هشدار کاربران واتس اپ! به همین دلیل است که نباید برنامه WAMR را برای بازگرداندن چت های حذف شده دانلود کنید

[ad_1]

دهلی نو: واتس‌اپ به کاربران اجازه می‌دهد پیام‌های «همه» را پاک کنند، اگرچه این ممکن است ناخوشایند باشد زیرا همه ما می‌خواهیم بدانیم چه چیزی منتقل شده است. به نظر می رسد یک برنامه WAMR در فروشگاه برنامه Google Play وجود دارد که به کاربران امکان می دهد متون حذف شده را بررسی کنند. برنامه “drilens” همچنان برای دانلود در فروشگاه برنامه موجود است و در زمان نگارش این مقاله بیش از 50 میلیون نصب داشته است. کارشناسان اکنون استفاده از این نرم افزار را توصیه نمی کنند زیرا حریم خصوصی اینترنت کاربران را به خطر می اندازد.

طبق صفحه رسمی Google Play WARM، این برنامه به اندروید 5 یا بالاتر نیاز دارد و حجم آن 16 مگابایت است. به گفته سازنده، WAMR به چت های WhatsApp دسترسی ندارد، زیرا ارتباطات رمزگذاری شده است. از سوی دیگر، WAMR مسیر اعلان‌ها را حفظ می‌کند، بنابراین اگر پیامی قبل از مشاهده کاربران حذف شود، WAMR تاریخچه اعلان‌ها را پیگیری می‌کند. همچنین “تلاش می کند هر رسانه ای را که به پیام مرتبط است ذخیره کند و اگر فرستنده آن را حذف کند به شما اطلاع داده خواهد شد.”

محدودیت‌های خاصی در صفحه Google Play برای برنامه ذکر شده است. به عنوان مثال، اگر یک چت به طور نامحدود حفظ شود، WAMR کار نخواهد کرد زیرا هیچ اعلانی دریافت نخواهد شد. توضیح ادامه می‌دهد: «اگر پیام‌ها ذخیره نمی‌شوند، ممکن است به دلیل غیرفعال کردن WAMR توسط Android باشد. WAMR باید از تمام خدمات بهینه سازی باتری حذف شود.

به گفته متخصصان امنیت سایبری از موسسه بین المللی امنیت سایبری (IICS) طبق گزارشی در یک روزنامه امنیتی، این برنامه مشکل ساز است زیرا به تنظیمات مختلف نیاز دارد. با اعطای دسترسی کاربران به گالری، شبکه و اعلان‌ها، خطر نشت داده افزایش می‌یابد. بر اساس این گزارش، این برنامه “مخاطب” نیست، اما دسترسی به Notifications ممکن است اطلاعات مهمی را فاش کند.

کاربرانی که این برنامه را نصب می کنند [WAMR] طبق این تحقیق، باید مجوزهای گسترده ای را به شما اعطا کند، که می تواند داده های کنترل شده توسط سایر برنامه ها، فایل های ذخیره شده در حافظه دستگاه، سابقه جستجوی اینترنت و حتی لیست تماس کاربران دستگاه را به خطر بیاندازد.

تلویزیون زنده

#لال



[ad_2]

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

تماس با ما