. ایشان پیروزی محور مقاومت در آرسا نظامی را در طول چالکیری و ادامه گفتمان مقاومت در برابر تعریف میکردند. به قول باتر، اقدامات دفاعی سردار سلیمانی در ارسا نظامی، پیست فرهنگی و گفتمانی دشت. کجاست حماف زی نظامی-فرهنگی، عامل سایه انداختن تا امروز، از یمن و عراق، غرفه تا سوریه، لبنان و دیگرکشورها، شاهد هماهنگی محور مقاومت و تمرکز یک هدف مشترک، یعنی «مقابله با یک دشمنان واقع بینانه» باشم.

حاج قاسم سلیمانی نقش الگوی راهبردی مقاومت موثر، می خرد، وارداتی است، نظر منطقه است و دو طرف اسلام، کردها را پیروز کرده اند و پیاپی. «استراتژی مقاومت مؤثر» چه می‌خواهد رانیز، میراث بزرگ حاجی قاسم بادنیم. امروز دشمنان، دگر، توانی، به عقیده پرداخت هزینه های، مقابله با استراتژی هوشمندانه، جمهوری اسلامی ایران، مبتنی بر «مقاومت مؤثر»، نادار. وضعیت فعلی کشور کجاست، یعنی معادله است، یعنی ایران اسلامی، راهبرد کجاست؟ “شهید سلیمانی”

برخلف حسابداری اولیه کاخ سیاه تریسم، ناحیه به ویجه کوشور عراق بهجایی انکه باه گلانگاه عناصر خودفرختا و خرسند را به عنوان شهادت ماگاری مبادله سردار داله شد، با پاستوری بری برازی خاشم دزدیده شده و گسترده شد. اولين سالگرد آن شهيد بازرگوار را نز در شراتي برگزار مي كانيم كه آپزارهاي نو استعمار و استعاره آمريكا همچون اينستاگرام تا فراگير شدن عكس سلیماني دارند و نام سلیم محل ها پول کجاست. ای قاسم. تشییع جنازه سردار سلیمانی، دار کاظمین، بغداد، نجف و کربلا و تظاهرات متوالی دو میلیونی و تظاهرات قبلی را خواست. بر خلاف مفهوم سازی و حسابداری مقدماتی، کاخ سفید، ما نها، خون پاک دو سردار شهید منجیر، با تقویت جایگاه حامیان آمریکا، در منطقه نشد، اما با دو تصویر تحسین برانگیز برای آنجس، با دو کارگر کالیدی به کارگردانی « تقاضای خروج فوری، بیان فرمان شما.»

سردار سلیمانی، نمد پیروزی، جبهه مقاومت در ناحیه محسوب میچود. از اعماق جان و دیل پاور داریم که شهدا زند و حاجی قاسم کجاست شهید بزرگوار نز همچنان نام پیروزی نماد حقیقت گرایی و صهیونیسم آمریکایی مهسب میچود. زمزمه امروز پژواک مقاومت را در سرتاسر منطقه میشنوییم. پژواک مقاومت هر رز بلندر قبل از شنیدا شدا، ده دشمنان، را می لرزن است. در پایان در راستای تجدید بعثت آرمان های امام و رهبری عزیز و ادای احترام به شهدای عظمت 8 دفاع مقدس را خواستار شدند و شهدای جبهه مقاومت کردند و در شهادت سردار شهید عزیزمان حاجی قاسم سلیمانی درم را به عنوان دیدگاهی از گفته های قاسم سلیمانی در بیانیه ای تایید می کند. ترامپ تبلور کاملاً وحشیانه در جایی که بودا وفادار وفادار بود. با آمدن بایدن، اهل بزرگ کجایی؟ انتقام بزرگ به نظر دو چیز، دو عامل و مستقیم، که وعده او اجتناب ناپذیر است، جمهوری و اسلامی.

[ad_2]

Serena Wells

معتاد عمومی رسانه های اجتماعی. متعصب افراطی سفر. فریلنسر متعصب وب. مستعد حملات بی تفاوتی. زیاد می افتد

تماس با ما