سناتور آمریکایی خواستار ترور پوتین برای پایان دادن به جنگ اوکراین شد

[ad_1]

دهلی نو: سناتور آمریکایی لیندسی گراهام پس از آن که خواستار ترور ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه برای پایان دادن به جنگ اوکراین شد، جنجال برانگیخت.

گراهام، وکیل سابق نیروی هوایی و شاهین دفاعی قدیمی، گفت که تنها راهی که به پایان می رسد این است که کسی در روسیه “این مرد را بیرون بیاورد”.

او پرسید که آیا بروتوس یا سرهنگ “موفق تر” اشتافنبرگ در ارتش روسیه وجود دارد؟ ژولیوس سزار، ژنرال رومی، توسط بروتوس ترور شد، در حالی که سرهنگ استافنبرگ، افسر ارتش آلمان، در 20 ژوئیه 1944 اقدام به ترور آدولف هیتلر کرده بود.

“آیا یک بروتوس در روسیه وجود دارد؟ آیا سرهنگ اشتافنبرگ موفق تری در ارتش روسیه وجود دارد؟ تنها راهی که به پایان می رسد این است که کسی در روسیه این مرد را بیرون بیاورد. شما به کشور خود – و به جهان – خدمت بزرگی می کنید. “سناتور کارولینای جنوبی در یک سری توییت در روز جمعه (4 مارس 2022) نوشت.

وی افزود: “تنها افرادی که می توانند این مشکل را برطرف کنند، مردم روسیه هستند. گفتن آن آسان است، انجامش سخت است. مگر اینکه بخواهید تا آخر عمر در تاریکی زندگی کنید، از بقیه جهان در فقر مطلق منزوی شوید. و در تاریکی زندگی کنید، باید به سطح بشقاب بروید.”

در همین حال، جن ساکی، سخنگوی کاخ سفید گفته است که این “موضع دولت ایالات متحده نیست”.

روز جمعه، ساکی ایده گراهام را بی‌سابقه رد کرد.

او گفت: «این موضع دولت ایالات متحده نیست و قطعاً بیانیه‌ای نیست که از زبان هر کسی که در این دولت کار می‌کند شنیده شود.»

آناتولی آنتونوف، سفیر روسیه در ایالات متحده، اظهارات گراهام را “غیر قابل قبول و ظالمانه” خواند.

افزایش سطح هشدار در مورد سلاح‌های هسته‌ای کشورش توسط رئیس‌جمهور روسیه این نگرانی را برانگیخت که او ممکن است مایل باشد گام غیرقابل تصور استفاده از آنها را در نظر بگیرد.

ایالات متحده اعزام نیرو به اوکراین را رد کرده و با ایجاد منطقه پرواز ممنوع بر فراز اوکراین که می تواند منجر به درگیری با هواپیماهای جنگی روسیه شود، موافقت نکرده است.

(با ورودی های آژانس)

تلویزیون زنده



[ad_2]

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد

تماس با ما