زندگی من، شغل من، شغل من چگونه 5 کارت ویزیت ساده به من کمک کرد تا موفق شوم

کانال Advantage چیزی شبیه راه اندازی محموله است، یک راه فروش برای افرادی که سی دی های موسیقی خود را می سازند یا کتابی را خود منتشر کرده اند و به سادگی به دنبال راهی برای ارائه آن هستند. همچنین می توانید لیست غرفه داران سال قبل را بررسی کنید و از غرفه داران غیررقیب بپرسید که برداشت آنها از نمایشگاه چیست و آیا دوباره در آن شرکت خواهند کرد یا خیر. رقابت شما از غیبت شما به نفع خود استفاده خواهد کرد. این بدان معنا نیست که شما هرگز نمی توانید از حضور در یک نمایشگاه دست بکشید، اما فقط مطمئن باشید که در مورد افرادی که در آنجا می بینید فکر می کنید و غیبت شرکت شما ممکن است باعث شود آنها چه چیزی را باور کنند. در یک نمایشگاه ملی معمولی، با 10000 شرکت کننده و 1000 غرفه دار، شما می توانید به طور واقع بینانه 200 بازدیدکننده در روز داشته باشید. یا می توانید با اتحادیه ملی اعتبار تماس بگیرید.

اکثر شرکت های کارت اعتباری مایل به این ترتیب خواهند بود، به خصوص اگر نکات ظریفی را در مورد احتمال درخواست ورشکستگی ارائه دهید. این نمایش ها معمولاً مستقیماً در بازار شما هدف قرار می گیرند و اغلب از نظر هزینه معقول هستند. کلید یافتن بهترین نمایش ها در یافتن نمایش هایی نهفته است که بیشترین تصمیم گیرندگان را برای صنعت شما جذب می کنند. برای مثال، ممکن است متوجه شوید که یکی از نمایشگاه‌های بسیار بزرگ در صنعت شما، افراد غیرتصمیم‌گیر زیادی را به خود جذب می‌کند، زیرا اتحادیه آن‌ها مشخص می‌کند که اعضا هر سال می‌توانند در یک کنفرانس ملی شرکت کنند، و این همان نمایشی است که اکثر آنها انتخاب می‌کنند. اعضای جنرال SkyMiles به ازای هر 1 دلار کرایه پایه در بلیط های صادر شده توسط دلتا (بدون احتساب مالیات و کارمزد) 5 SkyMiles دریافت می کنند در حالی که اعضای Delta Medallion بسته به سطح وضعیت خود درآمد بیشتری کسب می کنند. و اگر به یک مدل کف نیاز دارید، آیا باید یک غرفه سفارشی بزرگ باشد تا تصویر شرکتی مناسب را به شما منتقل کند یا یک مدل کف کوچکتر و همه کاره تر کار می کند؟ چراغ‌های نواری نصب شده در زیر کابینت‌ها، فضاهای کار زیر را روشن می‌کنند – بنابراین حداقل قبل از اینکه به طور تصادفی آن را برش دهید، انگشت خود را خواهید دید.

شما می توانید یک غرفه سفارشی بزرگ بسازید که به فضاهای غرفه های متعدد و خدمه ای از کارگران برای جمع آوری نیاز دارد، یا می توانید اندازه کوچکتر و 10 فوتی (3 متری) را انتخاب کنید که به راحتی قابل حمل و مونتاژ و جداسازی باشد. کارکنان غرفه بیضی ها اغلب در فضاهای تنگ ترجیح داده می شوند زیرا می توان آنها را به دیوار فشار داد. اگر از خارج از کشور سفر می کنید، می توانید برای این درخواست آنلاین اقدام کنید. آنها همچنین در نوع I و II موجود هستند.

نمایش های عمودی بیشتر به یک نوع محصول و بازار متمرکز هستند. این موارد شامل اندازه و نوع غرفه است. یعنی مدل کف یا رومیزی نیاز دارید؟ شما و کارکنان غرفه شما (آنها افرادی هستند که در غرفه می ایستند و به بازدیدکنندگان از کسب و کار شما می گویند — و امیدوارم محصولات یا خدمات شما را بفروشند) ممکن است نخواهید در ژانویه به میلواکی بروید. اما اگر بهترین نمایش در آنجاست، باید آنها را بفرستید. بنابراین، تعداد شرکت کنندگان در نمایش را ضرب کنید. 16 تا "شرکت کنندگان با علاقه بالا" خود را به دست آورید. این عدد را بگیرید و آن را در 53/0 برای نمایش های عمودی یا 37/0 برای نمایش های افقی ضرب کنید و «مخاطبان بالقوه» خود را دریافت خواهید کرد. مخاطبان بالقوه را بر تعداد کل ساعات نمایش تقسیم کنید و تعداد "بازدید کنندگان در ساعت" را دریافت خواهید کرد. بازدیدکنندگان را در هر ساعت بر تعداد ارائه‌هایی که کارکنان غرفه شما می‌توانند در یک ساعت انجام دهند تقسیم کنید، و تعداد کارکنان مورد نیاز خود را دریافت خواهید کرد.

در اینجا مثالی از این دو نوع بازار آورده شده است: نمایش برای درمانگرهای فیزیکی یا قایق سواری عمودی است، در حالی که نمایش برای خدمات ایمنی و بهداشت شغلی به احتمال زیاد افقی خواهد بود زیرا شرکت کنندگان از همه انواع بازارها هستند. نمایش‌های افقی نمایش‌هایی با فروشندگانی هستند که محصولات یا خدمات متنوع‌تری را می‌فروشند و شرکت‌کنندگان معمولاً از یک بخش بازار می‌آیند و به دنبال محصولات یا خدمات بسیار خاص یا کارت ویزیت الکتریکی تنوع گسترده‌تری هستند. همچنین تغییراتی وجود دارد، با نمایش هایی که فروشندگان عمودی و خریداران افقی را به همراه می آورد و بالعکس. اما کدام نمایش ها بهترین نمایش ها هستند؟

ایده خوبی است که قبل از عروسی به آرایشگر خود مراجعه کنید تا از او بخواهید کلاه گیس را کوتاه کند و چندین ظاهر را امتحان کنید تا زمانی که بهترین را برای خود تشخیص دهید. هنگامی که به میز برای کار دیگری مانند چیدن یک الگوی خیاطی یا روی قبض ها نیاز دارید، به راحتی می توانید روشنایی را افزایش دهید. پاداش بگیرید. بسیاری از سایت‌های رزرو سفر به خاطر استفاده از آن‌ها برای برنامه‌ریزی سفر به شما پول پرداخت می‌کنند. شرکت در نمایشگاه های تجاری یکی از بهترین راه ها را به شما ارائه می دهد تا در مدت زمان نسبتاً کوتاهی در مقابل بسیاری از مشتریان و مشتریان بالقوه قرار بگیرید. در حالی که این عدد تنها بخشی از اطلاعات موجود است، اما هنوز مقدار قابل توجهی است. در حالی که اسکیت روی یخ در بزرگترین پیست فضای باز جهان، کانال Rideau رویداد اصلی است، شرکت کنندگان می توانند مسابقات کنده کاری روی یخ را تماشا کنند، قطعات هنری نصب را تحسین کنند و از غذاهای باورنکردنی منطقه لذت ببرند. مکان مرکز شهر عمدتاً بر هنر قرن بیستم و معاصر متمرکز است، در حالی که مکان لاگونا گلوریا، مکان اصلی موزه، بر کنار هم قرار دادن هنر و طبیعت تمرکز دارد.

موزه‌ها و گالری‌های هنری نیز تاریخ‌های خوبی را ایجاد می‌کنند، و بسیاری از آنها فقط به هزینه ورودی متوسط ​​یا کمک مالی پیشنهادی نیاز دارند. آیا به صندلی نیاز دارید تا بتوانید بنشینید و در مورد مزایای عالی خدمات یا محصولات خود با مشتریان احتمالی صحبت کنید؟ اگر یک نمایش جدید است، باید تبلیغات بسیار خوبی وجود داشته باشد تا ترافیک مورد نیاز برای ارزشمند کردن آن را به دست آورید. و در حالی که عکاسان خوداشتغال ممکن است نتوانند به سرعت یک استودیوی بزرگتر به اثبات برسند، ممکن است قیمت بهتری ارائه دهند. در حالی که بردن آنها به نمایشگاه (و غرفه خود) خوب است، اما کارکردهای مرتبط با غذا همیشه بهترین عرصه برای گفتگو با مشتریان احتمالی نیستند، عمدتاً به این دلیل که کار کردن با یک بشقاب غذا، نوشیدنی و شرکت شما دشوار است. در عین حال ادبیات

Kaia Lambert

گیمر. طرفدار رسانه های اجتماعی متخصص وب Wannabe. متعصب آبجو ارتباط دهنده. کارآفرین. گیک زامبی شیطانی. طرفدار پرشور تلویزیون عاشق بیکن غیرقابل درمان.

تماس با ما