بهترين مشاور تحصيلي در شيراز & مشاور شما

رتبه های برتر کنکور و اعضای گروه مشاوره ۱۰۰ که همگی از بهترین مشاوران کنکور ایران هستند به عنوان دوست و همراه شما آماده ارائه خدمات مشاوره انگیزشی کنکور به شما عزیزان می باشند. کارشناس آموزشی دیگر معتقد است کسب رتبه برتر کشوری توسط شاگردان این مشاور او را به مشاور کنکوری قدرتمند و دست نیافتنی تبدیل کرده است. این انتخاب شما است که منابع تان را چگونه مدیریت کنید. منابع دو دسته اند: منابع تجدید پذیر یا منابع تجدید ناپذیر. برای موفقیت در کنکور دو راه بیشتر ندارید: یا از سعی و خطا استفاده کنید یا از تجربه دیگران. استفاده از یک مشاور خبره تحصیلی و بهره گیری از برنامه ریزی درسی اختصاصی و منحصر به فرد برای هر داوطلب، می تواند باعث موفقیت در کنکور سراسری شود. این عبارات سوالات مهمی است که مکرر در گوگل سرچ می شود و همچنین بین دانش آموزان قزوین و داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون هایی را دارند از یکدیگر سوال می کنند ، نقش مشاوره تلفنی کنکور سراسری قزوین برای موفقیت شما در هر آزمونی بسیار مهم و کاربردی خواهد بود اما پیدا کردن یک مشاور تحصیلی خوب در قزوین هم بی تاثیر نخواهد بود با توجه به مراکز مشاوره بدون مجوزی که در قزوین بسیار گسترش یافته اند یافتن یک مشاوره تحصیلی دانشگاهی در قزوین که بتواند مشاوره تضمینی کنکور و دیگر امور تحصیلی خود را با این مرکز در میان بگذارید کمی دشوار خواهد شد اما هیچ جای نکرانی نیست!

بهترین مشاور کنکور اهواز

پس اگر یک مشاور تحصیلی خوب داشته باشید، تا برنامه ای صحیح و اصولی برایتان تنظیم کند، سبب می شود از سردرگمی نجات پیدا کنید. خیلی خوب است یک مشاور، راهنمای مسیرتان باشد و کمک کند تا این مسیر را به بهترین شکل ممکن طی کنید. اولین فایده مشاوره تحصیلی این است که مشاور، تجربه کافی در این زمینه را دارد. از طرفی اگر در روزهای پایانی و نزدیک به کنکور داوطلب با استرس مواجه نباشد و وقت کافی داشته باشد می تواند در صورت عدم تداخل برنامه این آزمون با آزمون آزمایشی اصلی خود، در 4 مرحله پایانی آزمون سنجش هم ثبت نام کند. که با احتساب 6 مرحله آزمون در طول سال و 4 مرحله جامع در مجموع هزینه ثبت نام با احتساب تخفیف 419 هزار تومان می شود. می دانند چگونه می توانند مسیر و چالش های سال های تحصیل و کنکور را طی کنند. اگر منابع خوبی داشته باشید، هم در زمینه مالی برایتان به صرفه است، هم کمک می کند تا در زمان کمتر، حجم بیشتری از مطالب را یاد بگیرید. در صورت شک، به کاتالوگ دانشگاه، کتاب راهنمای دانشکده، راهنمای دانشجو، یا سایر منابع موجود برای توضیح مراجعه کنید. امید است سایر مشاورین تحصیلی نیز با الهام از تجربه پیروزی ها و شکست های این مشاور مطرح تحصیلی یعنی دکتر لهرابی راه موفقیت خود و دانش آموزان شان را هموارتر سازند تا جامعه ای پویاتر ، بهتر و موفق تر داشته باشیم.

قبل از خرید از مشاورتان بپرسید تا بهترین کتاب را به شما معرفی کند. مزیت بعدی داشتن مشاور این است که کمک می کند تا یک برنامه صحیح و اصولی داشته باشید. سرکار خانم سمیرا عظیمی (مشاور تحصیلی و فارغ التحصیل دانشگاه تهران که پیگیری و برنامه ریزی های ایشون ویژگی برجسته شون هست) و سرکار خانم سمیه عظیمی (دانشجوی پزشکی شهید بهشتی) و سرکار خانم ملینا اعلمی (مشاوری با سابقه که پرورش رتبه برترهای زیاد در کنکورهای ۳سال اخیر در رزومشون دیده میشه). پس، از امتحان کردن مهارتهای بی ربط با امروزتان نترسید. مثل پول. خیلی ها فکر می کنند هزینه کردن برای داشتن یک مشاور بی فایده و هدر دادن پول است. میشی مثل کشتی گیری که می خواد تو المپیک شرکت کنه ولی هیچی از قوانین و مهارت های کشتی بلد نیست و فقط تلاش می کنه زورشو زیاد کنه. کلاس های دیدار با اولیا به صورت حضوری و خصوصی برگزار میگردد و اولیا میتوانند با حضور یا بدون حضور فرزندشان هر زمان ار سال با استاد تماس گرفته و برای برای برگزاری جلسه حضوری هماهنگی های لازم را انجام دهند.

اما به صور مثال سال 98 کنکور نظام قدیم سهم هندسه 11 تست بود و تمامی این تست ها از هندسه دهم و یازدهم آمده بود. برای مثال با یک حساب سرانگشتی یک داوطلب رشتهی تجربی باید حدود ۴۷۰۰ صفحه کتاب درسی را مطالعه کند و در مدت چهار ساعت بتواند به سؤالات پیچیده و مفهومی کنکور همراه با تمام استرسها و مشکلات حاشیهای جواب دهد و احتمالاً انتظار میرود در رشتههای پرطرفدار نیز قبول شود! به عنوان مثال یکی از دغدغههایی که والدین و دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرکرد و اصفهان و تهران و شیراز و اهواز و مشهد و قم دارند، پذیرش در آزمون تیزهوشان دانست. خیلی از دانش آموزان قبل از اینکه برای مشاوره مراجعه کنند، چند dvd و کتاب کمک آموزشی تهیه کرده اند. وقتی به ما مراجعه می کنند می گویند طوری به ما برنامه دهید که به همه اینها برسیم. بهترین منابع برای ما کدام اند ؟

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از بهترین مشاور کنکور پزشکی در مشهد ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

Miriam Ware

الکل نینجا. متفکر شیطانی. محقق سفر. فرهنگ پاپ مادام العمر. علاقه مند به موسیقی.

تماس با ما