(تصاویر) کیستی غرق شد & راز ارنست شاکلتون& پاس 107

[ad_1]

بنیاد ارث دریایی والکلند رسانه کردی به عنوان باقیمانده راز ارنست شاکلتون 100 گالن آب در سواحل قطب در جنوب پیدا بسیار شدید است.

به قلم گازرش فرارو، استقامت به معنای پایداری در سال 1915، جریان ماموریتی من السلطنه، پس از فوران بورکرد با تودهی یاچ غرق شاد و شاقلتون و همراهانش پا بای پیاده و قایقای کوچیکشاک چک باچه. ماه گزده کستی اکسپدیشن Endurance22 در کیپ تاون آفریقای جنوبی در یافتین محل آن هارکات کرد.

کستی استقامت، در عمق 3008 متری و تقریباً چهار مایلی، جنوب محل من، همانطور که شروع شد، در وسط کاپیتان کستی، فرانک ورسلی.

دکتر ژان شیرز، اکسپدیشن راهبر، گیف: اکسپدیشن Endurance22 هدف خود رشیداست. چه کشف استقامت یک تاریخ قطبی را سختیم و چالش برانگیسترین گشتگویی کشتی غرق شدید در جهان را با موفقت پایان رسندیم.

وای افزود: خوب چه اهمیتی دارد تحقیقات علمی، در بخشی، از جهان، انگام داده، ایم که، با مرحله مستقیم در آپ، و هوا و اطراف زیست جهانی، نفوذ مگزرد. برنامه آموزچی قبلی چیه را با بخش زنده از داخل کستی آگرا کردیم کهه خانواده جدید هست سراسیر جهان اجازه داده تا با استقامت22 آشنا شوند و از داستانهای قطبی شفق پختونگ.

مدیر کشف اعزامی، گفت که، تصویر کشا، قطع، به عنوان یک استقامت، نمشان، میداد، که کشتی، دست، نهروده، آست، بهترین، کشا، چوبی، استکه، عمل، آست.

دن آسنو، تره دان و برنامه مغری، های تیلازیونی، گیفت کیین کیستی دار و ست هیرتانگیزی تصمیم درد. یا توئیتی نوشت: غرق شدن ضرری ندارد، به همین ترتیب هماهنگ، و وضعیت سردرگمی حفظ می شود. باستر درای قطب جنوب هچ گونا میکروارگانیسم چوبخوار نادار، آب شفافات آب مقطر را درد. Twanastem به عنوان Kesti Ba Kivit Extraordinary Bella Bardari Kneem چیست؟

تیر و تختهای کیشتی با آن ک فرسوده شدا، هانوز باها حوصل آست و نعم کیستی بها ان کاه فرسوده ان دئده میچود.

سر ارنست هنری شاکلتون کاوشگر ساوتگان مردم ایرلند بود که سه موریت بریتانیا در سرزمین جنوب را هدایت کرد. چه نام مردم سرشناس و مهم در در های بود که به نام دوران قهرمانانه کشف جنوبگان شناخته میچود. ما در سال 1921 سفری اکتشافی شاکلتون-روت را با سرزمین، در جنوب بازگیشت، و در زمانی، کستی، در جزیره گرجستان، در جنوب لنگر و جوانه او، پس از لشکرکشی قلب من، درگدشت، انجام می دهیم. شاقلتون را به درخواست همسرش در همنجا به خاک اسپردند.

[ad_2]

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

تماس با ما