معمولترین خطا مردم با لوازم یدکی کیا سراتو میکنند

از لحاظ ایمنی، خودرو در سطح بالایی قرار دارد و مجهز به ABS & EBD ، شش کیسه هوای سرنشینان، ترمزهای هر 4 چرخ دیسکی و خنک شونده که ترمزی مطمئن و قوی در اختیار راننده قرار می دهد. البته در طی چند سال اخیر امکاناتی همچون ABS, EBD ، فرمان هیدرولیکو صندلی های تنظیم پذیر به این خودرو اضافه گردیده است. پیکاپ به قدری خودرویی قابل اعتماد بود که پس از 8 سال توقف تولید و وجود نسخه هایی با سن حدود 16 سال کارکرد و گاها میلیونی هنوز با انجام تعمییرات اساسی تا چند صدهزار کیلومتر دیگر به خودرویی بی دردسر تبدیل می شود. زمانی که لنت ترمز خودرو شما دچار فرسودگی میشود دارای یکسری نشانههایی است که در ادامه چند نمونه از این علائم ذکر شده است.

اکسلهای صلب یا ثابت نیز دارای اجزای دیگری نظیر اکسل جلو فرمان پذیر، جلو محرک، مرده و عقب محرک هستند. پیرو لیست بالا، لیست قیمت قطعات کیا سراتو را با تفکیک صرفاً قطعات جنیون پارتس ( Genuine Parts ) که در بازار با نام جنیون پارتز یا قطعات اصلی نیز نامیده می شوند، ارائه می کنیم. پیرو لیست های بالا، لیست قیمت قطعات کیا سراتو را با تفکیک صرفاً قطعات کره ای باسطح کیفیت OEM ارائه می کنیم. ترمزهای جلو دیسکی و در عقب کاسه ای اتوماتیک که قوی عمل کرده و حس اطمینان را به راننده منتقل می کند و در نسخه نیو پیکاپ مجهز به سامانه ABS می باشد.

لوازم یدکی کیا سراتو اهواز

با آگهی دهنده تماس بگیرید و از اصالت کالا و خدمات اطمینان حاصل کنید . مکانهای قابل اعتماد را که می توانید قطعات یدکی با کیفیت خودرو بخرید شناسایی کنید و اطمینان حاصل کنید که آنها یک تجارت قانونی دارند. قطعات یدکی OEM معمولاً هزینه کمتری نسبت به قطعات یدکی اصلی دارند. ادوات میانی کنسول جایگذاری خوبی دارند و دسترسی آن ها راحت است. نسل دوم آن توسط شرکت اطلس خودرو، نماینده رسمی کیا موتورز با کد TD از سال 2009 به صورت سدان و کوپه وارد بازار داخلی شد .این نسل از سراتو به دلیل کیفیت ساخت، بسیار پرفروش تر از نسل قبلی و مورد محبوب برای ایرانی ها قرار گرفت. زد. اما باز هم به علت قیمت گذاری نامناسب مورد توجه قرار نگرفت. در پایان به علت سن و کارکرد بالای خودرو در بازار، استهلاک زیاد و هزینه نگه داری بالای مگان به عنوان یک خودروی دست دوم بی دردسر نمی توان روی آن حساب باز کرد. با توجه به بازار محدود و تقریبا بی تنوع آن زمان( ابتدای دهه 80 شمسی) ماکسیما نبدیل به یکه تاز بی رقیب بازار سدان های خانوادگی به اصطلاح لاکچری شد.

قیمت لوازم یدکی سراتو 2015

در اواخر دهه 80 شمسی پارس خودرو به فکر ارائه معرفی سدان لوکس خانوادگی جدید برای جایگزینی با ماکسیما بود. ریو یک خودروی محبوب، کم استهلاک، دارای سواری نرم با هندلینگ نسبتا ضعیف است که فنی بسیار ساده و تعمییرات آسانی دارد که ریو را به خودرویی خانوادگی و کم دردسر تبدیل کرده است که حتی با گذشت 8 سال از توقف تولید آن هنوز بازار دست دوم موفقی دارد. در ادامه به طور دقیق، مشخصات فنی مزدا ۳ جدید و سراتو را با هم مقایسه کرده ایم. جدول ۳۰ گام عملیاتی سایپا برای توسعه صنعت خودرو نسخهپیچی برای توسعه محصول “واکاوی التهاب بازار خودرو” در نخستین نشریه الکترونیکی سایپا صنایع کشور تحریمها را ناکام گذاشتند ثبت رکورد تولید بهاری زامیاد در چهار سال اخیر افزایش ۸۵۰ درصدی سود خالص ۷ راهکار برای برونرفت از التهاب بازار خودرو تنظیم بازار خودرو مستلزم ثبات بازار ارز است آمادگی انجمنهای تخصصی قطعهسازی برای تحقق جهش تولید قیمت خودرو در بازار متناسب با قیمت موثر دلار یا یورو است سه راهکار اصلاح بازار خودرو همکاری ویژه دانشگاه علم و صنعت و سایپا برای تولید موتورهای کممصرف و گیربکسهای پیشرفته راه اندازی خط رباتیک تمام اتوماتیک رنگ در پلاسکوکار سایپا ظرفیتهای پاسخگویی غیرحضوری در سایپا فعال است صد هزارمین محصول سایپا در سال ۹۹ تولید شد همکاری سایپا با مجموعه های دانش بنیان برای ارتقا کیفیت و عرضه محصولات جدید قیمت جدید خودرو کوییک اعلام شد تحویل بیش از ۱۴۶ هزار خودرو از سوی ۲ خودروساز بزرگ کشور مهلت واریز پیش پرداخت محصولات سایپا تا ساعت ۲۴ روز شنبه است حسن زاده شوئیلی مدیر عامل سازه گستر شد ایجاد نخستین «کمیته همکاریهای مشترک با مجموعههای دانشبنیان» در صنعت خودرو خودروها فقط به شخص خریدار تحویل خواهد شد متنوعسازی و افزایش ظرفیت خودروهای ساینا و تیبا از تیرماه سال جاری ۵۹ هزار و ۵۵۲ نفر برای خودروی ثبت نام کردند رقابت بیش از ۲۴۳ هزار نفر برای پیش فروش محصولات سایپا جزئیات قرعه کشی پیش فروش یکساله سایپا اعلام شد قرعهکشی طرح پیشفروش خودروسازان افزایش ۱۸ درصدی تولید ایرانخودرو و ۵۵درصد تحویل خودروهای سایپا دستگیری در انتظار فروشندگان امتیاز خودروهای قرعه کشی شده چهار قرعهکشی برای فروش فوقالعاده ایرانخودرو و سایپا تا پایان سال امضاء تفاهمنامه همکاری بین فنرسازی زر سایپا و قرارگاه سازندگی خاتمالانبیاء قرعهکشی پیشفروشهای یکساله خودروسازان شنبه و یکشنبه آینده مهلت ثبت نام طرح پیش فروش یکساله سایپا تمدید شد سال ۱۳۹۹؛ تولد سایپای جدید ساینا پوست انداخت یک تغییر به موقع امشب آخرین مهلت ثبتنام در پیشفروش سایپا اختلال در واریزهای سایپا حل شد ۱۷نکته از طرح جدید پیش فروش خودرو مشکل واریزیهای سایپا تا یکساعت دیگر حل میشود مبلغ پیش پرداخت و موعد تحویل خودروهای عرضه شده در طرح پیش فروش اعلام شد مبلغ پیشفروش محصولات سایپا در طرح قرعهکشی اعلام شد اطلاعیه مهم خودروسازان در خصوص واگذاری امتیاز خرید خودروهای قرعهکشی عید سعید فطر نحوه واریز مبلغ برندگان فروش فوق العاده چگونه است؟

پخش لوازم یدکی سراتو

در نمای جلویی، جلو پنجره کرومی با ترکیب چراغ های زاویه دار چهره تهاجمی برای این خودرو ایجاد کرده است. زیرا در بازارهای اطراف این خودرو مجهز به دو ایربگ نیز تولید شده است و طبق برخی شایعات علت توقف تولید ریو ایجاد بازار برای تولید تیبا بوده است. سایپا پس از قطع تولید ریو تا چندین سال از همکار قدیمی خود کیا خودرویی روی خط تولید نداشت تا پس از توقف تولید نسل دوم سراتو در سال 2013 و معرفی نسل جدید اقدام به مونتاژ نسل دوم در دو نسخه دنده ای و اتوماتیک کرد. در سال 1391 تولید این خودرو به علت عدم هماهنگی با قوانین جدید راهور درباره نصب ایربگ متوقف شد که این مسئله در هاله ای از ابهام است.

در مقاله حاضر نیز قصد داریم مطالبی مفید درباره تعدادی از کاربردیترین لوازم یدکی کیا سراتو ، ارائه دهیم. آغاز کار برند کیا را می توانیم به سال 1944 نسبت دهیم. شرکت اطلس خودرو، نام شرکتی است که به واردات انواع محصولات کیاموتورز (برند کیا) به بازار داخلی ایران می پردازد. اولین همکاری او با شرکت فورد بود و حاصل این همکاری در بازار آمریکای شمالی و استرالیا با نام های فورد فستیوا و فورد اسپایر با استقبال خوبی مواجه شد. پس از موفقیتی که سایپا با همکاری شرکت کیا با محصول پراید به دست آورد، در سال 1384 تصمیم به تولید نسل اول کیا ریو با کد فنی SL گرفت که در دو نوع دنده ای و اتوماتیک( بصورت محدود) به بازار عرضه شد. طبق مشخصات فنی که در بالا گفته شد، متوجه شدیم که مصرف سوخت و شتاب مزدا ۳ کمتر می باشد. به طور کلی مقایسه سراتو و مزدا ۳ جدید از نظر کابین ها و سطح کیفیت آن ها؛ مزدا ۳ در جایگاه بالاتری قرار می گیرد.

لوازم یدکی سراتو کیا

در زیر کاپوت ریو یک موتور 1493cc، شانزده سوپاپ با توان 98 اسب بخار در دور موتور 5500rpm قرار دارد که بدنه 1100 کیلوگرمی این خودرو را در مدت زمان 11/3 ثانیه از حالت سکون به سرعت صد کیلومتر بر ساعت می رساند. موتور 3/5 لیتری DOHC آن مجهز به 24 سوپاپ با توان 256 اسب بخار در دور موتور 6000rpm دور در دقیقه جثه حدودا 1900 کیلوگرمی مورانو را طی 8 ثانیه طبق گفته خودروساز از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت می رساند. نسخه دنده ای مجهز به یک موتور 1600cc، شانزده سوپاپ و قدرتی معادل 124 اسب بخار و نسخه اتوماتیک مجهز به DOHC، دو لیتری با توان 156 اسب بخار و گشتاور 194 نیوتون متری می باشد. در زیر کاپوت کشیده این خودرو، در پشت آرم الماس نشان رنو، موتور 2500cc، شانزده سوپاپ با توان 171 اسب بخار در دور موتور 6000rpm آرام گرفته است که این نیرو در اختیار یک سیستم انتقال قدرت CVT قرار گرفته و طبق اعلام خودروساز شتاب صفر تا صد 9/3 ثانیه ای دارد که با توجه به وزن حدودا 1700 کیلوگرمی خودرو دست یابی به آن سخت می باشد.موتور 2500cc این خودرو، گشتاور 226 نیوتون متری خود را در دور موتور 4400rpm در اختیار راننده قرار می دهد که نشان از کشش مناسب خودرو این خودرو دارد.

بنابراین توصیه میشود در بررسیهای دورهای خودروی خود، پلوس نیز مورد بازبینی قرار گیرد. طراحی زیبا، سواری نرم، امکانات مناسب در زمان خود، پشتیبانی پارس خودرو و کیفیت مناسب، مگان را تبدیل به خودرویی محبوب در بازار تبدیل کرد. نسخه اتومات آپشن های بیشتری از جمله: تهویه مطبوع اتوماتیک، کروز کنترل، غربیلک فرمان چرم، دنده چرمی, سنسور نور در نسخه معمولی و آپشنال،سانروف، کیلس( سیستم ورود و خروج بدون کلید و استارت دکمه ای)، سیستم مالتی مدیا، GPS، پدل شیفت( دنده روی فرمان) و سنسور دنده عقب اشاره کرد. از جمله امکانات سرآمد آن میتوان به سقف پانارومیک بازشونده، صندلی برقی به همراه حافظه، کیلس( سیستم ورود و خروج بدون کلید و استارت دکمه ای)، گرمکن صندلی، سیستم نویگیشن مجهز به دوربین عقب و… طراحی ظاهری ساده و محافظه کارانه، چراغ های هندسی و بدنه ای به دور از خطوط اغواگرایانه و حجیم باعث شده قشقایی در عین سادگی، قدیمی بنظر نرسد و هنوز استایل خود را حفظ کرده باشد.

نمای ظاهری ماکسیما نسل 5 کمی ساده و قدیمی است، اما ابهت و جذابیت خود را پس از گذشت تقریبا 21 سال از طراحی حفظ کرده است. اما در ایران بین سال های 1361 تا 1377 با موتور 2/4 لیتری (Z24) تولید و پس از آن موتور 2/4 لیتری داخلی سازی شده با افت کیفیت فاحش و استهلاک بالا روی آن نصب شد. این شرکت ابتدا در زمینه ساخت و تولید مفتول های فلزی و دوچرخه سازی فعالیت داشت تا اینکه ساخت موتورسیکلت، کامیون و خودروی سواری از سال ۱۹۵۲ آغاز نمود. رونیز سال 1381 معرفی و عرضه آن آغاز شد و تا سال 1389 ادامه داشت که به علت قابلیت آفرود بسیار خوب جایگزین پاترول شد.

لوازم یدکی سراتو 97

کیاموتورز به عنوان یکی از تولید کنندگان انواع محصولات خودرویی در دنیا، از تنوع محصولات بسیار زیادی برخوردار است. یکی از دلایل محبوبیت ماکسیما سازگاری این خودرو با بنزین ایران می باشد، چرا که با نسبت تراکم ده به یک (10:1) دیگر نگرانی برای ناک زدن ( احتراق ناقص) نمی ماند و با خیال راحت می توان از بنزین بدون سرب با اکتان 87 استفاده کرد. دیگر رنگ و بویی از سالخوردگی این خودرو به چشم نمی خورد. فول فول کامل. بدون رنگ. کولئوس از لحاظ ایمنی از ایمن ترین خودروهای بازار است با مواردی همچون: سیستم ABS, EBD, EBA, TCS، سیستم کنترل پایداری ESP، شش کیسه هوای سرنشینان، سیستم کنترل سرازیریHDC، ترمزهای دیسکی خنک شونده هر 4 چرخ که ترمز بسیار مطمئنی در اختیار راننده قرار می دهد. با توجه به قیمت و سال ارائه، خودرو به سیستم های کمکی ایمنی و پایداری مجهز نیست اما در رنج قیمتی خود در صورت تهیه نسخه تمییز و اشراف بر نیاز خود انتخاب فوق العاده خوبی است.کیفیت ساخت بالا، آفرود خوب و هزینه نگه داری پایین رونیز را به یک گزینه خوب برای خرید یک خودرو آفرود بی دردسر تبدیل کرده است.

کابین نیز مانند بدنه ساده و بی آلایش طراحی شده است، اما فضای بسیار مناسب و کاربردی دارد. ارتفاع مناسب، زاویه ورود و خروج به شیب به علت فرم مناسب سپرها، دیفرانسیل قوی، گیربکس 5 سرعتهبا کمک گیربکس با ضرایب دنده بسیار مناسب و گشتاور 197 نیوتون متری در دور موتور 2810rpm باعث شده پیکاپ در نسخه فابریک هم، در آفرود و مسیرهای ناهموار بسیار قوی عمل کند. چراکه عملا انتهای خودرو علاقه شدیدی به خروج از پیچ را نشان می دهد. درصورتیکه رقبای چینی هم قیمت با حجم شدیدی از امکانات توجه مصرف کننده را به خود جلب می کنند. توجه : قبل از تحویل کالا و خدمات از پرداخت وجه خودداری کنید .

لوازم یدکی سراتو ظرفشویی

در صورت درخواست قطعات OEM، برخی از شرکت های بیمه از شما می خواهند که هزینه اضافی را پرداخت کنید. محصول شرکت کیا موتورز کره جنوبی با حجم موتورهای 3800 و 4600 سی سی از سال 2010-2013 در ایران عرضه گردید. همانطور که میدانید کیا سراتو با دو پیشرانه 1600 سی سی و 2000 سی سی در ایران عرضه شد؛ از همین رو بسیاری از قطعات یدکی این خودروها با هم متفاوت هستند. در نمای داخلی کاملا با خودرویی متفاوت رو به رو می شوید که فضای بسیار زیباتر و بروزتری به داخل خودرو می دهد. از همین رو قطعات خودروها بهگونهای طراحی شدهاند تا با بروز هر حادثهای مشتری ضرر نکند و بتواند با صرف هزینهای خودرو خود را تعمیر نماید. این جعبهها اغلب از متریال باکیفیت ساخته شدهاند و هولگرام باکیفیت نیز روی آنها چسبانده شده است. کیفیت بالای متریال بویژه در کابین چشمگیر و مشهود است. قطعا مانند فراری 488 نیست، اما مطمئناً بهتر از گذشته به نظر می رسد و ظاهری بسیار شیک و چشمگیر دارد.طبیعتا این خودرو در حال رشد است اما به طرز دلپذیری: پایین تر، طولانی تر و باریک تر از گذشته شده است.

لوازم یدکی سراتو 3000

در نمای ظاهری تفاوت میان نسخه مونتاژ و وارداتی به شرح زیر است: حذف سنسور عقب از سپر، حذف دیفیوز با حفره سر اگزوز، چرخ های عقب کاسه ای، رینگ های 16 اینچی در نسخه اتوماتیک و 15 اینچی فولادی در نسخه دنده ای و افت کیفیت نسبت به نسخه وارداتی از لحظه ورود به کابین مشهود است. طراحی جسورانه، حجم های بدنه، چراغ های اخمو و خشن جلو و جلو پنجره معروف نیسان چهره ای جذاب و با پرستیژ به نیسان مورانو داده است. طراحی محافظه کارانه اما شکیل آن باعث شد تا چهره آن به مرور زمان مانند خودروهای کره ای که از طراحی های اغواگرایانه و تیز و شلوغ استفاده نمی کند، تکراری و به اصطلاح از مد افتاده نشود. اتومبیل به علت ارتفاع زیاد هندلینگ چندان قوی هم در شهر ارائه نمی دهد. توان حمل بالای این خودرو در حدود 2/4 تن و قیمت مناسب آن باعث شده مصرف کنندگان چشم خود را بر روی سواری خشک و تکان دهنده، صندلی های نه چندان راحت، آب بندی ضعیف موتور و عدم وجود تجهیزات ایمنی مناسب ببندند و از آن استقبال کنند.

لوازم یدکی سراتو حراج

موتور پرقدرت مورانو قدرتی بسیار عالی در اختیار راننده قرار می دهد که جثه 1900 کیلوگرمی مورانو را به خوبی به حرکت در می آورد و در شیطنت های اتوبانی به شدت قوی ظاهر می شود. دفتر مرکزی این شرکت در شهر سئول قرار دارد و سهام آن در بازار بورس کره دادوستد میشود. کیا سراتو یکی از خودروهای موجود در گروه سدان، کوپه و هاچ بک است که در اوایل جز خودرو های وارداتی بود، سپس توسط خودروسازی سایپا در دو مدل اتوماتیک و مجهز به موتور 1600 و 2000 مونتاژ و تولید شده است و از سال 2003 کیا موتورز یک شرکت کرهای در سه نسل تولید شد و ورود آن به بازار داخلی سه سال طول کشید. پیشرانه قدرتمند در کنار گیربکس دنده ای در نسخه دنده ای در همان بدو ورود ماکسیما را تبدیل به یکی از قدرتمندترین و پرشتاب ترین خودروهای بازار کرد. مصرف سوخت ترکیبی این خودرو در نسخه دنده ای 6/9 لیتر در صد کیلومتر و در نسخه اتوماتیک 8 لیتر می باشد که با توجه به باک 45 لیتری این خودرو خیال راننده را از بابت سفرهای طولانی راحت می کند.

لوازم یدکی سراتو علی آباد کتول

شتاب خودرو چندان تعریفی ندارد اما با توجه به کابری پیکاپ مناسب به نظر می رسد و طبق اعلام خودروساز به حدود 12 ثانیه زمان احتیاج دارد تا از حالت سکون به سرعت 100 کبلومتر در ساعت برسد. دلیل آن هم ظاهر نه چندان جذاب آن بود. طراحی کابین نسبت به ظاهر بروزتر است. پیکاپ در دو نسخه تک کابین و دو کابین ارائه شد. طراحی کابین مانند ظاهر، ساده و در عین حال آرام و سیال است بطوریکه فضای کابین حس آرامش مناسب و امنیت خوبی به سرنشینان می دهد. در صورت نیاز به شماره امداد خودروی رنو مگان می توانید با شماره آقای امداد تماس بگرید. در صورت نیاز به شماره امداد خودروی ریو می توانید با شماره آقای امداد تماس بگرید. شما همان ظاهر طراحی شده و هندلینگ را دریافت می کنید، و همان موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر غیر توربو غیر توربو که را 112 کیلو وات و 192 نیوتن متر به دست شما می دهد.موتور نیرو را به چرخ های جلو می فرستد و برای کمک به آن در آنجا می توانید از آن به راحتی استفاده کنید.

لوازم یدکی سراتو صبا

[arpw limit=”10″]

نمایندگی لوازم یدکی کیا سراتو

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد پخش لوازم یدکی سراتو لطفا از سایت ما دیدن کنید.

Todd Holland

متفکر. معتاد رسانه های اجتماعی متعصب الکل استاد وب. مبشر قهوه معمولی.

تماس با ما